#رادیوگیلان سلام برشما و روز بخیر سیستم ناکارآمد مدیریت جهاد دانشگاهی گیلا…

#رادیوگیلان ♨️♨️♨️♨️♨️♨️

سلام برشما و روز بخیر
سیستم ناکارآمد مدیریت جهاد دانشگاهی گیلان مدتهای مدیدی است که همه ما را خسته و دلسرد کرده، عدم مدیریت صحیح و کارامد فریبرز جمالزاد، مسکنی و هاشمی که سه تفنگدار دزد و یار غار محسوب می شوند همه ما را خسته کرده. تکنیک جدید مسکنی معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی گیلان پرداخت حقوق هرماهه خدمات و نگهبانان سازمان است که در یکی از جلسات گفته حقوق اینها را بدهید تا صدایی از جهاد بیرون نیاید. در حالیکه مدیران ارشد و افراد واقعی سازمان که در شرایط سخت تحت فشار این سه نفر حتی در برخی موارد هر روز در دوران کرونا به سرکار امده اند و سازمان را می چرخانند ۲ ماه حقوق نگرفته و معوقاتشان را هم نمی توانند دریافت کنند.
آقای مسکنی شما که با رابطه بورس دکتری جهاد در مالزی شدید و اینهمه هزینه صرف تحصیل شما شده تا یک مدرک آبکی از دانشگاه بی پایه مالزی دریافت کتید تا الان چه پروژه ای از تخصص شما وارد جهاد شده جز دریافت زیرمیزی ها از پروژه های ساخت و ساز و دوره های کوتاه مدت معاونت آموزشی با مدیریت هاشمی و یگانه فر معتاد عملی.
معاون پشتیبانی قبلی هم که فردی بسیار اصیل نجیب و شریف بود بخاطر همین از طرف جمالزاد از بازی کنار گذاشته شد چون اعلام کرده بود چک با مبلغ کلان برای شرکتهای سوری امضا نمیکند. شرکتهایی که درقالب پروژه های اجرایی و انجام آزمایشها و تبلیغات معاونت آموزشی قرار داد میبستند و زیرمیزی انها به جیب این سه نفر میرود. بعد جلوی همه مدیران که معترض حقوق کم و عدم پرداخت آن هستند میگویند ما هم نمیگیریم. این بساط رمال بازی رو آقای هاشمی و یگانه فر جمع کنید همه کارکنان جهاد گیلان شمارو میشناسند . آقا پیمان ما از شما ممنونیم حداقل صدای مارو پخش کتید تا اون مدیران نالایق کشوری در مورد این دزدها تصمیمی بگیرند.

https://t.me/Namayandeh3oma/18192

🚫🚫🚫فریبرز جمالزاد رییس فاسد جهاد دانشگاهی گیلان در منزل قربانی فاسد و مال مردم خور جهت عرض
خ … مالی

https://t.me/Namayandeh3oma

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *