دیسانتیس، زمانی یکی از عزیزان رسانه های خبری محافظه کار بود، اکنون با آن مخالفت می کند

با نزدیک شدن به جلسات اتحادیه آیووا، ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا به طور فزاینده ای بر روی یک هدف عجیب و غریب تمرکز کرده است زیرا به دنبال کسب نامزدی جمهوری خواهان است: اکوسیستم رسانه های خبری محافظه کار که از دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق حمایت می کند.

به نظر می رسد آقای دیسانتیس که از اینکه ادعای خود را مبنی بر اینکه کاندیدای بهتری نسبت به آقای ترامپ است – در حالی که در نظرسنجی های اخیر با اختلاف زیادی عقب افتاده است – ادعا می کند که بسیاری از خبرگزاری هایی را که زمانی نامزدی او را تبلیغ می کردند، به دلیل ناعادلانه بودن در پوشش آن ها مورد انتقاد قرار داده است. .

آقای دیسانتیس در خارج از ستاد انتخاباتی خود در اورباندیل، آیووا به خبرنگاران گفت: “او اساساً یک گارد پراتوری از رسانه های محافظه کار دارد – فاکس نیوز، وب سایت ها، همه این چیزها.” آنها فقط او را مسئول نمی دانند زیرا نگران از دست دادن بینندگان هستند. و آن‌ها نمی‌خواهند رتبه‌ها پایین بیاید.»

وی افزود: این فقط واقعیت است. این فقط حقیقت است و من از آن شکایتی ندارم. ترجیح می دهم اینطور نباشد. اما به نظر من، این فقط یک واقعیت عینی است.»

این متحرک‌ترین نسخه پیامی بود که آقای دیسانتیس، علی‌رغم اینکه می‌گفت شکایت نمی‌کند، در چند روز گذشته بارها و بارها ارائه کرده است. در حالی که انتقادهای خود فرماندار سابق از آقای ترامپ نسبتاً کمرنگ است، او از رسانه های خبری محافظه کار خواسته است که انتقادات بیشتری داشته باشند.

درخواست از رسانه های خبری محافظه کار برای پاسخگویی بیشتر به آقای ترامپ به آقای دیسانتیس این امکان را می دهد که به نظر برسد که خودش این کار را انجام می دهد، اگر نه به طور مستقیم. اما او و تیمش همچنین به فاکس نیوز حمله کردند که در پوشش خود از آقای دیسانتیس درخشان بود تا زمانی که برای اولین بار در مارس 2023 متهم به رئیس جمهور سابق شد.

زمانی که آقای دیسانتیس عضو مجلس نمایندگان بود، با حضور در فاکس نیوز به ستاره ای در میان محافظه کاران تبدیل شد. او به زودی یک شبکه حمایتی با سایر رسانه های خبری محافظه کار ایجاد کرد.

نیویورک پست که مانند فاکس نیوز متعلق به روپرت مرداک است، پس از تلاش موفقیت آمیزش برای انتخاب مجدد در سال 2022، او را “DeFuture” معرفی کرد و او را هدف برخی از متحدان ترامپ قرار داد که او را به عنوان منتخب رسانه های خبری محافظه کار معرفی کردند. . او عادت کرده بود که توسط رسانه های خبری محافظه کار در جنگ های فرهنگی خود و ارتشی از متحدان آنلاین که از او در رسانه های اجتماعی دفاع می کنند، دفاع کنند.

اما آن موقع بود. جایگاه آقای دیسانتیس در رقابت برای نامزدی جمهوری خواهان طی ماه های متمادی از بین رفت. فاکس نیوز همین هفته میزبان آقای ترامپ برای یک تالار شهر از آیووا بود.

آقای دیسانتیس که زمانی مدام از رسانه های خبری اصلی انتقاد می کرد، دنده ها را تغییر داده و با رسانه های جریان اصلی مانند CNN و حتی شبکه های چپ مانند MSNBC مصاحبه می کند.

او اکنون خود را در خطوط حمله شناور در برابر متحدان سابق خود می‌بیند و برای مقام دوم در گروه‌های حزبی قبل از آوردن آنها به دنباله می‌جنگد. برای این منظور، آقای دیسانتیس از سخنان خود در مورد گارد پراتوری آقای ترامپ در مصاحبه ای با MSNBC “Morning Joe” استفاده کرد و سپس در روز جمعه دوباره آن را مستقر کرد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *