تیشرت کلاهدار آستین کوتاه

تیشرت کلاهدار از البسه پرکاربرد و بسیار پرطرفدار درمیان آقایان و بانوان است. تنوع بسیار بالایی در جنس و طرح تیشرت‌ها وجود دارد که سبب‌شده هر سلیقه‌ای را پوشش دهد.

امروزه افراد زیادی از تیشرت‌های لانگ و اورسایز به‌دلیل راحتی و جنس خنک و لطیف آنها استفاده می‌کنند. ورزش‌کاران از خریداران اصلی تیشرت‌های بزرگ‌سایز هستند.

خرید لباس زیر برند لباس سکرت

در ادامه درباره مدل‌های ترند تیشرت و ویژگی‌های آن توضیح می‌دهیم.

رپ31تر

محبوب‌ترین تیشرت‌های مد روز

تیشرت‌های کلاه‌دار ظاهری تقریبا شبیه به هودی دارند، اما برخلاف هودی که جنس گرمی دارد و در هوای سرد استفاده می‌شود، جنس آنها کاملا خنک بوده و برای استفاده در فصل گرم انتخاب بسیار مناسبی هستند.

انواع تیشرت¬ کلاهدار پشت چاپ به‌دلیل داشتن طرح‌های خاص و جذاب مانند انیمه، صلیب، جک کاکتوس، پروانه، بال یا نوشته‌هایی مانند ESCAPE یا ترکیبی از آن، ظاهر جوان‌پسند و اسپرت، درمیان جوانان بسیار محبوب هستند.

طرح‌ها و جملات حک‌شده برروی تیشرت‌ها می‌تواند احساسات مختلفی را به دیگران منتقل کند. جنس اغلب انواع تیشرت کلاهدار آستین کوتاه نخی، پنبه‌ای و نخ‌پنبه سوپر است، بنابراین هرگز گرم نبوده، بلکه بسیار خنک و راحت هستند.

لباس خواب

الیاف پنبه گیاهی و ضدآلرژی هستند و پوشیدن این تیشرت‌های نخ‌پنبه، به افرادی که آلرژی پوستی دارند، پیشنهاد می‌شود. البسه‌هایی با این جنس به پوست فشار وارد نمی‌کنند و پوست در آن به‌راحتی نفس می‌کشد.

از مزایای دیگر آن باید به نرمی، سبکی، تنوع بالای رنگ، کنترل رطوبت بدن، ضدحساسیت‌بودن، دوام و استحکام بالا اشاره کرد.

تصاویری که برروی این البسه چاپ می‌شود، کیفیت بسیار بالایی دارد و شست‌وشو به آن آسیب نمی‌رساند. البته برای حفظ کیفیت و دوام تیشرت‌های نخی، بهتر است با آب سرد شسته شوند.

زیبا و خاص‌بودن تیپ در جذب دیگران تاثیر زیادی دارد. پوشیدن تیشرت‌های لانگ و لش‌استایل به‌دلیل طرح‌های خاص و چشمگیری که دارند، باعث می‌شود بتوان تیپی جذاب و درعین‌حال خنک و راحت در تابستان داشت.

اسپانسرهای ما لباس زیر از برند لباس سکرت

این تیشرت به‌همراه تیشرت کلاهدار لانگ انتخاب بسیار مناسبی برای کودکان، بزرگسالان، حتی افراد مسن بوده و آنها در روزهای گرم و دورهمی‌های دوستانه نیز می‌توان پوشید.

تیشرت‌های اورسایز پرطرفدار

تیشرت کلاهدار اورسایز و لش استایل مورد استفاده دختران و پسران به‌ویژه در روزهای گرم هستند. طول عرض و این نوع تیشرت‌ها بلندتر و گشادتر از تیشرت‌های عادی بوده و استایل آن آزاد و به‌صورت افتاده است.

این تیشرت‌ها به‌صورت آستین‌کوتاه و آستین‌بلند، کلاه‌دار و بدون کلاه دوخته می‌شود. استایل آزاد این تیشرت‌ها باعث‌شده افراد هنگام انجام‌دادن فعالیت‌های مختلف راحت بوده و حتی بتوانند به‌راحتی ورزش کنند.

رپ32تر

افراد با اندام لاغر و تپل می‌توانند از این تیشرت‌ها استفاده کنند. در هنگام سفر و در هوای گرم تیشرت‌های رنگ روشن این مدل، نور آفتاب را جذب نکرده و به افراد حس راحتی و خنکی را می‌دهد.

تیشرت لانگ را با شلوار جین اسکینی و اسلش می‌توان ست کرد. پوشیدن شلوارهای گشاد و بگ با این تیشرت ظاهر نامناسب، شلخته و نامتعادلی را ایجاد می‌کند.

اسپانسر های ما لباس خواب برند لباس سکرت

جدیدترین تیشرتهای کلاهدار پسرانه و دخترانه با تنوع بالا در رنگ، طرح و سایزبندی کامل را از گالری تک تیشرت می‌توانید خریداری کنید.

دختران تیشرت لانگ را با دامن و شلوارک نیز می‌توانند بپوشند‌. تیشرت‌های اورسایز را که قد بلندی دارند، می‌توان بدون شلوار و با کمربند پوشید و تیپ بسیار جذابی برای خود ساخت.


جدیدترین تیشرت کلاهدار آستین کش

رپ33تر

تیشرت کلاهدار سایز بزرگ طرفداران بسیار زیادی دارد. این تیشرت مورد استقبال ورزش‌کاران به‌ویژه آقایان بدن‌ساز بوده و تنوع بی‌نظیر در رنگ و طرح، به‌علاوه امکان استفاده افراد درشت‌هیکل از آن، در افزایش محبوبیت و فروش این مدل تیشرت تاثیر زیادی داشته‌ است.

تیشرت آستین‌کش به تیشرتی گفته می‌شود که آستین آن کوتاه بوده و برروی قسمت بازو جذب می‌شود‌‌. این مدل تیشرت ظاهر زیبا و جذابی دارد.

تن‌خور این مدل تیشرت در ورزشکاران که بازوهای عضله‌ای دارند، جلوه بسیار چشمگیری دارد. خرید تی شرت کلاهدار مردانه به‌صورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر بوده و می‌توان مدل‌های متنوع، خوش‌دوخت و باکیفیتی را با مراجعه به سایت تک تیشرت تهیه کرد.

اسپانسر خرید لباس زیر از برند معتبر لباس سکرت
رپ34تر

خرید تیشرت کلاهدار مردانه و زنانه

امروزه تیشرت‌های لانگ و اورسایز کلاه‌دار، از پرفروش‌ترین و راحت‌ترین البسه‌ها هستند که دختران و پسران با هر مدل اندامی، می‌توانند آن را خریداری کنند.

این تیشرت‌ها تنوع بالایی در طرح، رنگ‌بندی و سایزبندی داشته و از کیفیت ایده‌آلی برخوردار هستند. بعضی از این تیشرت‌ها دارای امکاناتی مانند کلاه و جیب است که باعث می‌شود افراد با پوشیدن آن، احساس راحتی داشته باشند.

خرید انواع تیشرت لانگ دخترانه و پسرانه به‌دلیل طرح خاص و جنس لطیف و محکم برای هدیه به خانواده و دوستان پیشنهاد می‌شود. برای خرید و قیمت تیشرت کلاهدار مردانه و انواع البسه زنانه می‌توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

تیشرت‌های لش‌استایل را به‌دلیل آزادبودن می‌توان بدون نگرانی از مشکل در سایز، به‌صورت اینترنتی تهیه کرد. البته ابعاد دقیق هر لباس مانند قد کار و عرض آن را در سایت تک تیشرت می‌توانید مشاهده کنید و درصورت هرگونه ابهام در مورد سایز مناسب، با کارشناسان سایت مشورت کنید.

لباس خواب
رپ35تر

خرید انواع تیشرت و البسه از تک تیشرت

فروشگاه تک تیشرت، انواع تیشرت کلاهدار پسرانه و دخترانه، آستین کوتاه، آستین‌کش، تیشرت‌های یقه‌گرد و لانگ دارای طرح چاپی، نیم‌تنه و کراپ و اکسسوری را به‌صورت حضوری و آنلاین با قیمت مناسب به‌فروش می‌رساند.

از طریق مراجعه به سایت، پیج اینستاگرام و مکان فروشگاه، می‌توانید کالای مورد نظر خود را تهیه کنید. سفارش‌ها ظرف مدت ۳ الی ۷ روز کاری توسط پست پیشتاز شرکت پست جمهوری اسلامی ارسال می‌شوند.

درصورت بروز هرگونه مشکل هنگام خرید اینترنتی از این فروشگاه، می‌توانید با کارشناسان سایت تک تیشرت تماس گرفته و از راهنمایی‌های آنها استفاده کنید.

خرید لباس زیر برند لباس سکرت


جمع‌بندی

تیشرت کلاهدار جزء البسه بسیار محبوب و پرطرفدار دختران و پسران در هوای گرم است. این تیشرت‌ها جنس نخ‌پنبه سوپر دارند که لطافت و نرمی مناسبی دارد.

تیشرت‌های لانگ و اورسایز کلاهدار، دارای طرح‌های چاپی بسیار جذاب و جوان‌پسندی هستند که بعضی از آنها جیب نیز دارند. این نوع تیشرت‌ها احساس راحتی و آزادی زیادی به افراد می‌دهند، به همین برای استفاده روزانه و ورزش‌کردن نیز به‌کار برده می‌شوند.

تیشرت‌های آستین‌کش به‌گونه‌ای هستند که آستین آن برروی بازو جذب می‌شود و در تن افراد بدن‌ساز جلوه بسیار جذابی دارد. تیشرت‌های بزرگ سایز را با شلوار جین اسکینی و اسلش می‌توان ست کرد.

دختران می‌توانند این تیشرت‌ها را با دامن، شلوارک و بدون اینها و با یک کمربند بپوشند. فروشگاه تک تیشرت، ارائه‌دهنده انواع تیشرت خوش‌دوخت و اسپرت، شلوار، کراپ و نیم‌تنه، اکسسوری و سایر البسه با کیفیت بسیار بالا و با قیمت مناسب است.

رپ36تر
هشداد تبلیغات

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *