توقیف یک لنج مسافربری در بوشهر به‌دلیل بی‌اعتنایی به «شئونات» در ماه رمضان

کاترین( کیت) میدلتون، شاهدخت ولز و همسر ولیعهد بریتانیا روز جمعه سوم فروردین ماه، در ویدئویی از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد.

کاترین میدلتون در این ویدئو تاکید می‌کند که در مراحل اولیه درمان سرطان است.

شاهدخت ولز در ماه ژانویه بیش از دو ماه پیش برای دو هفته در بیمارستان بستری شد و دفتر او اعلام کرد که عمل جراحی موفقی بر روی او انجام شده‌است. اما آزمایشات پزشکی بعد از این جراحی نشان داد که او به سرطان مبتلا است.

همسر ولیعهد بریتانیا در این ویدئو با اشاره به اینکه بعد از عمل جراحی پزشکان متوجه وجود سرطان در بدن او شدند گفت:«‌ تشخیص این بیماری شوک بزرگی برای او بعد از چندین ماه دشوار برای او بوده‌است.»

شاهدخت ولز با این حال تاکید کرد که «حالش خوب است و روز به روز قوی‌تر می‌شود.»

در هفته‌های گذشته عدم حضور کارترین میدلتون در انظار عمومی به شایعات زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دامن زد و بسیاری خواستار توضیح دربار بریتانیا درباره آن شدند.

هرچند جزئیاتی درباره نوع سرطان و بیماری شاهدخت ولز منتشر نشده، دربار بریتانیا می‌گوید اعتماد کامل دارد که او سلامت خود را به طور کامل به دست آورد.

کاترین میدلتون، در بخشی از این ویدئو، خطاب به کسانی که بیماری سرطان زندگی آنها را تحت الشعاع قرار داده، گفت:‌ ایمان و یا امید را از دست ندهید . شما تنها نیستید.

خانم میدلتون گفت: «ویلیام( ولیعهد بریتانیا) و من بخاطر خانواده جوان‌مان ، تلاش می‌کنیم تا این موضوع را به طور خصوصی حل وفصل کنیم.»

پس از رسانه‌ای شدن این خبر از سوی کاترین میدلتون، پرنس هری و همسرش مگان مارکل در بیانیه‌ای حمایت خود را از شاهدخت ولز اعلام کردند .

در این بیانیه آمده است: «ما برای کیت و خانواده اش آرزوی سلامتی و شفا داریم و امیدواریم که آنها بتوانند به صورت خصوصی و در آرامش این دوره را سپری کنند.»

به گفته کاخ باکینگهام، پادشاه چارلز و ملکه کامیلا تصریح کرده‌اند که به شاهدخت ولز به خاطر شجاعت او در صحبت کردن درباره این بیماری افتخار می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید که پادشاه، که خود در ماه فوریه به سرطان مبتلا شده است در حال حاضر همچنان نزدیک‌ترین تماس را با «‌عروس محبوب» خود دارد.

پس از انتشار خبر ابتلای کیت میدلتون به سرطان،ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا، گفت که شاهدخت ولز از حمایت کل کشور برای انجام شیمی‌درمانی برخوردار است.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که افکارش پس از این خبر با شاهدخت ولز، فرزندانش و کل خانواده سلطنتی است که این خبر را با شجاعت اعلام کرده‌اند.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، نیز بعد از ظهر جمعه در یک جلسه توجیهی گفت که افکار ما با کاترین و خانواده‌اش در «این زمان فوق‌العاده سخت» است. او از پاسخ به این سوال که آیا جو بایدن با شاهدخت ولز در این باره گفتگو کرده خودداری کرد .

دربار بریتانیا اعلام کرد که این ویدئو را روز چهارشنبه بی‌بی‌سی استودیوز ، یکی از نهادهای زیرمجموعه بی‌بی‌سی، فیلم برداری کرده است.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *