دادستان ها می گویند مردی که خود را به عنوان یک کشیش نشان می داد، حداقل 10 زن داشت

او به سراسر کشور سفر کرد و از کلیساهای کوچک سیاهان دیدن کرد و در آنجا خود را به عنوان کشیش یا اسقف معرفی کرد.

اما دادستان ها گفتند که هیچ مدرکی دال بر اینکه اورلاندو کولمن، 51 ساله، از هیوستون، یکی از اعضای روحانیت بوده است، پیدا نکرده اند و آنها ادعا می کنند که او از این ادعا برای جلب اعتماد زنان کلیسا استفاده کرده است – حداقل 10 نفر از آنها در دو دهه گذشته ازدواج کرده است. .

دادستان ها گفتند که زمانی که آقای کلمن بود، این یک کلاهبرداری طولانی بود که هفته گذشته به پایان رسید به سه سال زندان محکوم شد پس از اینکه او با یک زن در کنتاکی ازدواج کرد و شرایط دوران آزمایشی خود را به اتهام دوهمسری زیر پا گذاشت.

اورلاندو کلمناعتبار…اداره پلیس هیوستون

ونسا گوسن، دستیار دادستان در شهرستان هریس، تگزاس، که آقای کلمن را تحت تعقیب قرار داد، گفت که بازرسان معتقدند که اولین ازدواج او در سال 2001 بوده است و او برای منافع مالی با زنان ازدواج کرده است.

او گفت که در طول سال ها، آقای کلمن به دلاور، تگزاس، کنتاکی، نبراسکا، پنسیلوانیا، آیووا، کارولینای شمالی، ویرجینیا و سایر ایالت ها برای ملاقات با زنان سفر کرد.

خانم گوسن گفت که پس از معرفی خود به عنوان کشیش یا اسقف پروتستان، برای تقویت ادعای خود برای عضویت در روحانیت، پیشنهاد ازدواج می دهد. می گفت اگر زنی قبول می کرد با او نقل مکان می کرد و خرج مسکن و غذا و قبض او را می داد.

خانم گوسن در مصاحبه ای در روز چهارشنبه گفت: “این تنها چیزی بود که او باید ارائه می داد و برای تایید حرف خود – پیشنهاد ازدواج – چیزی بزرگ بود.” خواستگاری یک ژست بزرگ برای این زنان بود و این نشان می داد که او فردی خداپرست است.

دادستان گفت: پس از اینکه آقای کلمن همسرانش را ترک کرد، برخی از آنها درخواست طلاق دادند.

وکیل آقای کلمن در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به پیام هایی که خواستار اظهار نظر بودند، پاسخ نداد. دو نفر از زنانی که آقای کلمن با آنها ازدواج کرد، با شماره های ذکر شده در زیر نام آنها قابل دسترسی نبود.

دادستان ها گفتند که جنایت آقای کلمن پس از ازدواج با یک زن هوستون در سال 2021 آغاز شد. دادستان ها گفتند که پنج ماه پس از ازدواج آنها، همسر جدید آقای کلمن متوجه شد که او از زنی در ویرجینیا پول دریافت می کند.

طبق اسناد دادگاه، همسر در هیوستون در فیس بوک با این زن در ویرجینیا تماس گرفت و آنها شروع به بحث درباره آقای کلمن کردند.

اسناد دادگاه می گوید که این زن در ویرجینیا به همسر آقای کلمن در هیوستون گفت که از سال 2019 با آقای کلمن ازدواج کرده است و یک کپی از گواهی ازدواج خود را به او ارائه کرده است.

اسناد دادگاه می گوید که همسرش در ویرجینیا به همسر جدید آقای کلمن گفته است که او و آقای کلمن هرگز از هم جدا نشده اند، اما در سال 2021، زمانی که او به تگزاس نقل مکان کرد، از هم جدا شده اند. اسناد دادگاه می گوید که دو هفته پس از انتقال، آقای کلمن با این زن در هیوستون ازدواج کرد.

زن هوستون با مقامات تماس گرفت و کلانتر شهرستان هریس تحقیق کرد و اتهامات مربوط به دوهمسری را مطرح کرد.

آقای کلمن در ژوئیه 2023 در ازای سه سال حبس مشروط و فرصتی برای پاک شدن سابقه خود به دو همسری، جنایتی در تگزاس، اعتراف کرد. اما تنها دو ماه پس از اینکه او به شرط مشروط قرار گرفت، دادستان ها گفتند، او با یک زن در کنتاکی ازدواج کرد، در حالی که هنوز با این زن در ویرجینیا ازدواج کرده بود.

پس از اطلاع از ازدواج جدید، دادستان ها درخواستی برای لغو دوران مشروط وی ارائه کردند. در جلسه 11 مارس، یک قاضی با این درخواست موافقت کرد و این حکم را به سه سال محکوم کرد.

آقای کلمن در نامه ای دست نویس قبل از صدور حکم، از دادگاه خواسته بود که به دوران آزمایشی خود ادامه دهد و «نه تنها در مورد من، بلکه قلب من را نیز قضاوت کند».

او گفت هرگز تصور نمی کرد که آخرین همسرش «به زندگی من بیاید و همه چیز من شود». او گفت که معتقد است که آزاد است با او ازدواج کند زیرا معتقد است ازدواج قبلی اش به فسخ یا طلاق ختم شده است.

او نوشت: «اگر می دانستم ازدواج ممنوع است، باید صبر می کردم.»

آقای کلمن همچنین از اینکه در کودکی از سوء استفاده جنسی جان سالم به در برده است، نوشت و گفت که در بزرگ شدن، «عشق را در هیچ سطحی نمی‌شناخت».

او در این نامه گفت که امیدوار است اتهام دوهمسری را پشت سر بگذارد و به «کلیسایی که ما کشیش کنتاکی هستیم و به غذا دادن و لباس پوشیدن مردم کمک می‌کنیم» بازگردد.

او در کنار نامش نوشته بود «PhD, ThD, DD» که نشان می‌دهد او دارای مدرک دکترای فلسفه، دکترای الهیات و دکترای الهی است. دادستان ها گفتند که هیچ مدرکی دال بر اینکه آقای کلمن دارای مدرک عالی باشد وجود ندارد.

خانم گوسن گفت که قربانیان آقای کلمن که تحت تأثیر رفتار او قرار گرفته بودند، از لغو دوره آزمایشی او حمایت کردند.

او گفت: “از صحبت های من با آنها، آنها بسیار ناراحت بودند.” آنها می‌خواستند او به زندان برود زیرا احساس می‌کردند که این شخص بر اساس عنوانی از اعتماد آنها سوء استفاده کرده و معتقد بودند که او دوباره این کار را خواهد کرد.»

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *