خیری: تا امروز کار بزرگی از مدیران استقلال ندیدیم/ نکونام کارش را بلد است، اما تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد

شاهین خیری در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد ضعیف تیم فوتبال استقلال در پیش فصل لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال در نقل و انتقالات آنچنان موفق عمل نکرد. سیلوا و  عارف غلامی را از دست دادند که دفاع آخر ندارند. هافبک جنگنده هم می‌خواهد و در پست مهاجم با از دست دادن قایدی و محبی بازیکن شاخصی جذب نشد. با این حال جواد نکونام امسال کار بسیار سختی دارد و اگر نتیجه بگیرد بالطبع دست به کار بزرگی زده‌ است. سایر تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر خیلی زودتر از استقلال تمرینات و اردوی آماده‌سازی خودشان را شروع کردند و این همه مشکلات حاشیه‌ای پیش از فصل را نداشتند. استقلال چندین سال است همیشه قبل از فصل حواشی زیادی دارد و مشخص نیست این همه مشکلات به یک باره از کجا می‌آید؟

وی در خصوص اینکه کار مهمی از علی خطیر ندیدیم، افزود: خطیر بعد از حضورش در استقلال چه کار مثبتی انجام داده است؟ قبل از آمدنش نکونام سرمربی شد و استقلال از آسیا حذف شده بود. تا به امروز از مدیران استقلال کار بزرگی را ندیده‌ایم. بازیکنان خوبی جای بازیکنان کلیدی جذب نشده‌اند و نقاط ضعف همچنان وجود دارد. در پست‌هایی که نفراتی از تیم رفتند، بازیکنان درجه یک به خدمت گرفته نشدند. خوب یا بد بودن خطیر هم اکنون مشخص نخواهد شد و به مرور زمان عملکرد مثبتش نمایان خواهد شد.

*تعویق مسابقات به نفع استقلال‌ بود

کارشناس فوتبال در مورد میدان دادن نکونام به بازیکنان جوان بیان کرد: نکونام کارش را بلد است و امیدوارم با نفرات جوانی که در اختیار دارد، خوب نتیجه بگیرد. خاصیت خوب مربیگری او این است که از بازیکنان جوان و جویای نام خیلی خوب بازی می‌گیرد. ولی استقلال تیم بزرگی است و بازیکن بزرگ می‌خواهد. به طور حتم بازیکنان جوان در کنار بزرگان تیم به نفرات قابل اتکایی تبدیل می‌شوند و تیم به مرور زمان می‌تواند نتیجه ایده‌آل خودش را به دست آورد. جوانگرایی خیلی عالی است، اما باید در کنار تجربه قرار بگیرد تا نتیجه دهد. مهمترین زمان هم برای یک تیم جوان، بازی‌های ابتدایی مسابقات لیگ است که نتایج لازم را تا پایان نیم فصل کسب کنند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص تعویق بازی‌های لیگ برتر، بیان کرد: استقلال دیرتر از تیم‌های دیگر شروع کرد و قطعاً تعویق مسابقات به نفع استقلال خواهد بود. در این روزها هوای تمامی نقاط کشورمان خیلی گرم است و حتی کسی که می‌خواهد پیاده‌روی هم کند به مشکل برمی‌خورد. استقلال کار سختی در هوای وحشتناک آبادان خواهد داشت و باید با آمادگی ذهنی و بدنی بالایی در هفته اول به میدان برود.

*امیدوارم استقلال در ۵ هفته نخست نتایج دلخواه را به دست بیاورد

خیری در پایان خاطرنشان کرد: هر تیمی که نیم فصل اول و به‌خصوص در هفته‌های ابتدایی حداکثر امتیازات را جمع کند بالطبع کار راحت‌تری در نیم فصل دوم دارد. باید هرطور شده بهترین نتایج را در بازی‌های ابتدایی بگیرند و شرایط را به گونه‌ای جلو ببرند که بازی به بازی بهتر شوند. امیدوارم شاگردان نکونام در ۵ هفته نخست و بخصوص در دربی مقابل پرسپولیس نتایج دلخواه را به دست بیاورند تا در ادامه مسابقات هم با انگیزه پیش بروند.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *