ترین و مسحور کننده ترین تریلرهای دهه 2020 تاکنون

ژانر تریلر دقیقا همان کاری را انجام اسمش می گوید؛ مخاطب را هیجان می آورد. تریلرها قرار مخاطب را با یک دان جذاب بینندگان را روی صندلی هایشان نیم خیز نگه می ، شیفته خود کنند. یک تریلر باید شما را درگیر دان کند و شخصیت هایش شما را شیفته خود نمد. هر لحظه از دان باید هیجان انگیز با معنا بیننده همیشه دلیلی درون دنیای فیلم کشیده شود. دان یک تریلر باید اندازه ای پیچیده با لازم با چیزی غیر از آنچه روی صفحه نمایش می بینید، توجه نه باشید. چه دلیل دان فیلم مملو از صحنه های اکشن ، چه شخصیت ها چند بُعدی هستند و یا طرح دان پیچیده ، یک تریلر باید توجه مخاطب خود را طور کامل خود جلب کند.

مسحور کننده ترین تریلرهای دهه 2020 تاکنون

تریلرها را می توان راحتی با دیگر ژانرها ترکیب تا دنیاهایی جذاب و هیجان انگیز خلق ، در حالی ژانرهای وحشت و اکشن برجسته ترین ترکیب های ژانری هستند. فیلم های علمی تخیلی، رازآلود، درام و جنایی نیز خوبی با تریلرها جفت می شوند. تریلرها می توانند شما را بترسانند، شما انگیزه بدهند، شما را گیج کنند و شما را بترسانند. توانایی ژانر در برانگیختن واکنش های مختلف، آن را یکی از جذاب ترین ژانرهای سینمایی تبدیل ه . بسیاری از تریلرها عنوان آثار کلاسیک سینما شناخته می شوند و هر دهه فیلم های فوق العاده ای در ژانر ساخته ه اند هنوز هم مخاطبان را خود جذب می کنند. در شرایطی حتی چهار سال از دهه ۲۰۲۰ نمی گذرد، دهه سینماروها فیلم های واقعاً فوق العاده ای در ژانر تریلر داده . در ادامه مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ مورد از مسحور کننده ترین و جذاب ترین تریلرهای دهه ۲۰۲۰ تاکنون آشنا کنیم.

ترین و مسحور کننده ترین تریلرهای دهه 2020 تاکنون

۱۰- Influencer (2022)

فلوئنسر یک تریلر ترسناک قطعاً بعد از بالا رفتن تیتراژ پایانی، باعث می شود در حضورتان در فضای مجازی یا دستکم مقدار آن، تجدیدنظر . همان طور از عنوان فیلم پید، فیلم در مورد یک فلوئنسر نام مدیسون (امیلی تننت) در یک سفر انفرادی تایلند در آن فعالیت های خود در دوران تعطیلات را با دنبال کنندگانش اشتراک گذاشته و برای تبلیغ اقامتگاهی در آن اقامت ، محتوای ویدیویی تولید . مدیسون از دوست پسرش با او سفر نیامده، ناراحت ، تصمیم می گیرد با یک مسافر تنهای دیگر نام CW (کاساندرا ناود) دوست شود بیشتر از خودش با تایلند آشن و همه کشور را او نشان . با حال، علاقه CW کمک مدیسون سرعت پیچشی شوم خود می گیرد و وسواس کنترل رابطه آن ها را دست می گیرد.

عنوان فیلم همه چیز را فاش ، اما تریلر مستقل طرز شگفت انگیزی جذاب و جاهایی می رود شاید انتظارش را نه باشید. فیلم حال و هوایی شبیه فیلم های Triangle of Sadness و Cam

ترین و مسحور کننده ترین تریلرهای دهه 2020 تاکنون

۹- The Black Phone (2021)

ایتان هاوک با بازی در نقش شخصیت های تاریک غری نیست، اما در فیلم تلفن سیاه ساخته اسکات دریکسون، او سادیستیک ترین شخصیت خود را بازی . فیلم ترسناک در دهه ۷۰ میلادی در یک منطقه حاشیه ای و روستایی روایت می شود، در مورد پسر ۱۳ ساله ای خجالتی اما باهوش نام فینی (میسون تیمز) توسط یک قاتل کودک نفرت انگیز مردم محلی او را با نام «ربده» (هاوک) می شناسند، ره می شود. او در یک زیرزمین دارای عایق صدا دام می افتد و تنها ارتباطی با او برقرار می شود از تلفن قطع ه ای روی دیوار با آن تنها می تواند با قربانیان قبلی قاتل دان مصمم کمک او برای فرار هستند، صحبت کند. تنها فرد زنده ای در پیدا ن فینی تلاشی از خود نشان ، خواهر کوچکتر و دوست نی اش گوئن (مادلین مک گرو) .

فیلم کار فوق العاده ای تا توجه بیننده را تلاش های ناامیدانه فینی برای فرار و ماجراجویی بسیار متفاوت خواهرش برای کشف برادر بزرگ ترش در کجا زندانی ه و چرا پلیس تا حال او را پیدا نه ، جلب کند.

ترین و مسحور کننده ترین تریلرهای دهه 2020 تاکنون

۸- I’m Your Woman (2020)

با دانی در دهه ۱۹۷۰ روایت می شود، فیلم در مورد زنی نام جین (ریچل برازناهان) پس از خیانت شوهر جنایتکارش شرکای تجاری فاسد خود، مجبور می شود همراه با فرزند خردسالش فرار کند. جین و بچه اش باید سفری خطرناک را تاب بیاورند تا خود را از آشوب و هرج و مرجی شوهرش باعث ه، رها ه و امنیت برسند.

I’m Your Woman نگاه متفاوتی نسبت بیشتر تریلرهای جنایی ارائه ، در حالی طور کامل بر همسر جنایتکار مورد نظر تمرکز . ما در فیلم می بینیم چطور اقدامات شوهر جین تاثیر مستقیمی بر شرایط زندگی او و فرزندشان می گذارد و چگونه زندگی آن ها را سرعت دگرگون ، جای فقط تاثیرات اقدامات شرورانه شوهر جینی را بر آن ها ببینیم. جین مجبور می شود همراه کودک خردسالش مخفی شود و خاطر اقدامات خودخواهانه کسی باید آنجا در کنارشان با، هر آنچه را تا حال حقیقت می دانسته، پشت سر می گذارد.

ترین و مسحور کننده ترین تریلرهای دهه 2020 تاکنون

۷- Nobody (2021)

مقایسه های زیادی بین فیلم های هیچ کس و جان ویک انجام ه با توجه موضوع و ماهیت خشونت آمیز فیلم کاملاً قابل توجیه و منطقی . غیر از جان ویک و هاچ منسل (باب اودنکرک) شخصیت های کاملاً متضادی دارند. هاچ شوهر و پدری سربراه همه در زندگی او او را دست کم می گیرند. او تمام مشکلات زندگی را پذیرفته و هرگز با مشکلات و دردسرها مقابله ن. هاچ اساساً هیچ کس . وقتی یک شب دو مزاحم عنف وارد خانه اش می شوند، منسل برای جلوگیری از هرگونه خشونت، از خود یا خانواده اش دفاع ن و همسر و پسر نوجوانش را ناامید . حادثه غرایز از دیرباز خفته و خشم نهفته هاچ را بیدار و او را در مسیری وحشیانه قرار پس از تلاش او برای نجات خانواده اش از دست یک رییس خلافکار روسی، اسرار تاریکی را در مورد او فاش .

جدای از او نیز وضوح یک مبارز ماهر ، هاچ واقعاً شباهت زیادی جان ویک ن. هاچ یک مرد خانواده مردم اجازه روی دمش پا بگذارند تا دردسر و درگیری وجود نیاید. بنابر، وقتی غریزه خفته برای مبارزه بالاخره بیدار می شود، او از کتک خوردن خوشش می آید، همان اندازه از کتک زن لذت می برد. او می خواهد دوباره احساس زنده ن کند. باب اودنکرک قطعاً نقش را گونه ای ایفا احتمالا بینندگان زیادی را شگفت زده خواهد و بدون شک هر بار هاچ ضر مشتی دشمنانش وارد ، شما از خوشحالی هورا خواهید کشید.

ترین و مسحور کننده ترین تریلرهای دهه 2020 تاکنون

۶- Kimi (2022)

فیلم کیمی ساخته یون سودربرگ در پس زمینه بیماری همه گیر کووید -۱۹ روایت می شود، یک تریلر جمع و جور از دوره زمانی و محیط همه گیری نفع خود فاده . دان فیلم در سیاتل رخ ؛ جایی یک فعال حوزه فناوری نام آنجلا از فضاهای وسیع و باز واهمه (زویی کراویتز) در حین بررسی یک ریم داده، شواهدی از یک جنایت خشن را کشف . او زمانی تلاش جنایت را شرکت محل کارش گزارش دهد، با مقاومت زیادی از سوی مدیران مواجه می شود. آنجلا متوجه می شود اگر می خواهد عدالت را برای قربانی جنایت ارمغان بیاورد، باید بیشتر درگیر ماجرا شود، معنی باید با ترک فضای امن آپارتمانش و ورود دنیاییی خطرناک، با بزرگ ترین ترس خود مواجه شود.

در فیلم کیمی، پس زمینه پاندمی کووید-۱۹ شکلی ماهرانه برای تعریف دانی در مورد پارانویا و حریم خصوصی در دنیای فناوری فاده می شود. کووید-۱۹ در واقع تنها پس زمینه فیلم ، چرا دان فیلم هیچ وجه درباره پاندمی نیست. فیلم یک تغییر خوب برای رسانه ی پس از شیوع کرونا و یک تجر تماشای مسحور کننده و هیجان انگیز برای یک شب آخر هفته در خانه ..

ترین و مسحور کننده ترین تریلرهای دهه 2020 تاکنون

۵- The Menu (2022)

در طول پخش فصل اول سریال موفق و پرطرفدار خرس (The Bear) از شب های FX و Hulu و اکران تریلر ترسناک کمدی ساخته مارک میلودمن، امسال عبارت «بله سرآشپز» را بارها و بارها شنیده ایم. فیلم منو تریلری با دانی در یک مکان واحد (یک رستوران مجلل و باشکوه) رخ داده و طور انحصاری برای افراد فوق ثروتمند، غذاهای لذیذ سرو . در میان ثروتمندان می توان تایلر وسواسی و با رفتارهای وسواس گونه (نیکلاس هولت) و دوست مشکوک ه اش مارگو (آنیا تیلور جوی) اشاره . در حالی مارگو علاقه ای تجر ن غذاهای متعدد خوردن ن، تایلر و بقیه حامیان مشتاقانه منتظر برنامه غذایی شرورانه سرآشپز جولین اسلویک (رالف فس) هستند، غافل از شگفتی هایی برای آن ها در نظر گرفته ه .

فیلم از کمدی سیاه فاده تا نقد اجتماعی خود را جسورانه تصویر بک. از لحظه ای اولین وعده غذای شبانه سرو می شود، مشخص چیزی در مورد رستوران مشهور جهانی می لنگد و نمی توان چشم از صفحه نمایش بر، در شرایطی ماهیت واقعی مقاصد هاوثورن و سرآشپز جولیان آرامی فاش می شود.

ترین و مسحور کننده ترین تریلرهای دهه 2020 تاکنون

۴- How to Blow Up a Pipeline (2023)

در اقتباس دانی از کتاب فعال حوزه تغییرات اقلیمی، آندریاس مالما، نام چگونه یک خط لوله را منفجر کنیم، می بینیم دوستان، غری ها و شرکا در صحرای تگزاس گرد هم می آیند تا یک طرح خرابکارانه در صنعت نفت را اجرا کنند. گروه متفاوت و ناجور ت تحت تاثیر تاثیرات منفی صنعتی سازی و سرمایه داری بر محیط زیست قرار گرفته اند، تروریسم داخلی متوسل می شوند تا درسی مهم شرکت هایی آن ها ظلم ه اند، بیاموزند.

گروه ناجور هیچ نشانه ای از تردید در اجرای نقشه خود نشان نمی دهند، در یک خانه مترو در غرب تگزاس گرد هم می آیند و سرعت برای منفجر ن بمب زیر بخش عظیمی از یک خط لوله نفتی اقدام می کنند. ماجراجویی گروه ها برای ن هدف نهایی شان، از هفت دیدگاه شخصیتی روایت می شود هم تکان دهنده و هم بیدار کننده .

ترین و مسحور کننده ترین تریلرهای دهه 2020 تاکنون

۳- Infinity Pool (2023)

زاییده ذهن براندون کراننبرگ، پسر دیوید کراننبرگ، جای تعجب نیست Infinity Pool کابوسی تکان دهنده و توهم زا سادگی نمی توانید از آن چشم بردارید. جیمز (الکساندر اسکارشگارد) و همسرش ام (کلئوپاترا کلمن) در حالی در یک راحتگاه ساحلی دورافتاده در جزیره خیالی لا تولقا اقامت دارند، از یک تعطیلات دلپذیر و منحصربفرد پر از خدمات ثنایی و مناظر زیبا لذت می برند. هنگامی با گابی مرموز (مایا گوث) و همسرش آشنا می شوند، با زوج از محوطه مجموعه تفریحی خارج ه و خود را درگیر فرهنگ خشونت و لذت گرایی می بینند.

فیلم از همان ابتدا فضا و حال و هوایی تکان دهنده و ناخو ، اما پس از آن ها از محوطه راحتگاه خارج می شوند، همه چیز برایشان تبدیل یک سواری هیجان انگیز اما ترسناک می شود. فیلم از مخاطب خود را بیش از یک بار دامی یکسان بیندازد، ابایی ن و اجازه شخصیت هایش کاملاً وحشی و بی قید عمل کنند. فیلم طرز مضحکی جذاب و حقیقتاً پرتنش . قطعاً با ن دان پرده سوم، ل صندلی خود را چنگ خواهید زد.

ترین و مسحور کننده ترین تریلرهای دهه 2020 تاکنون

۲- The Call (2020)

سینمای کره جنوبی در هر ژانری فیلم های فوق العاده خوش ساخت، جذاب و تفکر برانگیزی خلق . با حال، سینمای کره، ژانر وحشت و تریلرها را سطح کاملاً جدیدی می برد، خصوص زمانی دو ژانر با هم ترکیب می شوند.

تماس یک فیلم ترسناک سینمای کره جنوبی را با افتخار تصویر می ک. فیلم دان دو زن ۲۸ ساله ساکن روستایی از طریق تلفن ثابت با یکدیگر مکات می کنند. سو – یون در سال ۲۰۱۹ خانه مادرش می رود، در حالی یانگ – سوک با مادر ناتنی اش در همان خانه اما در سال ۱۹۹۹ زندگی . دو زن با وجود زندگی در دو دهه متفاوت هر روز تلفنی صحبت می کنند و با هم دوست می شوند. آن ها کم کم فکر می افتند آیا می توان گذشته را تغییر داد، اما سون یون خیلی زود متوجه می شود تر دست تلاش برای تغییر گذشته نزنند. فیلم همان اندازه سرگرم کننده ، تکان دهنده نیز هست و پیچ و تاب های دانی را شکلی تاکنون ندیده اید در برابر چشمان شما تصویر می ک. شکی نیست تمام ۱۱۲ دقیقه فیلم، شما را درگیر خود خواهد .

ترین و مسحور کننده ترین تریلرهای دهه 2020 تاکنون

۱- Emily the Criminal (2022)

بدهی وام دانشجویی بلای جان بسیاری از نسل هزاره و نسل بزرگ تر زد . بدهی وام دانشجویی حتی با یک کار تمام وقت هم می تواند برای بسیاری فلج کننده با. امیلی جانی یا امیلی جنایتکار مشکلاتی را تصویر می ک بدهی وام دانشجویی می تواند بر فارغ التحصیلان دانشگاهی تحمیل کند و پیدا ن شغلی ثابت و خوب تا چه حد می تواند دشوار با، اما چنین تئوری را حد افراط می رساند. فیلم در مورد امیلی (آوبری پلازا) ، یک زن حدود ۳۰ ساله با بدهی دانشجویی گرفتار ه . او در تلاش برای پس دادن بدهی اش، شغل های عجیب و غریبی را تجره ، اما دلیل یک سابقه کیفری کوچک، دست آوردن شغل های با درآمد بالا و پرستیز مناسب برایش دشوار . امیلی ت نیازمند پول نقد ه و احساس درماندگی ، درگیر یک کلاهبرداری با کارت اعتباری می شود او را اعماق دنیای زیرزمینی خلافکاری در لس آنجلس می کشاند، در نهایت منجر عواقب مرگباری می شود.

آوبری پلازا در فیلم مهیج، پرتنش و بسیار قابل درک، وضوح می درخ. امیلی قدری از نظام سرمایه داری و شیوه برخورد جهان با طبقه کارگر خسته و درمانده ه برای رهایی از دست بدهی وام دانشجویی خود، تسلیم فعالیت های مجرمانه می شود. سناریو فیلم شکلی بی نقص نوشته ه و خوبی بازی می شود، اما در نشان دادن مشکلات مربوط افزایش بحران بدهی وام دانشجویی در ایالات متحده نیز بسیار موثر عمل . فیلم شما را در تمام مدت روی ل صندلی تان نیم خیز نگه می .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *