دقیقی: آلومینیوم اراک با تجربه بازی کرد/ بحران اول فصل را پشت‌سر گذاشتیم

خبرگزاری میزان – سعید دقیقی پس از شکست ۲ بر صفر شمس آذر مقابل آلومینیوم اراک، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*این پیروزی را به مردم شریف و با فرهنگ استان کرمان و کادرفنی و بازیکنان آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم! (در این لحظه یکی از خبرنگاران به سرمربی شمس آذر تذکر داد که آلومینیوم متعلق به استان مرکزی است) امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند.

*فوتبال شمس آذر را امروز به ۲ بخش می‌توان تقسیم کرد. بازی در نیمه اول و از شروع نیمه دوم تا پایان مسابقه. در نیمه اول کرنر‌های بیشتری از آلومینیوم داشته، موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم و تیم بهتری بودیم، اما در نیمه دوم با گل اول حریف، تسلط این تیم بیشتر شد. 

*البته می‌توانستیم بازی را برابر کنیم. در صحنه‌ای در شرایطی که بازیکنان ما ۲ در مقابل یک بودند، عیسی مرادی می‌توانست بازیکن کناری‌اش را صاحب توپ کرده یا خودش ضربه بهتری بزند تا توپ تبدیل به گل شود. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و در ادامه آلومینیوم باتجربه‌تر بازی کرد. در نهایت موفق شد گل دوم را بزند و با این گل شیرازه تیم ما از هم پاشید.

*هرچند در دقایقی از نیمه دوم فرصت ایجاد کردیم، اما به اندازه‌ای نبود که بخواهیم از آن‌ها به گل برسیم. در زمینه گلزنی مقداری آلومینیوم کم‌تجربه است و باید در ادامه مسیر تجربه بیشتری به دست آوریم. بازی خیلی خوبی بود. در این بازی از تیم باکیفیت خود مقابل مس رفسنجان و استقلال خوزستان فاصله داشتیم. ان‌شاءالله با تمریناتی که انجام می‌دهیم در ادامه فصل به شرایط مطلوب برسیم.

*تیم ما بحران مربوط به این موضوع را پشت سر گذاشت. البته اگر آن ۳ امتیاز را داشتیم، اکنون در رتبه هشتم یا نهم جدول بودیم. به هر حال اتفاقی است که برای تیم ما رقم خورد. لیگ سختی است و باید روی هر ۲ موضوع کار کنیم.

*در جلسه فنی به بچه‌ها گفتم مهدی لیموچی بازیکنی است که به داخل دریبل زده و پس از به عرض آمدن ضربه می‌زند. کاری که باید را در صحنه گل اول انجام ندادیم و لیموچی از همین طریق توانست گل اول اراکی‌ها را بزند.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *