تصاویر جع پیکسل 8 گوگل چند روز مانده رونمایی، افشا

سری پیکسل 8 چهارشن شب رسماً معرفی می‌شود و تقریباً با تمام مشخصات و قیمت آن آشنا ه‌ایم. حالا چند روز مانده رونمایی، تصاویری از جع گوشی هم لو رفته تا دیگر لازم نبا تا چیزی را تصوراتمان بسپاریم.

در تصاویری از جع پیکسل 8 منتشر ه ، گوشی با همان طراحی مورد انتظاری در تصاویر افشایی دیده ه ، قابل مشاهده . در قاب عقب محصول دو دوربین و یک فلش LED قرار می‌گیرد و در نمونه رنگ خاکستری پیکسل ۸ دیده می‌شود. البته رنگ خود جع سفید .

مشخصات فنی پیکسل 8

در پشت جع توضیحاتی نوشته ه شامل بخشی از مشخصات فنی گوشی . در میان مشخصات می‌توانیم اشاره 5G زیر 6 گیگاهرتزی، نمایشگر 6.2 چی و 128 گیگابایت حافظه داخلی را ببینیم. همچنین ذکر ه در جع یک کابل شارژر و یک مبدل Quick Switch وجود . ‌علاوه، می‌توانیم کد مدل دستگاه را با عبارت G9BQD ببینیم.

جع مطلب مهم دیگری را ما نشان نمی‌دهد و تنها می‌توانیم هشتگ TeamPixel را بر روی آن ببینیم. با‌حال، در گزارش‌های قبلی تقریباً تمام ویژگی‌ها و مشخصات پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو فاش ه . پیکسل 8 یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار خواهد .

پیکسل 8 پرو نیز از صفحه نمایش 6.7 چی ره می‌برد و در قاب عقب از دوربین سه‌گانه فاده می‌کند. ماژول شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی 48 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری .

هر دو عضو خانواده تراشه اختصاصی تنسور G3 گوگل مجهز می‌شوند و با ان IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند . چهارشن شب با دیجیاتو همراه باشید تا با هم قبال محصولات جدید غول دنیای فناوری برویم.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *