جهنم واقعی را نشان‌تان می‌دهیم!

ارتش اسرائیل به حماس و پاسدارانش: جهنم واقعی را نشان‌تان می‌دهیم!

ستاد ارتش اسرائیل دستور نبرد را به فرماندهان جبهه‌ها صادر کرد و پیش از ورود نیروهای اسرائیلی به غزه گفت: «حماس جهنم را به چشم خواهد دید.»

کانال ۱۱ تلویزیون اسرائیل روز جمعه با انتشار این خبر به نقل از ستاد ارتش اسرائیل نوشت: «ما در جنگی هستیم که به ما تحمیل شده و آن را به خاک‌شان منتقل می‌کنیم. این ساعت ماست و نتیجه این جنگ اجساد تروریست‌هایی خواهد بود که روی هم انباشته می‌شوند و زیرساخت‌های دشمن که ویران می‌شوند.»

در همین حال با تشدید درگیری‌ها میان حزب‌الله و اسرائیل، وزارت دفاع اسرائیل روز جمعه تصمیم به تخلیه ساکنان شهر کریات شمونا در نزدیکی مرز لبنان گرفت.

کریات شمونا ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد و در دو کیلومتری مرز لبنان است. اسرائیل و حزب‌الله طی دو هفته گذشته در بحبوحه جنگ اسرائیل و حماس، به روی یکدیگر آتش گشودند. حزب‌الله تهدید کرده است اگر اسرائیل به طرح حمله زمینی خود به غزه عمل کند، حملاتش را افزایش می‌دهد.

نقش شیطانی جمهوری اسلامی

اورزولا فن‌ در لاین، رییس کمیسیون اروپا با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از حماس گفت: «ایران در پس‌زمینه نقش شیطانی ایفا می‌کند.»

به گزارش ایران اینترنشنال، این مقام اروپایی تاکید کرد که «بدون تردید» ایران ۹۳ درصد از تسلیحات مورد استفاده حماس را تامین کرده است: «ایران، حامی حماس، تنها می‌خواهد بر آتش هرج‌ و‌ مرج‌ها بدمد.»

به گفته فن در لاین، روسیه که «مشتری ایران در زمان جنگ» است با دقت «مشغول تماشای شرایط» است.

او روسیه و حماس را شبیه هم دانست و گفت: «ادامه تحریم ایران، گسترش تحریم‌ها و ممانعت از دور زدن تحریم‌ها حیاتی است.»

رییس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد که دولتش جمهوری اسلامی را برای حمایت از حماس و گروه‌های تروریستی پاسخگو می‌کند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *