داده های تلفن همراه مرد کنتاکی را به ناپدید شدن مادر نوجوان، مرگ 13 سال پیش، مرتبط می کند

هیئت منصفه اوهایو روز دوشنبه یک مرد کنتاکی را در سپتامبر 2010 محکوم کرد ناپدید شدن پیج جانسون، یک مادر مجرد 17 ساله.

جیکوب بامپس 35 ساله پیدا شد به جرم سوء استفاده از جسد و دستکاری شواهد در ارتباط با مرگ مرموز جانسون.

کلی تارپ، دستیار دادستان شهرستان کلرمونت در بیانیه‌ای روز دوشنبه پس از تصمیم هیئت منصفه گفت: “ما از اینکه توانستیم ظاهری از عدالت را برای خانواده جانسون به ارمغان بیاوریم خرسندیم.”

ایالت توانست ثابت کند که بامپاس آخرین فردی بود که جانسون را که در آن زمان مادر یک دختر ۲ ساله بود، زنده دید.

مرد اوهایو در ناپدید شدن، مرگ نوجوان کنتاکی در سال 2010 متهم شد

ماگ شات جیکوب بامپس

جیکوب بامپس، 35 ساله، به جرم سوء استفاده از جسد و دستکاری شواهد در ارتباط با مرگ پیج جانسون مجرم شناخته شد. (کلانتر شهرستان کلرمون)

جانسون به ناپدید شدن گزارش شد اداره پلیس کاوینگتون در کنتاکی در 23 سپتامبر 2010. به گزارش WLWT5، دادستان ها گفتند که بامپاس دوست او بود و آن روز در خانه او با هم درگیر شدند، وقتی آنها گفتند که او مرده است، و او سعی کرد مرگ او را پنهان کند.

پلیس می گوید بقایای پیج جانسون، 17 ساله، مفقود شده از سال 2010، در اوهایو کشف شد

بامپس در ابتدا گفت که جانسون را در تقاطع پانزدهم و اسکات پیاده کرده است خیابان های کاوینگتون بعد از اینکه در آن روز به دیدار او رفت.

نمای نزدیک از پیج جانسون

پیج جانسون در 23 سپتامبر 2010 قبل از پیدا شدن بقایای او ناپدید شد. (پلیس ایالت کنتاکی)

یک دهه بعد، فردی که به دنبال آهو در یک منطقه جنگلی است شهرستان ویلیامزبورگ در اوهایو – حدود 33 مایل دورتر از جایی که بامپاس گفت آخرین بار او را دیده است – گزارش یافت که جمجمه انسان پیدا شده است. مقامات بقایای بیشتری را طی یک دوره سه روزه پیدا کردند.

یک مشاور دندانپزشکی قانونی در نهایت جسد را به عنوان متعلق به جانسون شناسایی کرد. بر اساس گزارش های محلی، دقیقاً مشخص نیست که جانسون به دلیل وضعیت محدود بقایای او چگونه فوت کرده است.

پیج جانسون و دخترش

جیکوب بامپس در ابتدا گفت که پیج جانسون را پس از دیدار او در آن روز در چهارراهی در کاوینگتون، کنتاکی پیاده کرد. (فیس بوک/ چه اتفاقی برای پیج جانسون افتاد؟)

مادر پیج جانسون، دونا جانسون، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که این حکم باعث شد او احساس کند که دخترش را به “خانه” برمی گرداند.

او گفت: “انتظار طولانی بوده است و آن بخش بسیار سخت بوده است. بنابراین… شادی و خوشحالی از اینکه بتوانم او را در نهایت به خانه بیاورم و پس از این همه مدت صبر کردن، آنچه را که لیاقتش را دارد به او بدهم، احساسی است که حتی نمی توانم توصیفش کنم. درست مثل این است که می توانم نوزادم را به خانه بیاورم و به او وقار و منزلتی بدهم که در تمام این مدت لیاقتش را داشته و باید منتظر ماند.”

فیلم لحظه گم شدن پسر 4 ساله اوهایو را نشان می دهد که توسط خانواده اش در یک مزرعه پیدا شد

دادستان مارک تکولو گفت دفتر او امیدوار است که “حکم روز دوشنبه عدالت” را برای “دوستان و خانواده جانسون” به ارمغان بیاورد.

پیج جانسون

دادستان مارک تکولو گفت دفتر او امیدوار است که “حکم روز دوشنبه عدالت” را برای “دوستان و خانواده پیج جانسون” به ارمغان بیاورد. (فیس بوک/ چه اتفاقی برای پیج جانسون افتاد؟)

او افزود: «در حالی که نمی‌توانم بیشتر از این به کار دستیارانم در این پرونده افتخار کنم، متأسفانه، هیچ مقدار زندانی واقعاً بامپس را مسئول تمام دردها و رنج‌هایی که در 13 سال گذشته ایجاد کرده است، نمی‌داند».

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

به گفته FOX 19 Cincinnati، دادستان ها استدلال کردند که سوابق تلفن بامپاس او را در روز ناپدید شدن جانسون در شهرستان کلرمونت قرار داده است، زمانی که آنها می گویند که او جسد او را “با بی اعتنایی کامل به ارزش جانش” در جنگل انداخته است.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *