حداقل 3 نفر در تیراندازی در جشن عید فیلادلفیا مجروح شدند

پلیس اعلام کرد که دست کم سه نفر روز چهارشنبه در یک مراسم در فضای باز که در آن حدود 1000 نفر در حال جشن گرفتن عید فطر در غرب فیلادلفیا بودند، هدف گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

کوین جی. بتل، کمیسر اداره پلیس فیلادلفیا، گفت که یکی از مجروحان یک نوجوان 15 ساله مسلح بود که توسط یک افسر پلیس در حال واکنش هدف گلوله قرار گرفت.

در یک کنفرانس خبری، کمیسر بتل گفت که افسرانی که در حومه رویداد در حال نوشتن بلیط پارکینگ بودند، پس از شنیدن یک “رگبار بزرگ” از حدود 30 گلوله که بین “دو جناح” در پارکی در حدود ساعت 2 شلیک شده بود، پاسخ دادند. ساعت 30 بعد از ظهر

وی گفت: حال سه مصدوم این حادثه مساعد است. یکی جوان 22 ساله ای بود که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت. پلیس گفت که یکی دیگر از آنها نوجوانی بود که از ناحیه انگشت حلقه راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت. و یکی 15 ساله بود که توسط افسر پلیس از ناحیه کتف و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت. کمیسر بتل گفت که این نوجوان اسلحه داشت.

کمیسر بتل گفت که پس از تیراندازی به این نوجوان 15 ساله، افسری که به او شلیک کرد او را به بیمارستان منتقل کرد. به گفته پلیس، این نوجوان یکی از پنج نفری بود که دستگیر شدند و پنج اسلحه کشف شد.

پلیس گفت: در حالی که ماموران در حال حاضر در صحنه بودند، یک دستگاه خودروی پلیس با دختر 15 ساله ای برخورد کرد و از ناحیه پا دچار شکستگی شد.

کمیسر بتل انگیزه ای را توضیح نداد، اما از کسانی که به خاطر کمک به رساندن کودکان به امن پس از تیراندازی که در نزدیکی مسجدی به نام فیلادلفیا بود، واکنش نشان دادند.

کمیسر بتل گفت: “من از طریق این رویداد قدم زدم و می دانیم که اکثریت – 99 درصد از افراد – در این رویداد افراد خوبی هستند که می خواستند اوقات خوبی داشته باشند.” و یک بار دیگر، ما جوانانی را داریم که درگیر تیراندازی می‌شوند که واقعاً قداست آنچه را که اتفاق افتاده از بین برده‌اند.»

او گفت که شهردار شرل پارکر با جامعه مسلمانان تماس می گیرد تا از حمایت آنها اطمینان حاصل کند.

یکی از شاهدانی که در این رویداد شرکت کرده بود، سائول لندر، گفت که یک “حال و هوای دوستانه” با مردم در حال بازی، اسب سواری و لذت بردن از غذای رایگان وجود داشت. سپس او گفت که حدود 15 گلوله شنیده است و “همه در حال دویدن و پوشش هستند.”

آقای لندرز گفت: “غم انگیز و دلخراش بود.”

جیمی آر گوتیه، یکی از اعضای شورای شهر فیلادلفیا، گفت که صبح در این مراسم شرکت کرد و دید که خانواده ها گرد هم آمده اند تا پایان ماه رمضان را جشن بگیرند. او گفت: «این روز بسیار شاد و بسیار زیبا بود.

او گفت که تیراندازی به نیاز به کنترل بیشتر اسلحه اشاره دارد. او گفت: «این جوانان نباید به سلاح‌هایی دسترسی می‌داشتند که باعث ایجاد رعب و وحشت در جشن مذهبی شادی می‌شد.»

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *