ترین ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی تغییر صدا کاربران کمک می‌کند تا صدای خود را در پلتفرم‌های مختلف شکل هم‌زمان تغییر دهند یا تغییرات دلخواه خود را روی فایل‌های از پیش ضبط ه، اعمال کنند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا معرفی ترین هوش مصنوعی عوض ن صدا و آموزش تغییر صدا با هوش مصنوعی بپردازیم.

ترین هوش مصنوعی تغییر صدا

ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی کاربران اجازه می‌دهند تا سرعت پخش صوت را آسانی تغییر دهند و با اعمال افکت، آن را شبیه شخصیت‌های معروف نمد. از جمله کاربردهای چنین سرویس‌هایی می‌توان در بازی آنل چندنفره اشاره منظور مخفی ن هویت افراد یا جهت سرگرمی فاده می‌شوند. همچنین تولید محتوا کمک آنها، کاربرد مهم دیگری می‌تواند کیفیت مدیوم‌های مختلف مانند پادکست یا ویدئو را ارتقا دهد.



درحال حاضر چندین سرویس هوش مصنوعی تغییر صدا در اختیار کاربران قرار گرفته هرکدام از آنها، برخی از قابلیت‌های اختصاصی در کنار مجموعه‌ای از ویژگی‌های عمومی‌تر را ارائه می‌کنند. در پایین ۱۰ مورد از ترین گزینه‌های فعلی اشاره ه می‌توان از آنها برای تغییر صدا با هوش مصنوعی کمک گرفت.

۱. سرویس Hitpaw Voice Changer

سرویس Hitpaw Voice Changer عنوان ترین هوش مصنوعی تغییر صدا از نظر بسیاری از گیمرها، ریمرها و یوتیوبرها شناخته می‌شود و می‌توان از آنل در جلسات آنل نیز فاده نمود. از دلایل محبوبیت آن در نزد گیمرها می‌توان امکان تبدیل صدا شخصیت‌های معروف بازی‌ها و فیلم‌ها اشاره نمود. همچنین در جلسات آنل تبدیل صدای معمولی صدایی واضح و بی‌نقض را فراهم می‌سازد.

هوش مصنوعی تغییر صدا

از جمله قابلیت‌های مهم سرویس مذکور می‌توان تغییر صدا با هوش مصنوعی شکل همزمان اشاره از اغلب بازی‌ها و برنامه‌های محبوب، پشتیبانی عمل می‌آورد. ویژگی حذف نویز و اکو هم برای دریافت خروجی باکیفیت‌تر، کاربرد . برای دسترسی آن، می‌توانید روی لینک کلیک .

۲. هوش مصنوعی تغییر صدا Murf

یکی دیگر از محبوب‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی عوض ن صدا، سرویس Murf در کنار تغییر صدا با هوش مصنوعی، قابلیت‌های متنوع دیگری مثل تبدیل متن صوت یا بالعکس را هم درون خود جای داده . گزینه می‌تواند محصول کاربردی برای توسعه‌دهندگان، تولیدکنندگان محتوا، پادکست و ویدئوهای آموزشی با.

هوش مصنوعی تغییر صدا Murf

کاربران قادر هستند از میان ۱۱۰ صدای مختلف ۱۵ زبان زنده دنیا، گزینه دلخواه خود را انتخاب نمد. همچنین در ادامه با اعمال تغییرات دلخواه، می‌توانید خروجی نزدیک‌تر صدای مدنظر خود را در اختیار ه باشید. جهت ورود وب‌سایت سرویس و ساخت حساب کاربری، روی لینک کلیک .

۳. سرویس Synthesys

بدون شک ترین هوش مصنوعی تغییر صدا برای کاربران حرفه‌ای، سرویس Synthesis امکانات پیشرفته را در اختیار علاقه‌مندان و کسب‌وکارها قرار می‌دهد. ابزار از فناوری‌های ‌روز برای تبدیل متن صوت یا ویدئو جهت مصارف تجاری، فاده می‌کند و می‌توان از آن برای تبلیغ محصولات، ارتقاء وب‌سایت‌ها و… کمک گرفت.

هوش مصنوعی تغییر صدا

درون وب‌سایت Synthesys می‌توانید حدود ۷۰ صدای مختلف ۶۰ زبان دنیا جهت صداگذاری روی فایل‌های صوتی و تصویری را در اختیار ه باشید. تولید خروجی واقع‌گرایانه، یکی از برتری‌های سرویس مذکور نسبت رقبای خود محسوب می‌شود. حالت پیش‌نمایش نیز شما کمک می‌کند تا پیش از رندر ن و دریافت خروجی، نتیحه کار خود را مشاهده و در صورت نیاز، تغییرات مورد نیاز را اعمال نمایید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی سرویس مذکور، می‌توانید روی لینک، کلیک .

۴. هوش مصنوعی تغییر صدا Kits

سرویس Kits مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش صدای مبتنی بر هوش مصنوعی را درون خود جای داده می‌توان از آن برای تغییر صدا با هوش مصنوعی هم فاده نمود. برخلاف بسیاری از رقبا، سرویس اقدام همکاری مستقیم با صاحبان صداها می‌کند و حق فاده از صدای آنها را خریداری ه و در اختیار کاربران خود می‌گذارد. همین مسئله موجب ه تا گزینه مطلوبی برای فاده‌های تجاری تبدیل شود تا مشکلی از بابت رعایت قوانین کپی‌رایت نه باشید.

هوش مصنوعی تغییر صدا Kits

البته تمامی صداهای موجود در Kits شکل پولی نیستند و گزینه‌هایی برای فاده رایگان نیز درنظر گرفته ه‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند با فاده از مدل RVC-2 اقدام تمرین هوش مصنوعی با فاده از صدای دلخواه خود نمد تا در نهایت خروجی شخصی‌سازی ه را در اختیار ه باشند. برای یافتن جزئیات بیشتر، با کلیک روی لینک می‌توانید وب‌سایت سرویس گفته ه، دسترسی ه باشید.

۵. سرویس Speechify

تمرکز Speechify روی تبدیل متن صوت قرار و شکل مستقیم، امکان تغییر صدا با هوش مصنوعی را فراهم نمی‌سازد؛ اما با تایپ ن متن خود، می‌توانید آن را با صداهای متنوع در اختیار ه باشید. پلتفرم تحت وب، از انواع ورودی‌ها و فایل‌ها مثل PDF، ایمیل و… پشتیبانی عمل می‌آورد و بیش از ۲۰۰ صدای مختلف را پیش روی کاربران می‌گذارد.

هوش مصنوعی تغییر صدا

از دیگر امکانات Speechify می‌توان امکان کنترل سرعت خوانش و تن صدا اشاره . همچنین می‌توان حق کپی‌رایت صداها را منظور فاده تجاری،‌ خریداری نمود. پشتیبانی از ۱۵ زبان دنیا و افزونه اختصاصی برای مرورگرهای کروم و سافاری، از دیگر ویژگی‌های مهم سرویس مذکور شمار می‌رود. برای فاده از قابلیت‌های گفته ه، تنها کافی تا روی لینک کلیک .

۶. هوش مصنوعی تغییر صدای Altered

Altered Studio عنوان نمونه‌ای از نسل جدید ویرایشگرهای صدا در اختیار کاربران قرار گرفته قابلیت متنوع مبتنی بر هوش مصنوعی را در قالب یک اپلیکیشن ارائه می‌کند. سرویس هم صورت آنل در دسترس قرار و هم می‌توان آن را روی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز یا مک اواس اجرا .

هوش مصنوعی تغییر صدای Altered

در کنار ویژگی تغییر صدا با هوش مصنوعی، می‌توان از Altered Studio منظور تبدیل متن صوت، عکس متن و ترجمه فایل‌های صوتی نیز فاده نمود. پشتیبانی از بیش از ۷۰ زبان دنیا و تعامل با گوگل درایو جهت ذخیره‌سازی ابری و اشتراک‌گذاری آسان فایل‌ها از دیگر ویژگی‌های مهم سرویس هستند. برای ورود وب‌سایت آن، روی لینک کلیک .

۷. سرویس Lovo.ai

یکی از گزینه‌هایی موفق کسب جایزه در لیست ه ، سرویس Lovo.ai نام روی تبدیل متن صوت و تولید صدا تمرکز . همچنین می‌توان از آن برای تغییر صدا با هوش مصنوعی نیز فاده . از مهم‌ترین مزیت‌های آن می‌توان سهولت فاده و خروجی واقع‌گرایانه و نزدیک لحن واقعی افراد، اشاره نمود.

هوش مصنوعی تغییر صدا

ناگفته نماند Lovo.ai یکی از غنی‌ترین آرشیو صوتی را در میان تمامی سرویس‌های لیست در اختیار و کاربران آن می‌توانند بیش از ۵۰۰ صدای مختلف ۱۵۰ زبان دنیا را انتخاب نمد. ویرایشگر نحوه بیان جملات و ویرایشگر ویدئو، از ویژگی‌های مهم دیگر هستند می‌توانند کاربران جهت دریافت خروجی دلخواه خود کمک کنند. برای وارد ن سایت سرویس گفته ه، روی لینک کلیک .

۸. هوش مصنوعی تغییر صدا FineShare

FineVoice Voice Labo ابزاری برای افزودن افکت فایل‌های صوتی یا پخش همزمان کاربران کمک آن و کمی چاشنی خلاقیت، می‌توانند صدایی منحصر‌فرد و شخصی‌سازی ه را در لایو ریم‌ها، بازی‌های آنل، تماس‌های ترنتی و… پدید آورند. البته افکت‌های آماده‌ای نیز درون برنامه یافت می‌شود صدای شما را صدای کودک، ربات و شخصیت‌های معروف تبدیل می‌نماید.

هوش مصنوعی تغییر صدا FineShare

سرویس مذکور از اغلب پلتفرم‌های محبوب مانند دیسکورد، یوتیوب لایو، فیسبوک لایو، زوم و… پشتیبانی عمل می‌آورد. همچنین امکان ایجاد شورت‌کات برای پخش یک صدای خاص یا وارد ن فایل‌های دلخواه با فرمت MP3 و WAV نیز درون آن درنظر گرفته ه . برای دانلود نرم‌افزار از وب‌سایت رسمی آن، روی لینک کلیک نمایید.

۹. سرویس Voice.ai

Voice.ai بیش از ۱۰۰۰ صدای متفاوت را درون خود جای داده و از پلتفرم‌ها و سیستم‌عامل‌های گوناگون، پشتیبانی عمل می‌آورد. توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند با ثبت‌نام در وب‌سایت آن و دریافت SDK مربوطه، قابلیت‌های سرویس را محصولات و اپلیکیشن‌های خود اضافه نمد. همچنین امکان فاده از آن برای کلون ن صدای دیگران نیز وجود .

هوش مصنوعی تغییر صدا

هنگام نوشتن متن، Voice.ai از چندین اپلیکیشن ارتباطی محبوب مانند دیسکورد، اسکایپ، واتس‌اپ، زوم و گوگل میت پشتیبانی عمل می‌آورد. گیمرها هم می‌توانند از امکانات گفته ه در بازی‌هایی مثل Lol، پابجی، WoW، مکرفت، Among Us، فورتنایت و CS:GO ره بگیرند. برای آشنایی بیشتر با جزئیات و دریافت اپ، روی لینک کلیک .

۱۰. هوش مصنوعی تغییر صدا VoiceMod

برنامه VoiceMod شباهت زیادی عنوان قبلی و می‌توان از آن در تماس‌های آنل، بازی‌های چندنفره و سرویس‌های ریم جهت تغییر صدا با هوش مصنوعی، کمک گرفت. البته فعلاً تنها نسخه مخصوص دسکتاپ آن در دسترس قرار و خبری از اپلیکیشن موبایل نیست. از جمله برنامه‌های پشتیبانی ه توسط آن می‌توان دیسکورد، زوم، Roblox، گوگل میت، OBS، تیم اسپیک، واتس‌اپ، اسکایپ و VRChat اشاره نمود.

هوش مصنوعی تغییر صدا VoiceMod

نرم‌افزار VoiceMod از چندین بازی هم پشتیبانی می‌کند در میان آنها، عناوین محبوبی مانند WoW، مکرفت، اورواچ، ر، فورتنایت، Valorant و LoL چشم می‌خورد. برای دریافت نسخه مختص دسکتاپ از سایت رسمی سازنده، روی لینک کلیک .


سوالات متداول کاربران

ترین ابزار تغییر صدا با هوش مصنوعی کدام ؟

سرویس‌های Hitpaw Voice Changer و Murf از انعطاف و قدرت بالایی برای تغییر صدای کاربران صدای دلخواه، برخوردار هستند.

ترین سرویس تغییر صدا با هوش مصنوعی در بازی‌های چیست؟

برنامه‌های Voice.ai و VoiceMod در میان ترین گزینه‌ها جهت تغییر صدا در بازی‌های آنل چندنفره قرار دارند.

پیشرفته‌ترین ابزار تغییر صدا با هوش مصنوعی برای کاربران حرفه‌ای چیست؟

سرویس Synthesys یکی از پیشرفته‌ترین هوش‌های مصنوعی در زمینه ویرایش صدا و تولید ویدئو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد گزینه خوبی برای فاده‌های تجاری و حرفه‌ای ‌شمار می‌رود.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *