خبری از سرویس مدرسه برای همه نیست

تپسی پس از انتقادات فراوانی نسبت روند سرویس تپسی مدرسه از سوی والدین صورت گرفت، با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام قادر ارائه سرویس برای همه دانش‌آموزان ثبت‌نامی نیست. خبر درحالی اعلام می‌شود ۱۰ روز از شروع سال تحصیلی می‌گذرد و یافتن سرویس جدید، تقریباً کاری غیرممکن برای والدین .

روابط‌عمومی تپسی با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام علی‌رغم تلاش‌هایشان در فاده از تمام ظرفیت‌های موجود، تنها موفق ند سرویس مدرسه را برای بخشی از دانش‌آموزان مهیا کنند:

«متأسفانه، قادر ارائه سرویس برای همه دانش‌آموزان ثبت‌نامی نیستیم. موضوع طی دو روز گذشته تمامی والدینی موفق ارائه سرویس آن‌ها نیم، اطلاع‌رسانی . ما انتظارات و نگرانی‌های والدین را درک می‌کنیم و ضمن قبول مسئولیت اتفاق، عمیقاً از والدینی موفق ارائه خدمت فرزندانشان نه‌ایم، پوزش می‌خواهیم.»

تپسی خود را موظف دانسته در کنار بازپرداخت تمام هزینه‌ها، تا پایان مهرماه امکان جا‌جایی دانش‌آموزان با تپسی را ‌صورت رایگان فراهم کند تا فرصتی برای جایگزین‌ن سرویس ه باشند.

موضوع درحالی معمولاً تا پیش از آغاز مدارس، تکلیف سرویس دانش‌آموزان نهایی می‌شود و پس از آن یافتن سرویس مدرسه بسیار سخت .

توضیحات تپسی درباره شکست پروژه سرویس مدرسه

تپسی در بخش دیگری از اطلاعیه خود دلایل عدم موفقیت سرویس جدیدش اشاره ه . آن‌ها مدعی هستند علت ورودشان حوزه سرویس مدرسه، کمک والدین برای رفع دغدغه‌های موجود و ایجاد تحول در بخش سنتی سرویس مدارس از طریق حذف واسطه‌ها ه . اعتقاد تپسی، قبال والدین از سرویس نشان داد نیاز ‌درستی شناسایی ه؛ اما آن‌ها موفق پاسخگویی مناسب نیاز نند. علت آن نیز پیش‌بینی نادرست تیم تپسی از پیچیدگی‌های سرویس و ظرافت‌های عملیاتی مربوط آن عنوان ه .

تاکسی ترنتی در ادامه مهم‌ترین پیچیدگی‌های سرویس اشاره ه :

  1. افزایش تقاضا: تعداد تقاضا ‌ویژه در هفته آخر شهریورماه، افزایش بسیار زیادی پیدا . اتفاق دو دلیل عمده : 1) مشخص‌ن تعرفه‌ها از سمت شورای شهر در هفته آخر شهریور و فاصله تعرفه سرویس مدارس با سرویس تپسی 2) تعیین تکلیف سرویس در برخی مدارس و عدم ارائه سرویس بخشی از دانش‌آموزان
  2. محدودیت‌ها و چالش‌های ناوگان: ما برای ارائه سرویس امکان فاده از کل ناوگان فعال تپسی را نیم، چرا طبق آیین‌نامه حمل‌ونقل دانش‌آموزان، رانندگان سرویس مدارس باید مدارک اضافه‌تری نسبت رانندگان فعال در تاکسی‌های ترنتی ه باشند. بدقولی برخی نهادهای مسئول برای کمک تأمین ناوگان هم پیچیدگی را تید . از سوی دیگر، رانندگانی در سرویس ثبت‌نام ه و فعال ند نیز درعمل، اقدام کنسل ن سرویس یا بی‌نظمی در رفت‌وآمد می‌ند می‌توانست باعث ایجاد مسائلی برای دانش‌آموزان با سنین پایین‌تر شود. برای رفع مسئله، ما تلاش یم با آموزش رانندگان، افزایش معنادار درآمد راننده در سرویس مدرسه، معاف‌ن رانندگان سرویس مدرسه از کمیسیون سایر سفرهایشان در تپسی و ارائه مشوق‌هایی از دست، آن‌ها را انجام سرویس ترغیب کنیم؛ اما اقدامات کافی ن. 
  3. عدم امکان آزمون و خطا: در ارائه محصولات نوآورانه، معمولاً زمانی برای آزمون و خطا و تدریجی محصول وجود . اما با توجه حساسیت سرویس و دانش‌آموزان، ما فرصتی برای آزمون و خطا نیم و نداریم و می‌بایست در مدت مشخص‌ه، نسبت ارائه سرویس اقدام می‌یم. 

با توجه پیچیدگی‌هایی تپسی در بالا آن‌ها اشاره ه ، آن‌ها اعلام ه‌اند تصمیم گرفته‌اند در سال جاری، با تمرکز بر ارائه سرویس بخشی از دانش‌آموزان و حل چالش‌های موجود، زمینه را برای ارائه سرویس مطمئن‌تر در آینده فراهم کند و با راه‌حل کامل‌تری در خدمت تمام والدین با.

اما ‌نظر می‌رسد با اتفاق پیش‌آمده دیگر کمتر کسی چنین سرویسی اعتماد کند. شاید تپسی با بررسی دقیق‌تر و اجرای طرح برای برخی از مناطق شهر تهران، می‌توانست پاسخ‌گویی تری تقاضا ه با و برای سال‌های بعد تجر کسب کند.

وعده بازگشت کامل مبلغ والدین و ارائه تسهیلات تا پایان مهر

تپسی در پایان اطلاعیه خود، ضمن عذرخواهی مجدد از والدین، اعلام برای تسریع در بازگشت مبلغ پرداختی، والدین می‌توانند با اعلام شماره کارت از طریق لینکی برای آن‌ها از طریق پیامک ارسال ه ، وجه پرداختی خود را ظرف 72 ساعت کاری، ‌صورت کامل دریافت کنند. همچنین والدین می‌توانند از طریق کدی در پیامک برای آن‌ها ارسال ه ، تا پایان مهرماه از سفر رایگان تپسی برای رساندن فرزندشان مدرسه فاده کنند. در مسیر، تیم پشتیبانی تپسی نیز ‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی والدین خواهد ؛ هرچند در انتقاداتی نسبت نحوه فعالیت تپسی مدرسه ه ، بسیاری از گلایه‌ها متوجه تیم پشتیبانی تپسی . والدین در گفت‌وگو با دیجیاتو از عدم پاسخ‌گویی آن‌ها بابت مشکلات سرویس مدرسه، گله‌مند ند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *