دستور رئیس کل دادگستری مازندران برای تعیین تکلیف سریع وسایل نقلیه توقیفی

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در بازدید از چند پارکینگ تصادفات در استان مازندران، دستور داد در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی از این پارکینگ‌ها اقدام شود.

 رییس کل دادگستری استان مازندران افزود: خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های موجود در این پارکینگ ها، جزو اموال مردم هستند و مسئولان ذیربط به‌عنوان امین مردم باید از این اموال مراقبت و حفاظت کنند.

وی با انتقاد از وضعیت نگهداری وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی موجود در پارکینگ‌های تصادفات استان گفت: اینگونه جایگاه‌ها به‌هیچ وجه شایسته نگهداری اموال مردم نیست و باید در اسرع وقت و پس از طی مراحل قانونی نسبت به تخلیه این وسایل نقلیه از پارکینگ‌های مذکور اقدام شود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: در کمترین زمان ممکن با همکاری و تعامل نیروی انتظامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر دستگاه‌های ذیربط باید نسبت به اخذ استعلامات لازم، برگزاری مزایده و نهایتاً تخلیه کامل این پارکینگ‌ها اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه، جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی، امری ضروری است که باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، معاون پیشگیری از وقوع جرم استان مازندران، رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران، رییس پلیس آگاهی استان و رییس پلیس راهور استان مازندران نیز در این بازدید رییس کل دادگستری استان مازندران را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *