خبرگزاری هرانا | زمان و شعبه دادگاه رسیدگی به اتهامات کاوه امیری تعیین شد

خبرگزاری هرانا – جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات کاوه امیری، شهروند ساکن شهریار در تاریخ بیست و سوم مهرماه در شعبه یکم دادگاه انقلاب شهرستان شهریار برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زمان و شعبه دادگاه رسیدگی به اتهامات کاوه امیری تعیین شد.

بر اساس احضاریه ای که در تاریخ ششم مهرماه توسط شعبه یکم دادگاه انقلاب شهرستان شهریار صادر و به آقای امیری ابلاغ شده است، از وی خواسته شده تا در ساعت ده صبح روز یکشنبه بیست و سوم مهرماه جهت دفاع از اتهامات “تبلیغ علیه نظام،” “تشویش اذهان عمومی” و “اقدام علیه امنیت ملی” در این مرجع قضایی حاضر شود.

روز یکشنبه نوزده شهریور ماه سال جاری کاوه امیری پس از احضار به پلیس امنیت در شهرستان شهریار مورد بازجویی قرار گرفت. پس از اتمام مراحل بازجویی تلفن همراه این شهروند توسط پلیس امنیت شهرستان شهریار ضبط و وی به بازداشتگاه این نهاد امنیتی منتقل شد.

آقای امیری پس از یک روز بازداشت در بازداشتگاه پلیس امنیت شهرستان شهریار به دستور بازپرس شعبه دهم دادیاری این شهرستان به زندان اوین منتقل شد. وی نهایتا در تاریخ بیست و دوم شهریورماه با تودیع وثیقه از این زندان آزاد شد.

کاوه امیری، سی و نه ساله، از مربیان جودو و شهروند ساکن شهرستان شهریار است.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *