راستی‌آزمایی بیانیه‌ای پر ابهام؛ مجوز آزمایش چمن ورزشگاه آزادی را بدهیدیک کارشنا…

🔺راستی‌آزمایی بیانیه‌ای پر ابهام؛ مجوز آزمایش چمن ورزشگاه آزادی را بدهید

🔹یک کارشناس حوزه گیاه‌شناسی در گفتگو با آخرین خبر ضمن رد ادعاهای بیانیه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اینکه می‌گویند عمر چمن تمام شده به لحاظ علمی خیلی درست نیست و صحت ندارد.
🔹ما در ورزشگاه آزادی نقص تغذیه، مدیریت بد و محدود کردن تغذیه و اوردوز کردن چمن را داریم
ایراد مربوط به چمن ورزشگاه آزادی نقص تغذیه است، گیاه برای رشد نیازمند 16 عنصر غذایی‌ست که باید 13 تای آن به صورت متعادل به گیاه داده شود.
🔹برای باکیفیت نگه‌داشتن چمن باید بدانیم چه نوع کودی، در چه زمانی و به چه روشی به چمن بدهیم. کودهای استفاده شده در ورزشگاه آزادی عمدتا کودهای ماکرو و کودهای ترکیبی نیتروژن – فسفر است.
🔹عمده مشکل چمن ورزشگاه آزادی عدم تغذیه بهینه و اصولی و همچنین آبیاری بد است که منجر به گسترش بیماری‌های قارچ و باکتری شده است.
🔹بدآبیاری کردن و بد کود دادن چمن ورزشگاه را از بین برده است.
🔹اینکه می‌گویند عمر چمن تمام شده به لحاظ علمی خیلی درست نیست و صحت ندارد و مدیریت باعث چنین مشکلی شده است.
🔹احتمالا در چند ماه اخیر این مشکلات بوده و نتوانستند مدیریت کنند و به علت ضعف در مراقبت‌ها، آلودگی چمن گسترش پیدا کرده و به چنین شکلی درآمده است.
🔹البته باید از چمن ورزشگاه نمونه‎‌برداری انجام شود تا بتوان نظر قطعی را در این باره داد و همه چیز با این نمونه برداری‌ها مشخص می‌شود.
🔹مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اگر پایبند به محتوای بیانیه خود هستند باید مجوز نمونه‌برداری و آزمایش چمن ورزشگاه آزادی را بدهند.
@akharinkhabar | akharinkhabar.ir

[ad_2]
منیع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *