جمهوریخواه برجسته به دنبال محافظت از حزب در برابر پرداخت صورت حساب های حقوقی ترامپ است

یکی از اعضای کهنه کار کمیته ملی جمهوری خواه، تلاشی طولانی را برای جلوگیری از به دست گرفتن ریاست کمیته حزب توسط دونالد جی. ترامپ آغاز کرده است، قبل از اینکه او نمایندگان کافی برای تبدیل شدن به نامزد احتمالی ریاست جمهوری داشته باشد تا از پرداخت صورت حساب های قانونی توسط RNC جلوگیری کند.

هنری باربور، یکی از اعضای کمیته از می سی سی پی، از دو قطعنامه حمایت کرده است، یکی که کمیته را ملزم می کند در انتخابات مقدماتی بی طرف بماند و دیگری که تضمین می کند بودجه کمیته را برای کمک به آقای ترامپ در مبارزات حقوقی اش خرج نمی کند. این پیشنهادها که حتی در صورت تصویب نیز الزام آور نیستند، در حالی مطرح می شوند که آقای ترامپ به دنبال ایجاد رهبری جدید در سازمان است، از جمله لارا ترامپ، عروسش، که گفته است برای کمیته ای که حقوق قانونی او را پرداخت می کند، باز است. صورتحساب.

قطعنامه هایی که برای اولین بار گزارش شدند توسط The Dispatch، مورد انتقاد کمپین ترامپ قرار گرفته اند.

کریس لاسیویتا، یکی از مشاوران ارشد ترامپ که انتظار می‌رود به یک نقش اصلی در RNC تبدیل شود، گفت: «مقامات اولیه به پایان رسیده است و این تنها مسئولیت RNC است که جو بایدن را شکست دهد و کاخ سفید را به دست آورد. به جو بایدن در نابودی ملت ما کمک کنید. جمهوری خواهان نمی توانند در حاشیه بایستند و اجازه دهند این اتفاق بیفتد.»

پیشنهاد بی طرفی مستقیماً با انتخابات مقدماتی مرتبط است: پس از انتخابات مقدماتی کارولینای جنوبی، تنها چهار ایالت اولیه مسابقات برگزار خواهند کرد. آقای ترامپ کسری از نمایندگان مورد نیاز خود را دارد و نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی، همچنان در انتخابات شرکت می کند، هرچند که هنوز موفق به کسب یک ایالت نشده است.

قطعنامه دیگر بیشتر در خط مقدم ذهن برخی از اعضای RNC بوده است: این قطعنامه به دنبال این است که کمیته را از پرداخت هزینه های حقوقی آقای ترامپ منع کند زیرا او با چهار کیفرخواست جنایی و دو دعوای مدنی عظیم روبرو است.

در پی تدوین این است که “کمیته ملی جمهوری خواه باید هزینه های خود را بر تلاش های سیاسی مرتبط با پیروزی در انتخابات متمرکز کند و از این نقطه به بعد روشن کند که منابع مالی RNC برای کمک به نامزدهای پیروز در سراسر کشور در انتخابات امسال استفاده می شود.” این کمیته “صورتحساب های قانونی هیچ یک از نامزدهای ما را برای هیچ مقام فدرال یا ایالتی پرداخت نخواهد کرد، اما هزینه های ما را بر تلاش هایی که مستقیماً با انتخابات 2024 مرتبط است متمرکز خواهد کرد.”

آقای باربور در مصاحبه ای پذیرفت که با توجه به قدرت آقای ترامپ در حزب، هیچ یک از قطعنامه ها به احتمال زیاد تصویب نخواهد شد، اما او گفت که ارسال پیام مهم است.

او درباره تلاش آقای ترامپ برای تصاحب حزب قبل از پایان انتخابات مقدماتی گفت: «فقط صبر کنید تا نمایندگان را داشته باشید.

او گفت: “این قرار نیست بگذرد، من این را درک می کنم.” “این در مورد اشاره به یک نکته است.”

آقای ترامپ رئیس حزب جمهوری خواه کارولینای شمالی، مایکل واتلی، را برای تصدی ریاست و خانم ترامپ به عنوان رئیس مشترک تایید کرده است.

موضع جدید خانم ترامپ – که هنوز باید توسط اعضای حزب به رای گذاشته شود – به ویژه با توجه به مشکلات مالی آقای ترامپ که در حال پیشروی است، انتقادها را برانگیخته است. او از یک کمیته اقدام سیاسی با بذرهای کوچک کمک کننده استفاده کرده است که تحت کنترل خود، نجات آمریکا، برای پرداخت صورتحساب های قانونی خود در اکثر سه سال گذشته. اما این گروه با کمبود بودجه مواجه است.

خانم ترامپ این هفته با بیان اینکه هزینه های حقوقی آقای ترامپ برای جمهوری خواهان نگران کننده است و به طور قطعی نمی گوید که آیا حزب این برگه را انتخاب می کند یا خیر، تیتر خبرها شد. در سال 2021، کمیته حزب بیش از 1 میلیون دلار در صورت‌حساب‌های حقوقی پرداخت کرد، زیرا آقای ترامپ توسط مقامات نیویورک مورد بازرسی قرار گرفت، اما قبلاً از دفتر خارج شده بود.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *