جیمیل قابلیت ثبت واکنش روی ایمیل‌ها با ایموجی مجهز + ویدیو

گوگل امکان ثبت واکنش با ایموجی را برای کاربران نسخه اندروید جیمیل (Gmail) فراهم ه با وجود آن می‌توانید احساسات خود را سریع‌تر ایمیل دیگران ابراز .

اکنون در پایین هر ایمیل، دکمه‌ای تحت عنوان «افزودن واکنش ایموجی» اضافه ه از طریق آن می‌توانید ایموجی موردنظر خود را برای ثبت واکنش انتخاب . همچنین برای ایمیل‌های گروهی نیز می‌توان از قابلیت فاده ، اما همانطور گوگل توضیح می‌دهد، در ایمیل‌هایی با بیش از 20 گیرنده نمی‌توان از ایموجی‌های واکنش فاده . علاوه‌بر، حساب‌های مدرسه یا کسب‌و‌کار نیز قابلیت مجهز نخواهند .

ثبت واکنش با ایموجی در جیمیل

درست مانند برنامه‌های پیام‌رسانی مانند تلگرام از قابلیت پشتیبانی می‌کنند، گوگل نیز ابتدا ایموجی‌های پیش‌فرض محدودی را برای ثبت واکنش شما ارائه خواهد و با ضر‌زدن روی دکمه ‌علاوه می‌توانید موارد دلخواه خود را آن اضافه . همچنین تمام واکنش‌هایی برای یک ایمیل ثبت ه ، در پایین آن قابل مشاهده خواهند و با نگه‌ن انگشت خود روی هر کدام، متوجه می‌شوید چه کسی آن‌ها را ثبت ه . همچنین با ضر‌زدن روی آن‌ها، واکنش شما نیز ثبت خواهد .

نکته قابل اشاره دیگر ‌ اگر از حساب جیمیل خود با یک سرویس گیرنده ایمیل شخص ثالث فاده می‌، هر یک از واکنش‌های ثبت‌ه ‌عنوان یک ایمیل جداگانه برای شما نمایش داده خواهد . برای نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن Gmail نیز ظاهراً موضوع صادق .

همان‌طور در ابتدای مطلب اشاره یم، قابلیت در حال حاضر فقط برای نسخه اندروید Gmail ارائه ه ، اما اگر با قبال خوبی از سوی کاربران مواجه شود، احتمالاً خیلی سریع در دسترس نسخه‌های iOS و وب نیز قرار خواهد گرفت.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *