تنها راهکار برای کاهش فاصله با رقبا، فاده از تراشه‌های داخلی

در جریان کنفرانس جهانی رایانش ۲۰۲۳، «خو ژیجون» نایب رئیس هوآوی اعلام تنها راهکار برای رفع شکاف و فاصله شرکت با سایر رقبا فاده از محصولات خود هواوی .

وی در کنفرانس نکته اشاره تراشه‌ها، سرورها و رایانه‌های هواوی از شرکت‌های رقیب عقب‌تر هستند و هواوی باید بتواند فاصله را کاهش دهد.

هواوی برای رقابت در بازار باید از تراشه‌های اختصاصی خود فاده کند

خو ژیجون دلال می‌کند اگر هواوی از تراشه‌‌های اختصاصی خودش فاده نکند، فاصله‌ و شکافش با سایر رقبا بیشتر خواهد . اما اگر شرکت از تراشه‌های ساخت هواوی، آنهم در مقیاس وسیعی فاده کند، می‌تواند پیشرفت‌های خوبی در حوزه محصولات خود دست پیدا کند و کل فناوری و محصولات شرکت را ارتقا دهد موضوع می‌تواند کمک کند تا هواوی درنهایت شرکت‌های خارجی برسد.

وی همچنین موضوع اشاره صنعت رایانش چین در حال حاضر در حال پیشرفت و هواوی باید بتواند در همه حوزه‌ها هم‌پای رقبا پیش برود. علاوه بر ، خو ژیجون بر اهمیت ایجاد یک اکوسیستم واحد در صنعت رایانش و آن هم ‌صورت مستقل در چین تأکید . او معتقد چنین رویهایی برای توسعه پایدار ضروری و باید براساس فرآیندهای تولید تراشه‌های موجود ساخته شود. ‌علاوه او در جریان کنفرانس مربوطه موضوع نیز اشاره تراشه‌ها باید برمبنای زیست محیطی ساخته شوند.

هواوی سرانجام و پس از مدت‌ها وقفه، گوشی هوشمند میت ۶۰ را با پشتیبانی از شب 5G بازار عرضه . سری میت ۶۰ از تراشه کرین ره می‌برد با فناوری ۷ نانومتری توسعه یافته . با وجود، نقطه عطف مهمی برای هواوی محسوب می‌شود.

در حالی تراشه کرین جدید اندازه رقبای خود پیشرفته نیست، اما گامی موثر در مسیر حرکت هواوی محسوب می‌شود.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *