در مهمانی های آخر شب که در آن سیاستمداران هاوایی پول خرج می کردند

آقای یونامین – که شهرت خاصی دارد زیرا عمویش والی یونامین یک ورزشکار مشهور بود – یک چهره در ورزش های محلی است. در سال 2018، یک سال پس از اینکه او به عنوان مربی بیسبال دانشگاه در دبیرستان پرل سیتی انتخاب شد، قانونگذاران ایالتی، که برخی از آنها کمک های مبارزاتی را از احزاب او دریافت کردند، بودجه 3 میلیون دلاری برای تبدیل زمین از چمن به چمن مصنوعی را تصویب کردند.

همانطور که آقای یونامین در مراسم افتتاحیه در سال 2022 از مزرعه بازسازی شده صحبت می کرد، یک کشیش هاوایی آب باران را روی بشقاب خانه پاشید.

آقای یونامین گفت: “از همه کسانی که به تحقق رویاهای ما کمک کردند متشکرم.”

این مقاله با مشارکت گزارش شده است اخبار بزرگ محلی در دانشگاه استنفورد


تایمز و سیویل بیت صدها هزار مشارکت در مبارزات انتخاباتی و بیش از 70000 قرارداد دولتی را برای ایجاد ارتباط بین فروشندگان و کمک های مالی آنها به نژادهای سیاسی بررسی کردند. این تجزیه و تحلیل نشان داد که تقریباً 20 درصد از تمام مشارکت‌های کمپین از سال 2006 از سوی افراد مرتبط با شرکت‌هایی که با دولت‌های ایالتی و محلی تجارت می‌کنند، بوده است.

این عدد احتمالاً دست کم گرفته شده است زیرا داده ها ناقص هستند. سوابقی از سیستم داده جوایز و اعلامیه هاوایی، که برنده قراردادهای دولتی ردیابی می کند، اما ممیزی در سال 2021 نشان داد که تنها 40 درصد از تمام قراردادهای دولتی منعقد شده در آن سال پست شده است. مشخص نیست این مشکل برای سال های دیگر هم صدق می کند یا خیر.

خبرنگاران برای تأیید کل پرداختی‌ها به فروشندگان از بخش‌ها، فهرست‌های چک را درخواست و بررسی کردند. برخی از ادارات به درخواست های ثبت عمومی پاسخ ندادند، از جمله مواردی که تعداد زیادی قرارداد با ارزش بالا داشتند، مانند ادارات آموزش و حمل و نقل.

شکاف در داده‌های قراردادهای ایالتی و شهرستانی و ثبت‌های چک، تعیین میزان دریافتی واقعی فروشندگان را دشوار می‌کرد. مبالغ منتشر شده با اسناد منبع یا بخش های قرارداد تأیید شد.

پیمانکاران با نام شرکت‌ها، مدیران اجرایی و کارمندان آن‌ها در پایگاه داده‌ای از مشارکت‌های کمپین که توسط کمیسیون هزینه‌های کمپین هاوایی نگهداری می‌شود، مطابقت داده شدند. کمک های مالی همسران و بستگان مدیران پیمانکار نیز در صورت امکان در شمارش گنجانده شد. همسران و بستگان بر اساس افرادی که نام خانوادگی و آدرس مشترکی را به عنوان مشارکت کننده اصلی داشتند تعیین شدند. در برخی موارد، همسران مشترکاً به عنوان مشارکت کنندگان ذکر شده بودند.

تجزیه و تحلیل بر فروشندگانی متمرکز شد که خدمات حقوقی، مشاوره، مهندسی و ساخت و ساز ارائه می دهند. قراردادها و مشارکت های شرکت های تابعه به شرکت های مادر آنها نسبت داده شد. دانشگاه ها و سایر سازمان های دولتی با قراردادهای دولتی از این تحلیل مستثنی شدند. سازمان‌هایی که ممکن است منافع لابی‌گری دیگری داشته باشند – مانند انجمن املاک هاوایی – نیز مستثنی شدند.

مشارکت‌های انجام شده در رویدادهایی که توسط آقای یونامین برگزار می‌شد، با جستجوی همه مشارکت‌های انجام شده به نامزدهای شرکت‌کننده ظرف یک هفته پس از احزاب، شناسایی شدند. را کمیسیون هزینه های کمپین هاوایی مستلزم آن است که کمک ها ظرف هفت روز پس از دریافت واریز شود.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *