جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌شود

مایکروسافت قصد در ژانویه سال 2024، پلتفرم واقعیت ترکیبی Microsoft Mesh خود را تیمز (Teams) اضافه کند تا کاربران آن اجازه دهد بدون نیاز هدست واقعیت VR در یک فضای مجازی ‌صورت سه‌بعدی با یکدیگر ملاقات کنند. مایکروسافت همچنین از یک اپلیکیشن سازمانی جدید با نام Loop برای همکاری و ره‌وری رونمایی ه .

طبق تغییر جدید، Microsoft Mesh همچنان ‌عنوان یک پلتفرم جداگانه کار خود ادامه خواهد داد اما Teams نیز خواهد آمد. در طول چند ماه گذشته، مایکروسافت تلاش ه تا Mesh را پلتفرمی برای جلسات و رویدادهای سه‌بعدی تیمز تبدیل کند و با وجود تغییر، تیمز بیشتر شبیه نسخه شرکتی AltspaceVR .

هرچند مایکروسافت در بازار رقبای بسیار زیادی و Jugo ،Frame و البته متا شرکت‌های دیگر را آزمایش جلسات سه بعدی تشویق می‌کنند، اما غول سازنده ویندوز مزیت بیش از 320 میلیون کاربر ماهانه برای تیمز را .

نکته قابل‌توجه دیگر برای تجر Teams نیازی هدست واقعیت مجازی نخواهید ، اما کاملاً مشخص با فاده از آن‌ها تجر بسیار فراگیرتری خواهید . «نیکول هرسکوویتز»، معاون بخش بازاریابی مایکروسافت تیمز می‌گوید:

«ما کارهای زیادی انجام داده‌ایم تا جلسات ترکیبی را برای کاربران خود فراگیرتر و سازنده‌تر کنیم، اما همچنین می‌خواهیم یک قدم جلوتر برویم تا کارمندان بتوانند بدون توجه جایی کار می‌کنند احساس ارتباط ه باشند، زیرا می‌دانیم جمع‌ن در یک فضای فیزیکی همیشه امکان‌پذیر نیست.»

اپلیکیشن همکاری و ره‌وری جدید مایکروسافت

علاوه بر ، مایکروسافت همچنین ‌طور رسمی از برنامه همکاری و ره‌وری شبیه Notion خود با نام Loop نیز رونمایی ه . Loop کاربران خود اجازه می‌دهد تا از صفحات و فضاهای کاری انعطاف‌پذیر و مشترکی فاده و ‌طورکلی همکاری را ساده‌تر می‌کند.

‌طور کلی Loop تغییر قابل‌توجهی نسبت Notion ن اما با توجه توسط مایکروسافت ساخته ه ، می‌تواند در سایر نرم‌افزارهای شرکت نیز از آن فاده . ‌عنوان مثال می‌توانید بخش‌هایی از صفحات Loop را در تیمز و Outlook با دیگران اشتراک بگذارید. Copilot نیز در دسترس برنامه قرار و می‌تواند کارهایی مانند پیش‌نویسی متن و خلاصه‌ن صفحات را انجام دهد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *