حالا با فرمان‌های صوتی و تصاویر با ChatGPT ارتباط برقرار + ویدیو

اکثر تغییرات ChatGPT تاکنون پیرامون توانایی‌های چت‌بات در دسترسی اطلاعات و مدل‌های زیربنایی آن ه . اما OpenAI حالا تغییری را در شیوه ارتباط با چت‌بات اعمال ه تا بتوانید علاوه بر تایپ‌ن، با صدای خود یا حتی از طریق آپلود تصاویر با مدل هوش مصنوعی ارتباط برقرار .

شرکت OpenAI در اطلاعیه‌ای اعلام کاربران نسخه پولی ChatGPT از حدود دو هفته آینده قابلیت ارتباط صوتی و تصویری با چت‌بات دسترسی پیدا می‌کنند. سایر کاربران معمولی هم قرار در آینده‌ای نزدیک ویژگی دست یابند.

حالا راحتی با ChatGPT تعامل صوتی ه باشید

ویژگی ارتباط صوتی با ChatGPT نسبتاً ساده . صرفاً روی دکمه میکروفن کلیک می‌، سؤال خود را می‌پ، ChatGPT آن را متن تبدیل می‌کند و پاسخش را شما برمی‌گرداند. در ادامه پاسخ صدا تبدیل و برای شما خوانده می‌شود. از جهت، ChatGPT هم شبیه الکسا یا گوگل اسیستنت خواهد اما می‌تواند پاسخ‌های بسیار هوشمندانه‌تری شما بدهد.

OpenAI برای تبدیل متن صوت از مدل قدرتمند Whisper ره می‌گیرد و پنج صدای مختلف را برای انتخاب شما ارائه می‌کند. شرکت با فاده از همین مدل با اسپاتیفای هم وارد همکاری ه تا پادکست‌ها را زبان‌های دیگر ترجمه کند و آن‌ها را با صدای صاحب کانال گوش مخاطبان برساند.

ChatGPT همچنین از قابلیتی برای تعامل با ابزار از طریق تصاویر هم رونمایی ه . ویژگی تا حدی شبیه سرویس گوگل لنز . فقط باید از سوژه مدنظر خود عکس بگیرید و آن را چت‌بات بدهید. سپس هوش مصنوعی سعی می‌کند حدس بزند ‌دنبال چه چیزی هستید.

البته در کنار تصاویر می‌توانید از متن یا صوت هم فاده یا حتی روی آن‌ها علامت بگذارید. قابلیت گفت‌گوی صوتی ابتدا نسخه موبایل ChatGPT اضافه خواهد ، اما قابلیت فاده از تصاویر همه پلتفرم‌ها می‌آید.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *