دستور ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای برخورد با عرضه آیفون ۱۵ و ۱۴

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خوار برخورد با عرضه آیفون ۱۴ و ۱۵ . برخورد در ای ممنوعیت واردات تجاری، مسافری و پستی آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ .

سایت تسنیم گزارش داده تازگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بخشنامه‌ای دبیر کمیسیون نظارت بر قاچاق کالا و ارز ان تهران صادر ه بر اساس برخورد با عرضه ایفون ۱۴-۱۵ باتوجه عدم واردات قانونی دو مدل از برند آیفون در تمام رویه‌های تجاری و مسافری و پستی در دستور کار قرار بگیرد.

در بخشنامه برخورد با دانگل‌های آیکاس هم اشاره ه . دانگل‌ها وسیله‌‌ای دارندگان آیفون ۱۴ و ۱۵ با فاده از آن‌ها، می‌توانند از شب‌های ارتباطی آنتن دریافت کنند و بدون نیاز ثبت موبایل خود در شب کشور (رجیستری) با دیگران تماس برقرار کنند.

من سال ۱۴۰۱ ابلاغیه‌ای از سوی مدیرکل دفتر واردات گمرک ایران صادر و ورود تلفن همراه با نشان تجاری اپل 14 صورت همراه مسافر و پستی ممنوع اعلام .

در بخشنامه آمده از تاریخ 1401.12.1 گوشی تلفن همراه با نشان تجاری اپل مدل 14 و کلیه مدل‌های بعد از آن جزو لیست کالاهای مجاز همراه مسافر و پستی ورودی کشور نیست.

علت ممنوعیت واردات سری جدید گوشی های اپل نیز ارزبری زیاد آنها عنوان ه . چندی پیش «مهدی عبقری» دبیر انجمن واردکنندگان موبال، با اشاره برگزاری چندین جلسه مشترک و ارائه راهکارهایی از جمله افزایش تعرفه واردات آیفون مسئولان مختلف، گفت: «در ماه‌های اخیر انتشار اخبار ضد و نقیض در رابطه باعث تهییج بازار ه . اما در نهایت پاسخ کلی انجمن واردکنندگان موبایل داده ارزبری آیفون 14 و 15 زیاد ه .»

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *