جان فترمن از اندی کیم در مرحله مقدماتی سنای نیوجرسی با ریسک بالا حمایت می کند

سناتور جان فترمن از پنسیلوانیا از اندی کیم نماینده نیوجرسی در انتخابات مقدماتی حمایت می کند تا سناتور باب منندز، دموکرات کهنه کار که در یک پرونده فساد فدرال تحت کیفرخواست قرار دارد، خلع شود و قدم نادری را برداشته است. یک مبارزه درون حزبی با ریسک بالا برای اخراج یک همکار

آقای فترمن، سخت‌گیرترین منتقد دموکرات آقای منندز در کنگره، که بارها از او خواسته است استعفا دهد، اولین سناتور فعلی است که از هر نامزدی در رقابت‌های انتخاباتی حمایت می‌کند. او در مصاحبه‌ای تصمیم خود را برای مداخله در انتخابات مقدماتی برای اخراج یکی از سناتورهای حاضر توضیح داد و به صراحت گفت که «هر چیزی نسبت به منندز ارتقاء می‌یابد».

آقای کیم، نماینده سه دوره کنگره به نمایندگی از ناحیه ای در جنوب نیوجرسی که دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دو بار برنده شد، در رقابت با تامی مورفی، بانوی اول نیوجرسی و نامزدی که برای اولین بار نامزد شده بود، نامزد می شود. جمهوری خواه ثبت نام کرد. خانم مورفی بسیاری از حمایت های نهادی را در یک ایالت قفل کرده است جایی که رهبران شهرستان در مبارزات اولیه قدرت زیادی دارند، اما برای به دست آوردن کشش مردمی تلاش کرده است.

آقای کیم با دو رقمی پیشتاز است در برخی از نظرسنجی های اخیر.

آقای فترمن در مصاحبه ای گفت که درباره آقای کیم “شوق” دارد و پیشینه سیاسی خانم مورفی – او فقط در سال 2014 وابستگی حزبی خود را از جمهوری خواه به دموکرات تغییر داد – باعث توقف او شد.

آقای فترمن گفت: “یکی از مهمترین چیزها این است که ما یک رای قابل اعتماد دموکرات داریم.” ما باید این جدول را در سال 24 اداره کنیم تا اکثریت را حفظ کنیم. اما ما باید روی هر رأی دموکرات ها حساب کنیم. اندی کیم آن مردی است که می توانیم روی او حساب کنیم.»

آقای فترمن گفت که خانم مورفی احتمالا “زن دوست داشتنی بود، اما آخرین باری که مجبور شدم با یک جمهوری خواه از نیوجرسی برخورد کنم، این نژاد خودم بود.” آقای فترمن در سال 2022 دکتر مهمت اوز، نامزد جمهوری خواهان برای مجلس سنا را شکست داد که او را به عنوان یک قالیباف مشهور از ایالت گاردن بی امان ترول کرد.

آقای فترمن گفت: «نمی‌خواهم ریسک داشتن کسی را بپذیرم که ممکن است زمانی که ما مجبور به ارائه رای محکم دموکرات‌ها در سنای بسیار بسیار متفرقه‌ای مثل ما هستیم، متزلزل شود. او گفت که آقای کیم یک شخصیت شناخته شده و “عضو برجسته کنگره است که واقعاً سخت کار کرده است.”

آقای کیم گفت که از حمایت در انتخابات مجلس سنا که به گفته او دراماتیک ترین در تاریخ نیوجرسی است، قدردانی می کند.

او می‌گوید: «داشتن کسی که یک سناتور در حال کار است، کار را می‌داند، نقش قانون‌گذار را در این لحظه می‌داند، و همچنین فقط لحظه دیوانه‌کننده و آشفته‌ای را که ما در حال حاضر در آن زندگی می‌کنیم، درک می‌کند، این چیزی است که برجسته است. کیم در مصاحبه ای گفت. سناتور منندز هنوز در آنجا است و کار می کند. که این پویایی را پیچیده تر کرده است. تمایل سناتور فترمن برای خم شدن به جلو – من از آن قدردانی می کنم. او مجبور نیست. این یک مسابقه بسیار پیچیده است.»

آقای کیم، یک مقام سابق امنیت ملی در دولت اوباما، خود را به عنوان کاندیدای ثابت شده نیوجرسی معرفی کرد که باید ایمان خود را به سیاست بازگردانند.

او گفت: “در حال حاضر، 84 درصد از مردم در نیوجرسی معتقدند که سیاستمداران آنها فاسد هستند.” “در برخی موارد، شما دقیقاً می دانید، چگونه دموکراسی می تواند در آن سطح از عدم اعتماد عمل کند؟ بسیاری از مردم کسی را می خواهند که بتواند در همان روز اول قدم بگذارد و بلافاصله کار را انجام دهد.

آقای کیم اتهام آقای فترمن مبنی بر اینکه خانم مورفی لزوما رای قابل اعتماد دموکرات ها در سنا نخواهد بود را تکرار کرد و اشاره کرد که او پس از تصویب قانون مراقبت مقرون به صرفه، احزاب خود را تغییر داد.

آقای کیم گفت: «او در تمام دوره‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در دوران دولت اوباما رای داد. “او باید این را توضیح دهد.”

مسابقه تا حدی به این دلیل پیچیده است که صندلی از نظر فنی باز نیست. آقای منندز که در ماه سپتامبر پس از متهم شدن به دریافت رشوه نقدی و شمش طلا در ازای اقبال سیاسی از ریاست کمیته روابط خارجی کناره‌گیری کرد، هرگونه تخلفی را رد کرده و وزارت دادگستری را به هدف قرار دادن وی در یک کمپین توهین عمومی متهم کرده است.

او با سرکشی از استعفا خودداری کرده است، اگرچه به طور رسمی تبلیغاتی برای انتخاب مجدد اعلام نکرده است. نظرسنجی او در میان رای دهندگان نیوجرسی 6 درصد است. آقای فترمن گفت: «من واقعاً به نظرسنجی ها اعتماد ندارم. به نظر می رسد که شش درصد برای تایید او بسیار بالا باشد.»

آقای کیم روز پنجشنبه همچنین قرار بود تاییدیه شش عضو دموکرات مجلس پنسیلوانیا را اعلام کند: نمایندگان دوایت ایوانز، مادلین دین، کریسی هولاهان، مری گی اسکنلون، سوزان وایلد و برندن بویل.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *