تیراندازی دوباره در شاهچراغ؛ «چهار مظنون» بازداشت شدند

ساعاتی پس از حادثه تیراندازی در زیارتگاه شاهچراغ شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس از بازداشت چهار مظنون این حادثه خبر داد.

کاظم موسوی شامگاه یکشنبه ۲۲ مرداد در این زمینه گفت: «تاکنون و با تحقیقات صورت گرفته ۴ نفر مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شده‌اند.»

او افزود که تیرانداز اصلی این حادثه نیز «بلافاصله دستگیر شده» و «در اختیار بازپرس قرار گرفته» است.

این مقام قوه قضاییه درباره هویت افراد بازداشت شده هیچ جزئیاتی ارائه نکرد.

همچنین صداوسیمای استان فارس تصاویری از لحظه ورود یک فرد مسلح به این زیارتگاه و همچنین لحظه بازداشت او را منتشر کرده است.

در حالی که بر اساس گزارش‌های رسمی، تاکنون یک نفر در حادثه روز یکشنبه کشته و هشت نفر دیگر بر اثر این حادثه زخمی شده‌اند، رییس کل دادگستری استان فارس گفت که حال یکی از این مجروحان «وخیم اعلام شده است».

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

پیشتر داعش مسئولیت یک حمله مشابه دیگر به شاهچراغ در پائیز سال گذشته را برعهده گرفته بود. در آن حمله پانزده نفر کشته شدند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۲۳ مرداد در جلسه علنی مجلس بدون ذکر نام گروه یا کشور خاصی درباره تیراندازی در شاهچراغ مدعی شد: «ناامن سازی کشور و برهم زدن آرامش مردم و مختل کردن زندگی روزمره مردم پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران بوده که در هفته‌های اخیر شدت یافته اما با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شده است.»

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *