رائول روزاس جونیور 18 ساله حریف خود را در عرض 54 ثانیه ناک اوت + ویدیو

رائول روزاس جونیور مکزیکی-آمریکایی، اولین بار با حضورش در رقابت های دانا وایت در سال گذشته شهرت و ماندو گوتیرز را در سن ۱۷ سالگی شکست داد و تبدیل جوان ترین مبارز تاریخ با UFC قرارداد بسته . روزاس اولین موفقیت خود را در رقابت های UFC 282 در ماه دسامبر در برابر جی پرین دست آورد حاصل پیروزی، ۵۰,۰۰۰ دلار برای او . پس از آن، مبارز ۱۸ ساله، اولین باخت خود را در آوریل در برابر کریستین رودریگز در میامی فلوریدا، تجر . اما پس از شکست، در مواجهه با ترنس میچل، در مسابقات UFC Noche، در اوایل راند اول با یک ناک اوت فنی، دوباره مسیر پیروزی بازگشت.

ناک اوت تماشایی رائول روزاس جونیور؛ جوانترین مبارز تاریخ UFC

روزاس حریف خود را روی تشک خواباند و مشت های خود را بر روی میچل فرود آورد. داور میچل فرصت زیادی داد تا موقعیت خود را بخ، اما با ادامه هجوم روزاس، مجبور وارد میدان شود و روزاس ۱۸ ساله اولین ناک اوت فنی خود را در UFC تنها پس از ۵۴ ثانیه دست آورد.

در حالی بحث ها و حواشی زیادی بر سر آسیب هایی مبارزات ورزشکاران وارد وجود ، اما بیش از پیش شاهد ورود جوانان و نوجوانان و علاقه مندی روزافزونشان رقابت های UFC هستیم. درآمد بالا و شهرتی در انتظار قهرمانان رشته ، خودی خود، انگیزه ای قدرتمند برای جذب جوانان و تلاش برای نمایش گذاشتن، توانایی هایشان .

ناک اوت تماشایی رائول روزاس جونیور؛ جوانترین مبارز تاریخ UFC

مبارزه رائول روزاس جونیور در برابر ترنس میچل و عمل درخشان او و اولین پیروزی با ناک اوت فنی مبارز ۱۸ ساله، عنوان نمایشی از پتانسیل عظیم نوجوانان داخل هشت ضلعی رقابت ها مطرح .

ناک اوت تماشایی رائول روزاس جونیور؛ جوانترین مبارز تاریخ UFC

پس از مبارزه، روزاس دومین جایزه عمل UFC خود را از دانا وایت دریافت .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *