دادگستری استان خراسان شمالی به حل مشکلات شرکت مهام جاده ابریشم ورود کرد

خبرگزاری میزان– جلسه کمیته فرعی ذیل ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل خراسان شمالی در حالی به ریاست حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده،برگزار شد که طی آن مهمترین مسائل و مشکلات مبتلابه شرکت مهام جاده ابریشم نگین بجنورد مورد بحث، بررسی، تبادل نظر و پیگیری قرار گرفت.

در این نشست که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان عنوان دبیر ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان و مدیر کل راه و شهرسازی استان، نیز حضور داشتند؛ رئیس کل دادگستری استان به وضعیت نه چندان مساعد خراسان شمالی در حوزه تولید و سرمایه گذاری اشاره و خاطرنشان کرد:انتظار داریم نگاه‌ها به حوزه سرمایه گذاری و اشتغال زایی مولد همواره حمایتی باشد تا هرچه سریعتر چرخ واحد‌های تعطیل شده و یا در معرض تعطیلی به گردش در آید.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده افزود:فراهم شدن زیرساخت‌های لازم جهت شروع به کار تولیدی بخصوص در شرایط بحران اقتصادی بعنوان یک مشوق انگیزشی باعث خواهد شد فصل نوینی در مسیر رونق اقتصادی ایجاد و فرصت‌های جدیدی برای تولید و اشتغال آفرینی فراهم گردد و از همه مهمتر میزان استقبال از کار تولیدی بیش از پیش افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به بازدید‌های میدانی انجام شده از محل اجرای طرح پیش بینی شده توسط شرکت مهام جاده ابریشم نگین بجنورد و تشریح مشکلات مبتلابه و همچنین فرایند اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته تصریح کرد: شرکت مورد اشاره طبق اعلام سرمایه گذار در اثنای کار با مشکل تأمین راه دسترسی به محل پروژه در دست اجرا مواجه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده،گفت:خوشبختانه طبق مکاتبات صورت گرفته و مذاکرات انجام شده پیشرفت‌های محسوسی در فرایند کار وجود دارد که امیدواریم با رفع این موانع بتوانیم بار دیگر زمینه‌های مساعد و فرصت‌های جدیدی در مسیر توسعه و اشتغال زایی پایدار و رفع رکود گسترده و بیکاری در استان برقرار و فراهم سازیم.

وی خطاب به مسئولان اجرایی استان اظهار کرد: لازم است متولیان امر در زمینه تولید و اشتغال رهنمود‌های مقام معظم رهبری (حفظه اله تعالی) را در جهت اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فصل الخطاب و نصب العین خود قرار داد.

در این نشست با اشاره به چشم انداز پیش رو و پیشرفت‌های حاصل شده و توافقات اولیه مقرر شد کلیه سازوکار‌های قانونی لازم جهت رفع مشکلات این سرمایه گذار بررسی و مجموع پیشنهادها، راهکار‌ها و راه حل‌های اجرایی جهت جمع بندی نهایی و اتخاذ تصمیم مقتضی توسط دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تا حصول نتیجه پیگیری شود.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *