رئیس کل دادگستری استان اصفهان: دادگستری خور و بیابانک بدون مشکل اطاله دادرسی هستند

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام و المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونان رئیس کل با حضور در دو حوزه قضایی نائین و خور و بیابانک از بخش هایمختلف این حوزه‌های قضایی بازدید کرد.

وی افزود: در حوزه قضایی خور و بیابانک از لحاظ نیروی اداری و قضایی هیچ کمبودی نداریم و به تبع آن مشکل اطاله دادرسی نیز وجود ندارد، اما همچنان تقویت این حوزه قضایی از لحاظ نیروی انسانی و فضای اداری در برنامه‌های دادگستری استان اصفهان است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به مشکل کمبود نیرو و فضای اداری حوزه قضایی نائین، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقداری از مشکلات دادگستری نائین به ویژه در بحث کمبود قاضی نسبت به سفر پیشین برطرف شده، اما در آینده اقداماتی در راستای رفع کامل مشکل کمبود نیرو و ارتقاء فضای فیزیکی این دادگستری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به آمار قابل قبول صلح و سازش در این دو ناحیه، گفت: آمار صلح و سازش در خور و بیابانک و نائین قابل قبول است، اما با توجه به فرهنگ، اخلاق مداری و مهرورزی مردم این دو ناحیه، با تقویت شورا‌های حل اختلاف، و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مذهبی و اجتماعی این دو ناحیه و همچنین ارجاع هدفمند‌تر پرونده‌ها به شورای حل اختلاف، می‌توان افزایش بیشتری در این آمار‌ها ایجاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری فعالیت دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی نائین در امر مبارزه با موادمخدر را ستودنی دانست و اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن نائین و خور و بیابانک در مسیر عبور محموله‌های موادمخدر، حجم پرونده‌های وارده با این موضوع، نسبت به دیگر مناطق استان بیشتر است و با تقویت شعب رسیدگی کننده به این پرونده‌ها شاهد افزایش کیفیت در برخورد با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر هستیم به نحوی که در پرونده‌های مهم موادمخدر به هیچ عنوان شاهد مشکل اطاله دادرسی نیستیم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ضمن هشدار به قاچاقچیان موادمخدر تاکید کرد: دستگاه قضایی در کنار نیرو‌های خدوم انتظامی استان در مسیر مبارزه با موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، قاطعانه عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *