تیتراول با نیوشاصارمی:گزارش ویژه از قطعات اروپایی در پهپادهای ایران؛ماهواره فیروز نادری در راه مشتری



– تایید مذاکرات غیررسمی جمهوری اسلامی و ایالات متحده در نیویورک از سوی نماینده مجلس شورای اسلامی؛ مقام‌های دو طرف رسیدن به توافق را تکذیب کرده‌اند، آکسیوس می‌گوید تهران و واشینگتن در عمان به شکل غیرمستقیم و در اتاق‌های جداگانه مذاکره کرده‌اند.
– تحقیق تیتر اول دربار کشورهای صادرکننده قطعات پهپاد به ایران براساس آمارهای گمرک جمهوری اسلامی؛ ایران از خود اوکراین قطعات ساخت پهپاد خریده
تحقیقات دانشگاه امپریال کالج لندن در خدمت برنامه پهپادی جمهوری اسلامی
– وزیر خارجه بلژیک از تلاش این کشور برای آزاد شدن احمدرضا جلالی پزشک محکوم به اعدام خبر داد، حاجا لبیب می‌گوید جوزپ بورل و شارل میشل هم خواهان آزادی جلالی شده‌اند؛ آیا حمید نوری با این زندانی دوتابعیتی مبادله خواهد شد؟
– تیراندازی نیروی انتظامی و مرگ یک کودک ۹ ساله،‌ پدر مرتضی دلف‌زرگانی می‌؛وید پلیش بدون اخطار و آژیر ماشین آن‌ها را به رگبار گلوله بسته است.
– نگاهی به اتهام‌های فدرال علیه دونالد ترامپ، اسناد محرمانه در کدام اتاق‌های عمارت مارالاگو بوده‌اند؟ آیا اتهام‌ها ممکن است باعث خروج ترامپ از انتخابات ریاست جمهوری شود؟
– نگاهی به کارنامه فیروز نادری، مدیرکل اکتشافات منظومه خورشیدی ناسا و کسی که یک سیارک به نامش ثبت شده،‌ گفت‌وگو با یکی از همکاران سابق فیروز نادری در ناسا
– فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و رقابت پپ گواردیپولا با سیمونه اینزاگی، منچسترسیتی یا اینترمیلان کدام‌یک قهرمان اروپا خواهند شد؟

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *