#راديوگيلان ادامه…در حالی که سازمان بسیج ورزشکاران کشور قضاوت المیرا گوزل …

#راديوگيلان 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

ادامه…

در حالی که سازمان بسیج ورزشکاران کشور قضاوت المیرا گوزل زاده داور ایرانی را بخاطر داوری در مسابقه نماینده رژیم اشغالگر قدس با حریفش را محکوم کرده ، صفحه رسمی هیات کاراته گیلان که زیر نظر مزدا صوفی فتنه گر و عاشق روباه مکار محمد خاتمی اداره میشود ، پستی گذاشته و به تعریف از المیرا گوزل زاده پرداخته است.
با اینکه بیش از بیست و چهار ساعت از این اتفاق میگذرد اما هیچ عکس العملی از هیات کاراته گیلان مشاهده نشده و عکس گوزل زاده برداشته نشده است!!
آنوقت سرهنگ پاسدار زاداکبری دایم با صوفی در جلسه بوده و خود را ولایت مدار هم میداند.
سرهنگ پاسدار زاداکبری مگر تو پاسدار نیستی ؟ پس موضع خود را در خصوص قضاوت داور ایرانی برای نماینده رژیم غاصب مشخص کن. همچنین رسما در خصوص حمایت علنی هیات کاراته گیلان به ریاست مزدا صوفی از چنین داوری یعنی المیرا گوزل زاده در صفحه اینستاگرام هیات کاراته گیلان، موضعت را اعلام کن.
همچنین خطاب به رییس بسیج ورزشکاران گیلان به ریاست سرهنگ پاسدار خرم که اخیرا در جلسه ای با صوفی حضور داشته میگوییم در حمایت از بیانیه بسیج ورزشکاران کشور حرکت نموده و موضع خود را در خصوص حرکت فتنه گرانه اخیر هیات کاراته گیلان مشخص نماید.
می خواستیم به مریم بخشی هم مطلبی بگوییم اما دیدیم فاتحه این مفسده خوانده بوده و هیچ انتظاری از چنین مفسده کثیف و خودفروخته ای نیست . مفسده ای که با حمایت های کثیف خود باعث روی کار آمدن فتنه گری چون مزدا صوفی در هیات کاراته گیلان شده است.

https://t.me/Namayandeh3oma/16805

هیات کاراته گیلان و نشان فتنه گری آشکار در کانال اینستاگرامش

سلام پیمان جان بهبودی

لطفا خبر زیر را منتشر کنید.

(( سازمان بسیج ورزشکاران کشور قضاوت داور ایرانی در مسابقات کاراته پاریس برای نماینده رژیم صهیونیستی را محکوم کرد ))

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *