جام باشگاه‌های آسیا؛ تیم فوتبال «خاتون بم» مغلوب تیم سیدنی

سخنان منصوره معصومی اصل با عنوان «کارشناس»‌ در شب افق حضور یافته ، واکنش‌های زیادی را از سوی شخصیت‌های سیاسی نزدیک حکومت ایران در پی ه .

شهاب الدین طباطبایی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان با انتقاد ید از صداوسیمای جمهوری اسلامی، جملات را «تلخ»، «تأسف‌بار»، «آپارتایدگونه» و برخلاف «اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی» و «تمام شعارهای ابتدای انقلاب» توصیف .

آقای طباطبایی روز یکشن ۱۴ آبان‌ماه در نامه‌ای با اشاره اعتراضات «زن،‌ زندگی، آزادی»‌ از رئیس صداوسیما خو تا «دختران و زنان» ایرانی در اعتراضات شرکت ه‌اند فرصت داده شود «تا در برنامه‌ای مشا بیان دیدگاه‌ها، نظرات و خوه‌های خود بپردازند».

منصوره معصومی اصل روز شن ۱‍۳ آبان در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اشاره انتقادها صداوسیما برای حضور پرشمار افراد حزب‌الهی در برنامه‌های آن گفت «مملکت مال حزب‌اللهی‌ه».

او در برنامه با بیان صداوسیما «امید» ن و در سی‌های آن «تضاد» وجود ، گفت: «چرا ابطحی و آذری جهرمی را تلویزیون دعوت می‌؟»

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات جمهوری اسلامی در واکنش اظهارات گفت: «ملت اجازه خالص‌سازی مملکت را نمی‌دهند.»

او در کانال تلگرامی خود با اشاره «مملکت فقط متعلق حزب‌الهی‌ها نیست»‌ نوشت ایران متعلق «همه ایرانیان» .

محمدعلی ابطحی نیز با انتشار ویدئو صحبت‌های خانم معصومی در شب اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) گفت خانم «مملکت را مال خودشان می‌دانند و بس».

او در ادامه نوشت: «حضور ایشان هم در تلویزیون کار خوبی . باید مردم با تفکرات هم آشنا شوند.»

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیز روز یکشن ۱۴ آبان با بیان «جامعه برای عدهٔ خاصی نیست»، گفت:‌ «یک عده‌ خاص نباید حرف‌هایی برخلاف امنیت، آسایش و آرامش و سربلندی مملکت بزنند.»

وحید اشتری، فعال رسانه‌ای نزدیک حکومت ایران نیز روز یکشن در شب اجتماعی ایکس نوشت تفکر « کلی تئوریسین ، چندین هزار میلیارد پول برایش خرج ه ، چند دهه تجر حکمرانی پشتش ».

او در ادامه نوشت: «آن ایدهٔ چند دهه حکمرانی را بنده خدا فقط یک مقدار گل درشت بیان و باعث واکنش‌ها .»

اولین بار نیست سخنانی از افراد موسوم «حزب‌الهی» در صداوسیمای ایران جنجال‌ساز می‌شود.

یکی از مجریان زن شب افق چهار سال پیش گفته هرکس با تفکرات او و حاکمیت ایران همراه نیست «جمع کند و از ایران برود».

برخی چهره‌های اصلاح‌طلب نیز سخنان منصوره معصومی اصل واکنش نشان دادند. ازجمله آذر منصوری، رئیس جه اصلاحات در شب اجتماعی ایکس اظهارات را «بی‌اعتنایی اصل ‎ایران برای همه ایرانیان» عنوان و گفت موضوع «در سخن و عمل نتیجه‌ای جز تعمیق ‎شکاف دولت ملت، افزایش روزافزون ‎مهاجرت، بی‌اعتمادی بیشتر روایت‌های رسمی و در یک کلام کاهش روزافزون ‎مشروعیت سیاسی نظام نزد افکار عمومی ن.»

حسین نورانی‌نژاد، از دیگر چهره‌های اصلاح‌طلب نیز در یادی در روزنامه اعتماد نوشت: «حزب‌اللهی ها خود را بانی و مالک انقلاب می‌دانند در حالی سهمی بیش از بقیه در انقلاب نند و چه بسا کمتر هم ند.»

او در ادامه نوشت هر کس در کشور کاری انجام دهد قشر «آن را لطف نظامِ خودشان آن شهروندان می‌دانند.»

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب نیز در یادی در روزنامه اعتماد گفت: «واقعیت را همین خانم در برنامه زنده صدا و سیما گفته : «مملکت مال حزب‌ اللهی‌ ه!» من سهم خود از خانم دلیل بیان واقعیت تشکر می‌کنم. ما حرف را می‌زنیم، رو ترش می‌کنند چرا سیاه‌نمایی و نشر اکاذیب می‌کنیم!»

بر اساس گزارش‌های شب‌های اجتماعی، جماران و رادیو فردا؛ پ.م/ف.ع/ پ.پ

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *