داداش‌زاده: قانون سقف بودجه فقط دلالی را رواج می‌دهد/ برخی‌ پیشکسوتان دنبال منافع‌ خودشان هستند

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره به تعویق افتادن نخستین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به طور حتم این عقب افتادن به نفع یک سری تیم‌ها شد. امیدوارم تعویق مسابقات لیگ برتر همین ۳،۴ روز باشد و در طول فصل در رقابت‌ها وقفه ایجاد نشود. هر قدر بازی‌ها تعویق داشته باشد، سازمان لیگ مسابقات را فشرده‌تر برگزار خواهد کرد. اگر قرار است بازی‌های لیگ برتر عقب بیفتد باید مشکلات دیر ثبت کردن بازیکنان نیز حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعویق مسابقات به ضرر پرسپولیس نیست، اضافه کرد: این تعویق‌ها به هر علتی ۳،۴ روز یا یک هفته برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید مانعی به حساب بیاید. پرسپولیس که مدعی قهرمانی است نباید از همین ابتدای فصل که بازی‌ها هنوز‌ آغاز نشده در برنامه‌اش اخلالی به وجود بیاورد.

*استقلال اوضاع خوبی ندارد

کارشناس فوتبال در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال بیان کرد: اگر استقلال و پرسپولیس را از فوتبال ایران می‌گرفتند دیگر معنایی در رقابت‌ها وجود ندارد، با دو تیم سرخابی‌ها فوتبال ایران قوی‌تر می‌شود. امسال استقلال کلی مشکلات داشت و پیشکسوتان واقعی استقلال باید از تیم‌شان حمایت کنند. اما برخی‌ها به دنبال منافع‌شان هستند و سنگ‌اندازی می‌کنند، ولی علی خطیر و جواد نکونام انتخاب شده‌اند و باید بگذارند مدیریت و سرمربی کارشان را انجام بدهند. 

داداش‌زاده ادامه‌ داد: برای حل کردن مشکلات باید همه کمک کنند. استقلال اوضاع خوبی ندارد و الان دیگر باید فقط از این تیم حمایت کرد و دیگر به حاشیه‌ها دامن نزنند. ضرر این نابسامانی و عقب‌ماندگی را فقط طرفداران و باشگاه می‌دهند و خاطرات خوب را خراب می‌کنند.

*اگر سقف قرارداد برای یکی دو تیم باشد، فایده‌ای ندارد

پیشکسوت فوتبال در مورد تخریب ورزش توسط افرادی که سمتی ندارند، تاکید کرد: متأسفانه فوتبال و ورزش به گونه‌ای است که آنهایی که جایی در ورزش ندارند، می‌خواهند ریشه آن رشته ورزشی بزنند و تیم را نابود کنند. این خودخواهی و سنگ‌اندازی‌ها لطمات جبران ناپذیری به بدنه ورزش خواهد زد. این آقایان در سال‌های قبل به اندازه خودشان پست داشتند و در مدت مسئولیت‌شان نتوانستند کار مثبتی انجام بدهند و فقط شعار دادند.

دادش‌زاده درباره عدم پایبندی باشگاه‌ها به قانون سقف بودجه خاطرنشان کرد: قانون سقف بودجه باشگاه‌ها را در حالی گذاشته‌اند که همه تیم‌ها راضی نیستند. اگر قرار باشد سقف قرارداد برای یکی دو تیم باشد، فایده‌ای ندارد. هوشنگ نصیرزاده کجای فوتبال ایران بوده و چکاره فدراسیون است که بیاید برای فوتبال قانون بنویسد؟ این قانون به فوتبال ایران لطمه زده و فقط منافع عده‌ای را تامین کرده است. کسی که قانون را وضع کرده، خودش قانون را رعایت نمی‌کند و قانون سقف بودجه را زیر پا گذاشته است. اصلاً این آقا با‌دانش است، اما طوری اساسنامه را تنظیم کرده که به نفع خودش و اطرافیانش باشد. قانون سقف بودجه باشگاه‌ها فقط دلالی را رواج می‌دهد، چون هیچ باشگاهی پایبند به قانون نیست و کار خودشان را می‌کنند. باید کسی قانون را بنویسد که از وضع آن منافع نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *