دومینیگو کولمن، جایزه ویژه انجمن منتقدان فیلم لندن را دریافت می‌کند.

[ad_1]

ستاره سیاه پوست سینما «دومینگو کولمن» بازیگر فیلم‌های «سلما» و «رنگ بنفش» در مراسمی در لندن که در ماه فوریه برگزار خواهد شد مورد تقدیر قرار خواهد گرفت و جایزه نوآوری و خلاقیت «درک مالکولم» (Derek Malcolm) را از چهارمین «حلقه منتقدان فیلم لندن» (London Film Critics’ Circle)، که قدیمی‌ترین انجمن منتقدان فیلم در انگلستان است، دریافت خواهد کرد.

این جایزه که به افتخار منتقد بریتانیایی «درک مالکولم» که در ماه اوت در سن ۹۱ سالگی درگذشته نام‌گذاری شده است، در چهارمین مراسم London Critics’ Circle Film Awards در لندن در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۴ به دومینگو اهدا خواهد شد.

دومینگو که در حال حاضر به خاطر بازی در نقش رهبر حقوق مدنی «بایارد راستین»، معمار اصلی واقعه تاریخی مارچ ۱۹۶۳ در واشنگتن که توسط نتفلیکس تهیه و توسط «جورج سی. ولف» کارگردانی شده است، در حال جلب توجهات جوامع مختلف برای دریافت جوایز مختلف به خاطر عملکرد خود است، فعالیت در حوزه بازیگری، تهیه‌کنندگی، نویسندگی، کارگردانی در تلویزیون و تئاتر را در کارنامه‌اش دارد.

دومینگو نامزد Critics Choice و گلدن گلوب برای Rustin نیز شده است، جایزه امی برنده نقش مهم در Euphoria از HBO را از آن خود کرده و برای نامزدی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی Fat Ham، بازگویی هملت در برادوی، نامزدی تونی نیز به دست آورده است. از جمله فیلم‌های متعدد او می‌توان به If Beale Street Could Talk به کارگردانی «بری جنکینز»، The Butler به کارگردانی «لی دنیلز»، Selma به کارگردانی «آوا دوورنه»، Ma Rainey’s Black Bottom به کارگردانی «جورج سی. ولف»، Zola به کارگردانی «ژانیکسا براوو» و فیلم موزیکال The Color Purple به کارگردانی «بلیتز بازاول» اشاره کرد.

 

[ad_2]

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *