خرید تعهدی نوبیتکس اضافه ؛ قابلیت جدید یک صرافی ایرانی برای کسب سود

صرافی نوبیتکس «موقعیت خرید تعهدی» را همراه با ضریب در موقعیت فروش و خرید تعهدی سرویس‌های خود اضافه . امکان پس از تجر موفق ویژگی موقعیت فروش تعهدی،  نوبیتکس اضافه ه .

موقعیت خرید تعهدی، موقعیتی کاربر با قرار دادن مبلغ ریالی و یا تتری عنوان وجه تضمین، از کاربران دیگر دارایی خود را در خر مشارکت قرار داده‌اند، وکالت خرید دارایی رمز ارزی را دریافت می‌کند.

ترتیب معامله‌گر با تحلیل در جهت افزایش قیمت رمز ارزی مثل بیت کوین، از طریق خر مشارکت از وکالت‌دهنده وکالت خرید مقدار معینی بیت‌کوین را دریافت می‌کند و پس از فروش داراییِ وکالت‌گرفته‌ه در قیمت بالاتر، تتر یا ریال وکالت‌دهنده را خر مشارکت باز می‌گرداند.

وجه تضمین مبلغی کاربر در کیف پول تعهدی خود قفل می‌کند تا بتواند وکالت خرید یا فروش یک دارایی رمز ارزی را دریافت کند. مبلغ تضمینی برای جبران ضررهای احتمالی و می‌تواند ریال یا تتر با. 

دریافت وکالت خرید از وکالت‌دهندگان 

در موقعیت خرید تعهدی نوبیتکس، کاربران با قرار دادن وجه تضمین با توجه ضریبی انتخاب می‌کنند می‌توانند وکالت خرید دارایی مورد نظر خود را از خر مشارکت دریافت کنند. عنوان مثال کاربر با قرار دادن 100 تتر ‌عنوان وجه تضمین، وکالت خرید مقدار بالاتری بیت کوین را دریافت می‌کند و پس از خرید مقدار بیت کوین و فروش آن در قیمت بالاتر، کسب سود ه ومقدار مورد تعهد خود را تسویه می‌کند. البته دارایی خریداری‌ه در موقعیت خرید مستقیماً در اختیار کاربر قرار نمی‌گیرد، بل در کیف‌پول او بلاک می‌شود. 

مقدار منهای کارمزد معامله خرید در بازار نوبیتکس خواهد . معنی اگر کاربر وکالت خرید 10 کوین، مجموعا ارزش صد تتر (قیمت هر کوین 10 تتر) را از خر مشارکت می‌گیرد، پس از انجام ن معامله خرید، کارمزد معامله نیز از آن کسر می‌شود و مقدار 9.999 کوین دارایی حاصل از خرید تعهدی او . میزان کارمزد حدودا برابر یک دهم درصد از کل مبلغ مورد معامله خواهد از سوی معامله‌گر پرداخت می‌شود و کاربر باید کل مبلغ صد تتر را خر مشارکت بازگرداند.

در صورتی موقعیت در یک روز باز و بسته شود، یعنی وکالت‌گیرنده در بازه زمانی یک روزه اصطلاح معامله خود را ببندد، تمام سود برای وکالت‌گیرنده خواهد و در صورت زیان، مقدار از وجه تضمین کاربر کسر خواهد ، اما در صورتی موقعیت بیشتر از یک روز باز با، ازای هر روز تمدید وکالت، ۳ درصد از سهم سود محقق‌ه خر دارایی وکالت‌دهندگان تعلق می‌گیرد. در واقع وکالت‌دهنده تنها در بخشی از سود وکالت‌گیرنده سهیم ، اما در ضرر او شریک نخواهد .

موقعیت خرید و فروش تعهدی، سرویسی در پلتفرم‌های خارجی شکلی مشا وجود ه، اما در موقعیت فروش یا خرید تعهدی در نوبیتکس، سرویس با رعایت موازین شرعی، صرفا از طریق وکالت در اختیار معامله‌گر قرار می‌گیرد.

برای شروع کار با معاملات تعهدی در نوبیتکس و باز ن موقعیت خرید و یا فروش، کاربر باید در ابتدا ضمن آشنایی با قابلیت و پذیرفتن شرایط و قوانین فاده و با ن تحلیل درست بازار، مقدار دارایی تتری یا ریالی خود را از کیف پول اسپات کیف پول تعهدی خود منتقل کند و سپس با توجه بازاری قصد فعالیت در آن را ، وکالت خرید رمز ارز مورد نظرش را دریافت کند. 

نحوه فاده از امکان موقعیت خرید در نوبیتکس 

برای فعال ن امکان فاده از موقعیت خرید تعهدی در وب‌سایت، کاربران باید ابتدا وارد حساب کاربری خود در نوبیتکس ه و پس از ورود قسمت بازار، روی معاملات تعهدی کلیک کنند. سپس با کلیک بر روی ضریب، درخو خود را ثبت کنند. همچنین برای فعال‌سازی قابلیت در اپلیکیشن اندورید، باید وارد منو ه و سپس با انتخاب گزینه تنظیمات، گزینه ضریب را انتخاب ه و درخو فعال‌سازی را ثبت کنند. ترتیب پس از تایید درخو از سوی نوبیتکس، امکان فاده از ضریب در موقعیت فروش و خرید تعهدی کاربر فعال می‌شود. 

در حال حاضر امکان خرید تعهدی یا موقعیت خرید در بازارهای بین‌المللی با عنوان پوزیشن بای شناخته می‌شود، با ثبت درخو از سوی کاربران نوبیتکس فعال می‌شود و زودی امکان در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد. 

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *