داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در منزل‌شان «قتل» ند

دقایقی پس از آن یک خبرگزاری نزدیک سپاه پاسداران از کشف «جسد داریوش مهرجویی» خبر داد، محمدمهدی عسگرپور، رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما، «خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر» را در منزل‌شان در کرج را تایید .

خبرگزاری تسنیم، نزدیک سپاه پاسداران، شامگاه شن ۲۲ مهر ماه از کشف «جسد داریوش مهرجویی» کارگردان سرشناس سینمای ایران در ویلای شخصی‌اش در کرج خبر داد.

در گزارش خبرگزاری تسنیم از فول «پلیس ان البرز» عنوان ه «جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف ه .»
گفته فرماندهی انتظامی ان البرز «جسد کارگردان در ویلای شخصی‌اش در یکی از مناطق ویلانشین کرج» پیدا ه .

خبرگزاری نزدیک سپاه پاسداران افزود: «در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیقات در زمینه خبر داده » برخی منابع نیز «مدعی قتل مهرجویی و همسرش» ه‌اند.

همزمان خبرگزاری ایسنا نیز گزارش داد «داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر قتل» ه‌اند.

محمدمهدی عسگرپور، رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما، در مصاح با خبرگزاری ایسنا «خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر را در خانه آنها در کرج» تایید .

ایسنا نوشت خبر قتل داریوش مهرجوی و همسرش «در تماس با یکی از سینماگرانی محل حادثه حضور نیز تایید ه .»

وحیده محمدی فر، نویسنده و همسر داریوش مهرجویی فیلمساز سرشناس ایرانی، ساعتی قبل از انتشار خبر قتل او و داریوش مهرجویی، در حساب شخصی خود در ستاگرام از ورود یک نفر خانه‌شان و «ماجرای هولناک تهدید ن توسط شخصی با چاقو» خبر داده .

همسر داریوش مهرجویی گفته فرد مهاجم منزل‌شان «لهجه ایرانی ن»، صراحت با چاقو او را مورد تهدید قرار داده و گفته «حساب‌تان را می‌رسیم.»

او نوشته «آیا همسر داریوش مهرجویی، پیشکسوت هنر مملکت، بابد توسط آدم بیگانه، چاقو تهدید شود؟»

همسر داریوش مهرجویی با اشاره در چند وقت اخیر مورد دستبرد هم قرار گرفته اند از جمله گوشی و لپ تاپ از منزل‌شان سرق ه و تاکید ه «در چند وقت اخیر دو سنتور با اسم و عکس‌های رام رادان و داریوش مهرجویی از آنها سرقت رفته .»

در همین حال خبرگزاری صداوسیما نیز با تاکید «قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر»، گزارش داد «قتل» کارگردان و همسر نویسنده‌اش «حوالی ساعت هشت و نیم شب ۱۰ شن شب ۲۲ مهر ماه» اتفاق افتاده .

خبرگزاری همچنین مجل وقوع قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر را «باغ ویلای شخصی» آنها در «شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس» ان البرز اعلام .

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های موج نوی سینمای ایران فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته و آخرین فیلم خود «لامینور» را نیز در سال ۹۸ ساخته .

وحیده محمدی‌فر، نویسنده، فیلمنامه‌نویس و دانش‌آموخته رشته روانشناسی از دانشگاه تهران . فعاليت سينمايي خود را از سال ۱۳۷۵ با بازی در فيلم ليلا اثر داریوش مهرجویی آغاز .

محمدی‌فر، با نگارش اپیزود اول فیلم‌نامه «دان‌های جزیره» نویسندگی را شکلی جدی دنبال و پس از آن با نگارش فیلم‌نامه «مهمان مامان» همراه داریوش مهرجویی و هوشنگ مرادی کرمانی، در عرصه فیلم‌نامه‌نویسی شهرت و تمامی آثار متأخر مهرجویی ‌عنوان نویسنده حضور ه .

«قتل» داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، در حالی شامگاه شن رخداد پیکر بی‌جان کیومرث پوراحمد یکی دیگر کارگردانان سرشناس ایرانی نیز ۱۶ فروردین در یک ویلا در نزدیکی بندر انزلی پیدا .

رسانه‌های ایران در ساعت‌های اولیه علت درگذشت کیومرث پوراحمد را «ایست قلبی» عنوان ند اما در ادامه عنوان او با «خودکشی» زندگی خود پایان داده .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *