تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل
تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

تفاوت های شلوار مام فیت و مام استایل چیست؟

شلوار های مام فیت و مام استایل از پر طرفدار ترین شلوار ها در بین آقایان و بانوان شیک پوش هستند. اما به دلیل شباهت بسیار زیاد بین این دو شلوار، ممکن است گاهی آن ها را با یکدیگر اشتباه بگیرید و بنابراین با پوشیدن شلوار اشتباه، استایل خود را بهم بزنید. برای شناخت بهتر این شلوار ها باید تفاوت های آن ها را بشناسیم، زیرا داشتن آگاهی نسبت به تفاوت های شلوار مام فیت و مام استایل، برای دیزاین تیپ مطلوب با این شلوار ها، ضروری است. تفاوت مام استایل با مام فیت، جنبه‎ های گوناگونی دارد که ما در این مقاله به آن ها اشاره کردیم، پس اگر می خواهید این تفاوت ها را بشناسید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شلوار مام فیت چیست؟

شلوار مام فیت شلواری است که فاق بلندی دارد و کمر آن بالای ناف بسته می شود. این شلوار در قسمت ران و ساق پا جذب یا کمی گشاد و در قسمت کمر به صورت کشی است یا با کمربند جمع می شود. بنابراین شلوار مام فیت خیلی جذب و چسبان و خیلی بیش از حد گشاد نیست و همان طور که از اسمش پیداست فیت اندام بدن است. این شلوار با دارا بودن فاق بلند می تواند پا ها را بسیار زیبا و خوش فرم نشان دهد و بالا بسته شدن کمر آن باعث کشیده تر شدن باسن و فرم بدن افراد می شود.

 

شلوار مام فیت دخترانه

 

شلوار مام فیت مناسب چه کسانی است؟

شلوار جین مام فیت به دلیل بسته شدن کمر و شکم برای خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند، مناسب است اما توجه داشته باشید که این سبک شلوار ها به هیچ عنوان برای خانم های چاق و قد کوتاه توصیه نمی شود. بنابراین اگر کمی شکم دارید و به دنبال شلوری هستید که شما را لاغر تر نشان دهد، شلوار مام فیت گزینه مناسبی است و هنگام استفاده از آن نیازی به استفاده از گن ندارید.

این شلوار که برای مهمانی و کار های روزانه مناسب است زیرا می تواند لاغری بیش از حد افراد لاغر را نیز پوشش دهد و استایلی زیبا و کژوال برای آن ها فراهم کند. شلوار جین مام فیت را می توان با کت، تی شرت رنگی یا سفید، ژاکت بافته شده، کت گشاد، انواع کتونی، نیم بوت، کفش های جیر و پاشنه بلند ست کرد.

 

دختری با شلوار جین مام فیت آبی

 

ویژگی شلوار های مام فیت

شلوار مام فیت زنانه نوعی دیگر از شلوار های جین و لی به شمار می رود که همانند مام استایل بسیار پر طرفدار و محبوب است و شاید حتی کمی پر طرفدار تر باشد، و افراد بیشتری آن را خریداری کنند.

شلوار مام فیت زنانه فاق بلند است و برای تهیه آن از پارچه های مختلف با ضخامت های گوناگون استفاده می‌ شود. یعنی هم پارچه های ضخیم به کار برده می شود و هم پارچه های نازک تر. شلوار های مام فیت، چسبان و تنگ نیستند؛ و در عین حال نیز بیش از حد گشاد نیستند و با دارا بودن فاق بلند، می ‌توانند پا ها را بسیار زیبا و خوش فرم تر نشان دهند که همین امر موجب شده تا بسیاری از افراد آن را استفاده کنند و در استایل خود به کار ببرند.

 

دختری با شلوار جین مام فیت آبی

 

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار جین مام استایل را از سال 2010 کمابیش در بین زنان و دختران جوان دیده ‌ایم. اما در سال 2020 و 2021 این مدل شلوار بیشتر جای خود را باز کرده است و افراد بیشتری از آن استفاده می‌ کنند. این مدل شلوار کمری با فاق بلند دارد، قد آن بلند است و زیپ آن در قسمت جلوی شلوار است.

بلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و از پشت تمام باسن را در بر می ‌گیرد. همین مورد سبب می‌ شود که باسن را بیشتر از سایز اصلی و مدل آن را صاف نشان دهد. این شلوار اغلب به رنگ آبی روشن و یک‌ دست است و مدل کلاسیک آن هیچ‌ گونه سنگ ‌شویی و محو شدگی رنگ ندارد. از ویژگی ‌های دیگر شلوار مام استایل این است که تنگ نیست، به پا نمی‌ چسبد و کمی حالت آزادی دارد. اما در قسمت مچ پا از آزادی آن کم می‌ شود و کمی از قسمت بالا تنگ‌ تر است، در اصطلاح مدل مخروطی دارد. البته مدل ‌هایی نیز هستند که به صورت راسته تا پایین ادامه دارند و طرفداران این مدل نیز زیاد هستند. کمر این شلوار ها برای راحتی بیشتر در کنار این‌ که دکمه و زیپ می ‌خورند، در قسمت پشت کمر کش‌ دوزی دارند.

ویژگی شلوار های مام استایل

از ویژگی ‌های خاص شلوار مام استایل این است که قد شما را کوتاه ‌تر از اندازه واقعی نشان می‌ دهد. یعنی در واقع این مدل شلوار بیشتر مناسب خانم ‌های قد بلند است. مدل کلاسیک آن اغلب دارای پارگی نیست، اما در مدل ‌های جدیدی که به بازار آمده شاید بتوانید مدل پاره یا زاپ دار آن را پیدا کنید. شما ست ‌های مختلفی می‌ توانید با جین مام استایل داشته باشید؛ ست‌ هایی مانند انواع بلوز و شومیز، ژاکت و بلیزر و مدل ‌های مختلف کفش. شما می‌ توانید شلوار مام استایلتان را برای یک گردش عصر گاهی به همراه دوستانتان در شهر داشته باشید. اگر استایل مناسبی برای آن درست کنید حتی برای یک قرار ناهار نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

 

دختری با شلوار جین مام استایل

 

شلوار های مام استایل را کجا بپوشیم؟

برای این‌ که بدانید جین مام استایل مناسب چه مکان‌ هایی است ما پیشنهاد هایی برای شما داریم. اگر اهل کافه ‌گردی هستید، یا دوست دارید به گالری هنری بروید این سبک شلوار مناسب است. البته در دورهمی ‌ها و مهمانی‌ های دوستانه نیز استایل خوبی است و ظاهر زیبایی می ‌توانید با آن داشته باشید. لباس ‌هایی که می ‌توانید با آن ست کنید تی ‌شرت و انواع بلیزر است. شما حتی می ‌توانید در یک دورهمی رسمی‌ تر آن را با یک بلوز ابریشمی نیز ست کنید تا استایل سنگین‌ تری داشته باشید. تی ‌شرت ‌هایی با چاپ ‌های فانتزی، مدل ‌های پوست حیوانات و مدل ‌های تنگ با این شلوار قابل استفاده‌ هستند.

 

دو دختر با شلوار جین آبی و مشکی

 

تفاوت شلوار مام استایل زنانه با شلوار مام فیت زنانه

تا اینجا ویژگی های هر کدام از شلوار های مام را مورد بررسی قرار دادیم و با آن ها آشنا شدیم. اما اگر بخواهیم به طور دقیق تر تفاوت های این دو مدل شلوار را بیان کنیم، می ‌توانیم تفاوت ها را در چند مورد خلاصه کنیم که این موارد به شرح زیر هستند:

• جنس شلوار مام استایل زنانه، جین ضخیم است ولی شلوار های مام فیت لزوماً از جین ضخیم دوخته نمی شوند.
• شلوار های مام استایل نسبت به مام فیت گشاد تر هستند و برای افراد لاغر انتخابی بسیار عالی خواهند بود.
• شلوار های مام استایل گشاد و در قسمت مچ پا کمی تنگ هستند، اما شلوار های مام فیت در قسمت مچ پا تفاوتی ندارند.
• شلوار های مام استایل بیشتر برای افراد لاغر مناسب تر است و اما شلوار مام فیت زنانه می تواند برای اندام های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

 

دختری با شلوار جین مام استایل ساده

 

ما در این مقاله شلوار های مام فیت و مام استایل را هر کدام جداگانه توضیح دادیم و همچنین ویژگی ها و تفاوت های آن ها را بررسی کردیم. حال نظر شما در رابطه با این شلوار ها چیست؟ شما کدام یک از این شلوار ها را می پسندید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

یک پاسخ به “تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل”

  1. لباس بچه گانه نیم‌رخ
    لباس بچه گانه

    لباس‌های اسپرت شامل الیاف طبیعی مانند کتان، پنبه، پشم و پارچه‌هایی هستند که معمولاً کمی کششی دارند. استایل اسپرت مردانه، شکل ساده و راحتی دارد؛ نه خیلی تنگ و چسبان و نه گشاد به نحوی که اندام شما را بهبود بخشد. این سبک لباس به گونه‌ای طراحی شده است که حس راحتی را به شما القا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *