خرید قسطی راحت، چه ویژگی‌هایی ؟

کلمه قسط برای بسیاری از خریداران حس نگرانی و دلهره ناشی از پرداخت اقساط را تداعی می‌کند. درواقع گاهی آن‌ها مجبور می‌شوند کالاهای خاصی را دلیل کم جه، با قیمتی بالاتر از قیمت خرید نقدی، صورت قسطی بخرند تا صرفا نیاز خود را برطرف کنند. علاوه بر ، تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان دلیل فرآیند پیچیده و دردسرهای خرید قسطی، عطایش را لقایش می‌بخشند و کالای مورد نیازشان را صورت نقدی می‌خرند. دغدغه‌ها باعث می‌شود راحت‌ن فرآیند خرید قسطی، تبدیل نیاز اصلی مصرف‌کنندگان شود. اما خرید قسطی راحت چه ویژگی‌هایی ؟ در مقاله صورت مفصل سؤال پاسخ خواهیم داد. 

خرید قسطی راحت چه معن؟

آمارها نشان می‌دهند بیش از نیمی از خریداران، یعنی نزدیک 57 درصد آنها، دلیل گران‌ن کالاهایی صورت اقساطی فروش می‌رسند، از خرید آن‌ها منصرف می‌شوند. یعنی شرایط خرید قسطی و سودی آن‌ تعلق می‌گیرد، برای مصرف‌کنندگان در درجه اول اهمیت قرار .

اصولاً خرید قسطی راحت، خریدی در قالب شرایط و فرآیندی آسان انجام شود. بنابر مجموعه‌هایی سعی می‌کنند دو فاکتور را ترین نحو ممکن در خدمات خود بگنجانند، برای مصرف‌کنندگان جذاب‌ترند.

خرید قسطی راحت چه ویژگی‌هایی ؟

چه زمانی و در چه شرایطی خرید اقساطی برای شما راحت‌تر از قبل می‌شود؟ برای پاسخ‌دادن سؤال باید مواردی رجوع کنیم تجر شما را از نوع خرید می‌بخ.

وقتی هیچ سودی در کار نیست

سودی خرید قسطی تعلق می‌گیرد، باعث می‌شود بسیاری از خریداران از انتخاب مدل از خرید منصرف شوند، اما وقتی سود از اقساط حذف می‌شود و قیمت کالاها دقیقا برابر با قیمت نقدی آن‌ها ، شرایط راحت‌تر از قبل خواهد .

وقتی نیازی چک و سفته ندارید

هرچه شرایط خرید قسطی ساده‌تر با، تجر تری برای شما رقم خواهد خورد. بنابر وقتی برای نوع از خرید نیازی چک و سفته نه باشید، خریدتان راحت‌تر از قبل انجام می‌شود.

وقتی کالاها و خدمات متنوع دسترسی دارید

یکی از مواردی می‌تواند خرید اقساطی را برای مصرف‌کنندگان دلچسب‌تر کند، حق انتخاب گسترده آنها از میان انبوهی از کالاها . در شرایط شما می‌توانید آسانی محصولات مورد نیازتان را انتخاب و با خیالی راحت، خرید قسطی خود را انجام دهید.

وقتی تخفیف وارد ماجرا می‌شود

تصور در هنگام خرید، علاوه بر نیازی چک و سفته ندارید و سودی هم خرید شما تعلق نمی‌گیرد، برای محصول مورد نظرتان تخفیف‌های ویژه هم ارائه شود. در صورت ‌صرفه‌ترین تجر ممکن را از خرید اقساطی خواهید .

ریسک‌ها و چالش‌های خرید اقساطی

خرید قسطی، همان قدر می‌تواند مدیریت تر امور مالی شما کمک کند، ریسک‌ها و چالش‌های خاص خودش را نیز همراه . اگر مجموعه‌ای از طریق آن کالاها و خدمات اقساطی دست پیدا می‌، شرایط راحتی را برای شما فراهم نکنند، ریسک ضرر و زیان نوع از خرید افزایش پیدا می‌کند.

عنوان مثال اگر قرار با سود بسیاری را برای خرید قسطی کالاها و خدمات بپردازید و در عوض هزینه آن را در چند ماه پرداخت ، چیزی جز ضرر مالی برایتان حاصل نخواهد . با توجه نرخ تورم تر هر قیمتی دنبال خرید اقساطی محصولات نباشید. پلتفرم‌هایی هستند تجر مدل از خرید را برای شما راحت‌تر از قبل می‌کنند.

خرید قسطی راحت با اسنپ‌پی

سرویس اعتباری اسنپ فعالیت خود را عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) از سال 1399 آغاز ، شرایط و فرآیند خرید قسطی را برای مصرف‌کنندگان راحت‌تر از قبل می‌کند. مجموعه با همکاری با بیش از 350 فروشگاه آنل، امکان خرید قسطی بدون سود، چک و سفته انواع کالاها مثل لوازم دیجیتال، لوازم آرایشی و ی، لوازم خانگی و پوشاک را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

همچنین شما با فاده از خدمات مجموعه از تخفیف‌هایی ره‌مند خواهید می‌تواند تجر‌ای تر را از خرید قسطی برایتان رقم بزند. برای فاده از خدمات مجموعه و مشاهده فروشگاه‌های حاضر می‌توانید اسنپ‌پی، مراجعه . 

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *