#راديوگيلان سلام آقای بهبودیخسته نباشیدبعد از افشاگری های رادیو گیلان اوضاع…

#راديوگيلان ♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️

سلام آقای بهبودی
خسته نباشید
بعد از افشاگری های رادیو گیلان اوضاع حشمت رود شدیدا بهم ریخته شده. یعنی شما نگاه کن که فرزاد کریمی شده بازیچه دست ویدا مسچی ، تینا و آراد کریمی. یعنی همسرش دختر و پسرش.
ویدا مسچی که قبلا در موردش گفته بودین
تینا کریمی که یعنی اول کل پسرای رشت رو ساپورت کرد الانم چندسالی رفته تهران و اونجا رو ساپورت میکنه البته این وسطا یه چندسالی هم رفت هندوستان و اون جمعیت زیاد رو هم ساپورت کرد. حالا این دختر که با وجود قیافه قورباغه 🐸 مانندش اول زنگ‌ میزنه به عباسی که تو غلط کردی فلانی رو فرستادی شرکت که آبروی بابام😂 بره ، بعد هم زنگ‌ میزنه دفتر که فلانی حق ورود نداره.
آراد کریمی هم که در بچگی احتمالا…بوده اون هم میاد و واسه پرسنل شرکت شاخ و شونه میکشه.
ببین چقدر خر تو خر شده.
فرزاد کریمی هم بعد از خواندن این اخبارهای رادیو که تماماً درست فکر می‌کنه با لج کردن و حقوق ندادن به پرسنل می‌تونه جلوی این پیام‌ها رو بگیره.
زهی خیال باطل
ما همچنان پیام می‌دیم آقای کریمی بی وجود.
آقای بهبودی
کریمی از بین ده خانمی که توی شرکت کار می کردن چهار نفر رو اخراج کرد که یکی از اینها واقعا حقش نبود. از طرفی کریمی نادان تو که میای به دستور زنت و بچه هات این هارو اخراج میکنی خب دیوانه درواقع مهر تایید زدی به فسادهای خودت.
بعدشم اون دختر احمق تر از خودت که به عباسی زنگ‌زده بهتره بجای این کار یه کمربند محکم تر واسه تو بخر که شلوارت اینقدر پایین نیاد.
آقای بهبودی صحبت زیاد و انشالله توی پیامهای بعدی اسم نفراتی که توی این شرکت خراب شده با کریمی بده بستون داشتن و کریمی واسشون هر مدل خرجی که بخوای کرده رو واستون میفرستیم.

https://t.me/Namayandeh3oma/21747

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *