دنباله The Hunger Games برای دومین هفته متوالی در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت

[ad_1]

 

گزارش باکس آفیس؛ فیلم جدید The Hunger Games همچنان صدرنشین است

بنا بر‌ آخرین اخبار انتشار یافته در رسانه ددلاین فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها»The Hunger) Games: The Ballad of Songbirds & Snakes) توانست در دومین هفته اکران‌ خود، همچنان در صدر جدول باکس آفیس باقی بماند.

فیلم سینمایی «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» تازه‌ترین اثر از کمپانی لاینزگیت است که در هفته متصل به جمعه سیاه توانست فروش فوق‌العاده بالایی را نسبت به دو رقیب تازه وارد خود، یعنی فیلم سینمایی Napoleon و انیمیشن سینمایی Wish کسب کرده و برای دومین هفته متوالی صدرنشین جدول باکس آفیس بماند.

در هفته گذشته، فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» توانست به فروشی معادل ۴۱٫۱ میلیون دلار در گیشه‌های داخل خاک آمریکا دست پیدا کند و به این ترتیب برای دومین هفته متوالی صدرنشین جدول باکس آفیس باقی بماند. این فیلم که تا کنون دومین هفته اکرانش را پشت سر گذاشته، در داخل آمریکا فروش ۹۸٫۳ میلیون دلار را به دست آورده است.

این فرانچایز سینمایی به کارگردانی «فرانسیس لارنس» در دومین هفته حضور بر روی پرده سینماهای بین‌المللی نیز در مجموع ۲۶٫۲ میلیون دلار فروخت و فروش کلی بین‌المللی‌اش را تا عدد ۹۸٫۹ میلیون دلار افزایش داد. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر پس از دو هفته فروش جهانی ۱۹۷٫۲ میلیون دلار بلیط فروخته است.

 

فیلم Napoleon

فیلم «ناپلئون» به کارگردانی «ریدلی اسکات» در اولین هفته اکران در سینماها به فروش ۳۲٫۵ میلیون دلاری در گیشه‌های داخل آمریکا اکتفا کرد و در ردیف دوم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. در این فیلم که «واکین فینیکس» در نقش ناپلئون بناپارت، ایفای نقش کرده است، در گیشه‌های بین‌المللی عددی معادل ۴۶٫۳ میلیون دلار فروش بلیط داشت تا در اولین هفته اکرانش به مجموع فروش جهانی ۷۸٫۸ میلیون دلاری برسد.

انیمیشن سینمایی Wish

جدیدترین انیمیشن دیزنی با عنوان «آرزو» در هفته گذشته برای نخستین بار به روی پرده سینماها رفت و فروشی معادل ۳۱٫۷ میلیون دلار در داخل آمریکا به دست آورد و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته جای گرفت. این انیمیشن در گیشه‌های بیرون از آمریکا به فروش ۱۷٫۳ میلیون دلار دست یافت تا در مجموع فروش جهانی‌ در اولین هفته اکران به عدد ۴۹ میلیون دلار برسد.

انیمیشن سینمایی Trolls Band Together

جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته را انیمیشن سینمایی «ترول‌ها با هم متحد می‌شوند» (Trolls Band Together) به خود اختصاص داده است. اثر تازه این دنباله در حالی دومین هفته اکرانش را پشت سر گذاشت، که به فروش ۲۵٫۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و مجموع فروش داخلی‌ این فیلم به رقم ۶۴٫۴ میلیون دلار رسید.

فیلم سینمایی Thanksgiving

فیلم عید «شکرگزاری» (Thanksgiving) اثر تازه کمپانی سونی است که دومین هفته اکران خود را در سینماهای داخل آمریکا را سپری می‌کند و این هفته به فروش ۱۱٫۱ میلیون دلاری اکتفا کرد و فروش کلی‌ این اثر در داخل آمریکا به رقم ۲۴٫۱ میلیون دلار رسید و در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته ایستاد.

[ad_2]

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *