تلگرام از تغییر الگوریتم جستجو و پشتیبانی داخلی از کیف پول TON خبر داد

تلگرام الگوریتم جستجو ‌دنبال کانال‌ها و گروه‌ها را تغییر داده تا اعضای فیک آن‌ها در رده‌بندی نتایج تأثیر نگذارند. ‌علاوه، پشتیبانی داخلی از کیف پول رمزارز TON قرار پیام‌رسان اضافه شود.

«پاول دوروف»، مدیرعامل تلگرام، در پستی در کانال شخصی خود اعلام شیوه جستجو ‌دنبال کانال‌ها و گروه‌های عمومی در پیام‌رسان تغییر ه . حالا تنها آن دسته از اعضای یک کانال یا گروه برای رده‌بندی کانال‌ها و گروه‌ها مدنظر قرار داده می‌شوند کاربر واقعی هستند.

برای مثال، دوروف می‌گوید کانال‌هایی اعضای پریمیوم بیشتری ه باشند، ‌طور کلی رت بالاتری دریافت خواهند . ولی اگر یک کاربر پریمیوم خاص در کانال‌های بسیار زیادی عضو شود، تأثیر آن کاربر در رده‌بندی آن کانال‌ها در سیستم جستجو کاهش پیدا خواهد .

مدیرعامل تلگرام می‌گوید در الگوریتم جدید کانال‌های مربوط کشور کاربر نیز اولویت بالاتری داده می‌شود. طبق اعلام دوروف، تغییر تاکنون با بازخوردهای بسیار مثبتی رو‌رو ه .

در گذشته کانال‌های عمومی تعداد اعضای بیشتری ند در بالای نتایج جستجو قرار می‌گرفتند. دوروف می‌گوید سیستم برای مدت‌ها جوابگو ، اما رفته‌رفته افرادی سوءفاده از الگوریتم مشغول ند. همین خاطر تلگرام حالا برای وجود کاربران واقعی در یک کانال ارزش بیشتری قائل می‌شود.

درحال‌حاضر اگر یک عبارت را در تلگرام جستجو ، ابتدا کانال‌هایی را می‌بینید اعضای واقعی بیشتری دارند. مسئله در مورد گروه‌ها هم صدق می‌کند و ظاهراً می‌تواند موجب ر گروه‌های کوچک‌تری شود فعالیت مفیدتری دارند.

پشتیبانی داخلی از کیف پول رمزارزی TON در تلگرام

دوروف همچنین در پست دیگری اعلام ه تلگرام از ماه نوامبر کیف پول رمزارز TON را منوی اپلیکیشن اضافه می‌کند. البته اگر از قبل از کیف پول با آدرس wallet@ فاده ه باشید و از جدیدترین نسخه تلگرام فاده ، ظاهراً همین حالا می‌توانید منو را ببینید.

مدیرعامل تلگرام می‌گوید تغییر توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا صدها قابلیت جدید شبیه آنچه را در پلتفرم Fragment عرضه ه ، در اختیار کاربران بگذارند. Ton Wallet بخشی از پروژه TON تلگرام سال‌ها پیش آن را شروع و نیمه‌کاره گذاشت. حالا پروژه توسط بنیاد TON اداره می‌شود تحت کنترل جامعه متن‌باز قرار .

با توجه مشکلاتی برای پروژه TON تلگرام در آمریکا ‌وجود آمد، کیف پول TON نیز در آمریکا و ظاهراً چند بازار دیگر در دسترس قرار نخواهد گرفت.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *