حريم سلطان قسمت 4 (Dooble Farsi)



حريم سلطان قسمت 4 (Dooble Farsi)
برای تماشای قسمت 5 سریال حريم سلطان گر کلیک کنید👇
https://youtu.be/pyB28VKqP0c
(Dooble Farsi)

در حالی که منتظر است الکس را در مقابل سلطان سلیمان پیدا کند ، با ماهیدوران روبرو می شود. الکس در آخرین لحظه توسط کارکنان کاخ متوقف می شود. مسئولیت این سردرگمی با ابراهیم باقی می ماند. سلطان سلیمان ابراهیم را به شدت از بین می برد. با احساس مسئولیت برای آنچه اتفاق افتاده است ، ولید سلطان تصمیم می گیرد با سلطان سلیمان صحبت کند. اما با واکنشی روبرو می شود که انتظارش را نداشت.

سلیمان نامه ای از طریق یک فرستاده به پادشاه مجارستان لایوس می فرستد که اهداف او را توضیح می دهد. سلطان سلیمان مصمم است که به یک سفر به رودز بپردازد ، که سعی شد قبل از قدرت خود گرفته شود ، اما به هیچ وجه نمی توانست فتح شود.

خواهر سلطان سلیمان ، هاتیس سلطان ، از صدای ویولن که اتاقش را پر می کند ، بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است. او به سرعت منبع صدای ویولن را پیدا می کند. او با تحسین به تماشای صاحب ویولن می رود.

سلطان سلیمان نام جدیدی به الکس می دهد. خبر اینکه الکس اکنون به عنوان هورم شناخته خواهد شد به سرعت در کاخ پخش می شود. این خبر برخی افراد را در کاخ مزاحم خواهد کرد. افزایش سریع هورم واکنش ها را جمع آوری می کند. با کمک ولید سلطان ، ماهیدوران به هورم مجازات شدیدی می دهد. ماهیدوران به هورم می گوید که می تواند او را از این مجازات نجات دهد. اما یک شرط وجود دارد. آیا هورم این شرط را قبول خواهد کرد ؟ در همین حال ، سلطان سلیمان نمی داند که هورم مجازات شده است. او هورم را به او می خواند. آیا سلیمان متوجه خواهد شد که هرم مجازات شده است ؟ چه چیزی باعث می شود که سلیمان درباره آنچه اتفاق افتاده است بشنود ؟

در سن 26 سالگی ، وقتی به تخت سلطنت رسید ، سلطان سلیمان قصد داشت امپراتوری قدرتمندتر از اسکندر کبیر بسازد و عثمانی ها را شکست ناپذیر کند. در طول 46 سال حکومت خود ، او بزرگترین جنگجو و حاکم شرق و غرب شد.

سلیمان جوان در یک مهمانی شکار در سال 1520 خبر جانشینی خود را به تخت سلطنت دریافت کرد. با این حال ، که او بر سلطنت فراتر از رویاهایش حکومت خواهد کرد ، همسرش پسر را پشت سر گذاشت و با دوست نزدیک و همراهش پرگالی ابراهیم به جاده رفت تا به کاخ توپکاپی در استانبول برسد. در حالی که آنها سفر خود را از طریق خشکی آغاز کردند ، یک کشتی عثمانی از کریمه در دریای سیاه حرکت کرد و برده های زن را به عنوان هدیه برای کاخ عثمانی آورد… در این کشتی الکساندرا لا روسا ، دختر یک وزیر ارتدوکس اوکراینی بود که از خانواده اش گرفته شد و به کاخ کریمه فروخته شد. او هیچ ایده ای نداشت که او به هورم ، همسر سلطان سلیمان و مادر شاهزاده ها تبدیل خواهد شد و امپراتوری را با او از طریق خونریزی و توطئه اداره می کند.

در حالی که سلطان سلیمان جهان را فتح می کرد ، اشتیاق بزرگ او برای هورم با عشق و اعتماد به نزدیک ترین دوست و مشاور خود ، وزیر اعظم پرگالی ابراهیم ، که همه در پس زمینه تنش بین اروپا مسیحی و امپراتوری عثمانی در قرن 16 قرار داشتند ، در تضاد بود.

بازیگران: هالیت ارنک ، نبات چره ، مریم اوزرلی ، اوکان یالابیک ، نور آیسان ، سلما ارنک ، سما کیچک ، فیلیز احمد ، سلیم بایراکتار ، سلن اوزتورک ، نیهان بویوکاگاچ ، بورکو تونا ، مرو اوفلاز ، عارف ارکین ، علی اویاناک ، آلپ اوکن ، مورات توزون ، دوگان توران ، گوکان چلیبی ، یوکسل اونال.

#حريم_سلطان#قرن_باشکوه#هالیت_ارنچ

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *