دوره آموزشی جامع ویژوال استودیو کد | قسمت سوم | نصب و راه اندازی پایتون



خواه که شما یک توسعه‌دهنده مبتدی باشید و یا یک فرد خُبره، کد ادیتور بخش مهم و جدایی ناپذیر از کارتان است. مشکل اصلی مخصوصا برای افراد مبتدی اینجاست که انتخاب‌های بسیار زیادی وجود دارد. اکثر آن‌ها ویژگی‌ها، کارکردها و حتی رابط کاربری مشترکی را ارائه می‌دهند. در نتیجه انتخاب یک IDE درست می‌تواند وقت بیشتری نسبت به آنچه که فکر می‌کردید را از شما بگیرد.

اگر در حال حاضر سوال‌تان این است که: «باید با چه کد ادیتوری کارم را شروع کنم» من به شما خواهم گفت: «بستگی دارد، دوست من!» انتخاب یک مورد بخصوص، به صورتی شگفت انگیز روی چندین فاکتور بستگی دارد: اینکه چه نوع توسعه‌دهنده‌ای هستید؟ بیشتر با چه محیطی کار می‌کنید؟ آیا به یک ویژگی مخصوص نیاز دارید که بدون آن نمی‌توانید کارهای‌تان را انجام دهید؟

به نظر من راهی برای انتخاب یک مورد مناسب این است که تمام آن‌ها را امتحان کنید.

ویژوال استدیو کد یا VSCode یک کد ادیتور متن باز است که توسط مایکروسافت توسعه داده شده و برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. همچنین در آن ابزارهایی مانند کار با Git، دیباگر، سینتکس هایلایت و…قرار گرفته شده است. رابط کاربری ویژوال استدیو کد قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالایی دارد، کاربران می‌توانند پوسته‌های متفاوتی قرار دهند، میانبرهای کیبورد را تغییر دهند و مواردی از این دست.

ویژوال استدیو کد ابتدا در سال ۲۰۱۵ در گیت‌هاب معرفی شد و یک سال بعد از آن به صورت رسمی از طریق وبسایت مایکروسافت عرضه شد. همواره ابزارهای توسعه مایکروسافت در بین توسعه‌دهندگان معروف بوده است.

در سال ۲۰۱۸ وبسایت Stack Overflow اعلام کرد که در بین صد هزار پاسخ برای محبوب‌ترین کد ادیتور، ویژوال استدیو کد ۳۵ درصد را از آن خود کرده و به همین دلیل بین کد ادیتورها محبوب‌ترین مورد بوده است.

با وجود بروزرسانی‌های ماهانه، این کد ادیتور تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد -باگ‌ها را رفع می‌کند، کارایی و سرعت را افزایش می‌دهد و…
===============================================
لینک ویدیو جلسه اول:

لینک ویدیو جلسه دوم:

===============================================

: آدرس شبکه های اجتماعی من ✅
🌹👇 ” تلگرام ” 🌹👇
https://t.me/Code_Plus_Youtube

👇 اینستاگرام من 👇
https://www.instagram.com/alireza_mzh…

و برای همکاری و پروژه های کاری هم میتونین به ایمیل زیر پیام بدین
alireza.memarzade.atr@gmail.com

——————————————————————————————————
💵 اگر دوست داشته باشین میتونید با لینک زیر از من حمایت مالی کنید ؛ هر کمکی بشه در جهت پیشرفت کارم خواهد بود 💵
https://payping.ir/@memarzade
#vscode
#visual_studio_code
#وی_اس_کد

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *