حمایت تروریست اصلاح طلب ساکن لندن از جنایات ضدبشری حماس

حمایت تروریست اصلاح طلب ساکن لندن از جنایات ضدبشری حماس

عطا‌ء‌الله مهاجرانی با ابراز خوشحالی از جنایات ضدبشری حماس در اسرائیل گفته: نظر من به معجزه است. بدون شک «توفان اقصی» معجزه است. یعنی هر کس که پدیده روز شنبه ۱۵ مهر ماه (هفتم اکتبر) را با دقت و شکیبایی بررسی می‌کند، نمی‌تواند مبهوت نشود!

وی گفت: چنان‌که می‌دانیم، این توفان برق از چشم مسوولان امنیتی و اطلاعاتی اسراییل و امریکا پرانده است. اسراییل تبلیغات بسیاری در طول ده‌ها سال انجام داده است تا چنین امری را به عنوان یک اصل یا فکت باورانده یا وانمود شود که هیچ چیز از افق دید و نگاه تیز موساد و شین بت نهان نیست. کتاب‌های متعددی منتشر کرده‌اند و از سیستم اطلاعاتی اسراییل تمجید کرده‌اند. در واقع برای موساد توانایی افسانه‌ای ساخته بودند. افزون بر آن نکته قابل توجه و تامل همکاری موساد و سیا است. در واقع شکست اطلاعاتی موساد و شین بت می‌تواند شکست سیا هم تلقی شود.

به‌رغم همکاری و هارمونی بین موساد و سیا، چگونه حماس و جهاد اسلامی توانستند عملیات توفان اقصی را که بسیاری می‌گویند چنین واقعه‌ای را که نتانیاهو و وزیر جنگش آن را «جنگ» خوانده‌اند و نه «عملیات» سازمان دهند؟ گفته می‌شود گردان‌های قسام بیش از هزار نفر بوده‌اند که در سازماندهی این عملیات شرکت کرده‌اند.

اسراییلی‌ها البته می‌گویند، این مساله که چرا غافلگیر شدند، موضوع بعدی است، اما هیچ‌کس اصل غافلگیری را که شبیه سیستم عصب در هر جنگی عمل می‌کند، انکار نکرده است.آیا دولت نتانیاهو و ارتش اسراییل می‌توانند با بمباران سنگین و بی‌سابقه نوار غزّه، معجزه را انکار کنند؟

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *