جزئیاتی از ملاقات محرمانه ایلان ماسک و پاراگ آگراوال، مدیرعامل قبلی توییتر در سال 2022 فاش شد

ایلان ماسک سال گذشته پس از تصاحب توییتر، پاراگ آگراوال، مدیرعامل وقت این شرکت را همراه با برخی مدیران رده‌بالا آن اخراج کرد. حالا در گزارش جدیدی به جزئیات ملاقات مخفیانه این دو در سال 2022 اشاره شده است که باعث شد ماسک درباره توانایی‌های آگراوال در زمینه مدیریت درک بهتری داشته باشد و به یکی از ضعف‌های او به‌عنوان مدیرعامل اشاره کند.

والتر آیزاکسون، نویسنده‌ای که به مدت سه سال در حال نوشتن بیوگرافی ماسک بوده است، در بخشی از آن جزئیات مربوط به این ملاقات را شرح داده است. این کتاب در 12 سپتامبر (21 شهریور) منتشر خواهد شد و وال استریت ژورنال بخشی از آن را به اشتراک گذاشته است.

نظر ایلان ماسک درباره ضعف آگراوال به‌عنوان مدیرعامل

به گفته وال استریت ژورنال، آیزاکسون در این بیوگرافی توضیح می‌دهد پس از ملاقات مخفیانه‌ای که برای صرف شام بوده است، ماسک از آگراوال به‌عنوان یک «انسان بسیار خوب» یاد کرده است، اما او همچنین عقیده داشته که مدیرعامل نیازی به دوست‌داشتنی بودن ندارد:

«چیزی که توییتر به آن نیاز دارد یک اژدهای آتشین است و پاراگ اینطور نیست.»

آیزاکسون همچنین توضیح می‌دهد که قرار شام بین ماسک و آگراوال پیش از قرارداد 44 میلیارد دلاری که باعث تصاحب توییتر توسط مدیرعامل تسلا شد برگزار شده است و علاوه بر این، در محل برگزاری آن، «برت تیلور»، رئیس هیئت مدیره توییتر در آن زمان حضور داشته است. نکته قابل توجه دیگر اینکه بلافاصله پس از این شام بود که آگراوال اعلام کرد ماسک به هیئت مدیره توییتر خواهد پیوست.

اما همه‌چیز به این خوبی پیش نرفت و خیلی زود شکافی بین ماسک و آگراوال شکل گرفت. مالک فعلی توییتر با انتشار یک توییت در فروردین ماه سال گذشته گفت که اکثر حساب‌های پرطرفدار این پلتفرم به‌ندرت فعالیت دارند و سوال کرد که آیا توییتر در حال نابود شدن است؟ در همان زمان، ماسک از پیوستن به هیئت مدیره توییتر منصرف شد.

در ماه آوریل نیز ماسک پیشنهاد خرید توییتر با قیمت 54.20 دلار برای هر سهم را ارائه کرد و گفت که به مدیریت این شرکت، از جمله آگراوال اطمینان ندارد.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *