تهدید پاسدار حسین سلامی و پاسخ قاطع آمریکا

فیلم؛ جنگ در منطقه: تهدید پاسدار حسین سلامی و پاسخ قاطع آمریکا

فیلم زیر؛ تهدیدات جنگ افروزانه پاسدار سلامی سرکرده کل سپاه پاسداران: جریانات نشان داد آمریکایی ها قبل از اینکه به میدان برسند داستان رژیم اسرائیل خاتمه می‌یابد، در این ماجرا هم قبل از اینکه عملیاتی صورت بگیرد آمریکایی‌ها هیچ کاری نتوانستند بکنند. امروز بعد از عمل آنها در حال احیأ و تنفس مصنوعی این رژیم هستند…

در همین حال وزیر خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به پیام دبیرکل سازمان ملل که از رژیم ایران خواسته بود برای کاهش تنش‌ها همکاری کند، خطاب به او گفت: اقدامات شما به گونه‌ای است که زمان رو به پایان است و تا دیر نشده هر اقدامی را می‌خواهید انجام دهید.

خامنه‌ای هم تهدید کرد که کسی نمی‌تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد و مدعی شد که سیاست دولت اسرائيل را در هفته جاری آمریکایی‌ها تنظیم می‌کنند.

این سخنان امیرعبداللهیان و حرف‌های امروز خامنه‌ای در حالی بیان شده‌اند که شماری از کارشناسان نسبت به گسترش بحران و جنگ در منطقه خاورمیانه به صورت جدی هشدار داده اند.

همچنین تهدید سپاه پاسداران مبنی بر اینکه می‌تواند منطقه را به آشوب بکشاند، در کنار تهدیدهای روز گذشته وزیر خارجه جمهوری اسلامی در حالی ابراز شده‌اند که آمریکا به تهران هشدار داده در جنگ اسرائیل و حماس دخالت نکند.

روزنامه حکومتی فرهیختگان متعلق به ولایتی، مشاور خامنه ای در شماره روز سه‌شنبه خود نوشته به اطلاعاتی دست یافته که به موجب آنها آمریکا در پیامی مکتوب به نماینده دائم جمهوری اسلامی در سازمان ملل، از تهران درخواست کرده تنش‌ها در خاورمیانه را مدیریت کند و در پایان هشدار داده اگر ایران وارد جنگ شود، آمریکا هم وارد می‌شود.

از سوی دیگر مایکل مک‌کال، رئیس کمیتهٔ خارجی کنگرهٔ آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز در پاسخ به‌سؤالی دربارهٔ تهدیدات خامنه ای و پاسدارانش به‌گسترش جنگ در منطقه گفت: کمیتهٔ من قدرت اعلام جنگ یا صدور مجوز استفاده از نیروی نظامی را دارد. ما نمی‌خواهیم این کار را انجام دهیم. اما اگر این وضعیت تشدید شود…، این چیزی است که برای من بیشترین نگرانی را ایجاد می‌کند.


www.youtube.com/watch?v=jtCh2X0eHBE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید.
برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.


DOWNLOAD

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *