رای گیری در این فصل ابتدایی گیج کننده است. که کارشناسان را نگران می کند.

دموکراسی بهم ریخته است، اما معمولاً به این نامرتب نیست.

به عنوان مثال، نیوهمپشایر را در نظر بگیرید، جایی که بایدن، رئیس جمهور بایدن انتخابات مقدماتی را در سه شنبه گذشته تحریم کرد، پس از اینکه این ایالت در برنامه جدید حزب دموکرات برای حفظ جایگاه اولیه خود در میان ملت، از خط مشی خود عبور کرد. زیرا اگر آقای بایدن در آنجا شکست می خورد شرم آور بود. گروهی از حامیان به رای دهندگان گفت که اگرچه او ممکن است از آنها رای نخواهد، اما این کار را نکرد نه خواستن آن. میشه لطفا به اسمش بنویسید (آنها انجام دادند و او برنده شد.)

بعدی در تقویم اولیه کارولینای جنوبی، در 3 فوریه است، اما فقط در صورتی که دموکرات باشید. اگر در آنجا جمهوری خواه هستید، تا 24 فوریه پس از بیان نظر اعضای حزب در نوادا، رای نخواهید داد.

آه و در مورد نوادا: اگر از نیکی هیلی حمایت کنید، می توانید در انتخابات مقدماتی ایالت در 6 فوریه به او رای دهید، اما رای شما برای نامزدی جمهوری خواهان حساب نمی شود. این به جلسات حزبی حزب در 8 فوریه گره خورده است و خانم هیلی بخشی از این روند نخواهد بود. اگر از دونالد جی.ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا حمایت کنید، می توانید در مجامع حزبی به او رای دهید، اما نه در انتخابات مقدماتی. انتخابات مقدماتی، که توسط ایالت نوادا اداره می شود، از طریق پست انجام می شود، در حالی که جلسات حزبی حضوری خواهند بود. به این دلیل که حزب جمهوری خواه نوادا با برگزاری انتخابات مقدماتی از طریق پست مخالفت کرد و به همین دلیل است که برای شروع جلسات حزبی برنامه ریزی کرد.

فهمیدم؟

در حالی که رای دهندگان وارد سال انتخاباتی می شوند که در آن بسیاری این احساس را دارند خود دموکراسی در رای گیری است، آنها با مجموعه ای گیج کننده از تاریخ ها و رویه ها برای انتخاب نامزدهای ریاست جمهوری خود روبرو هستند. و این حتی بدون وارد شدن به معضل طولانی مدت برنامه ریزی انتخابات مقدماتی جداگانه برای رئیس جمهور و سایر مناصب و همچنین انتخابات ویژه در برخی ایالت ها است که همگی باعث می شود برخی از رای دهندگان پنج روز انتخابات داشته باشند.

ویرجینیا کاس سولومون، مدیر اجرایی اتحادیه زنان رای دهنده، که وب سایت اطلاعات رأی دهندگان Vote411.org را اداره می کند، گفت: «همه اینها برای ما بسیار گیج کننده است، حتی به عنوان افرادی که مردم انتخابات هستند.

تعداد زیادی از تحقیقات نشان می دهد که باتلاق می تواند مشارکت را کاهش دهد.

دونالد پی. گرین، استاد علوم سیاسی در دانشگاه کلمبیا، گفت: «هر چیزی که عادات رأی دهندگان را مختل کند، میزان مشارکت را کاهش می دهد». “تغییرات در مورد مکان، روز و قالب همگی یک اثر مخرب دارند.”

الکس میدو، مدیر ارشد مشارکت‌ها در Vote.org، گفت که این اختلال می‌تواند برای «رای‌دهندگانی که تازه‌تر به این روند هستند»، سخت‌تر باشد و تمایل انتخابات مقدماتی را برای انحراف به سمت درگیرترین و حزب‌گراترین افراد تقویت می‌کند. رای دهندگان

همچنین این پتانسیل را دارد که به بی اعتمادی به انتخابات دامن بزند – و در نوادا هم اکنون این کار را انجام می دهد.

زمانی که حزب جمهوری‌خواه نوادا تصمیم به برگزاری گردهمایی‌های حزبی خود گرفت، روند در آنجا از هم گسیخت. این حزب به نمایندگان کنوانسیون ملی جمهوری خواهان صرفاً بر اساس نتایج جمعی اعطا می کند و نامزدهایی را که نام خود را در برگه رای اولیه قرار می دهند از شرکت در گردهمایی منع می کند.

بنابراین، رای دهندگان آقای ترامپ را به عنوان یک گزینه در محافل حزبی خواهند داشت، اما در انتخابات مقدماتی، خانم هیلی را به عنوان یک گزینه در انتخابات مقدماتی خواهند داشت، اما نه در گروه های حزبی. مهم نیست که خانم هیلی چقدر در انتخابات مقدماتی حمایت می‌کند، هیچ نماینده‌ای در این کنوانسیون به او اختصاص نخواهد یافت و حامیان آقای ترامپ برگه‌های اولیه رای بدون نام او را از طریق پست دریافت می‌کنند.

برای هفته ها، مهمانی سوالات میدانی شده است در شبکه های اجتماعی از رای دهندگانی که از غیبت آقای ترامپ سردرگم شده اند یا بدتر از آن، به دروغ معتقدند که این نشان می دهد در انتخابات تقلب شده است.

مایکل مک‌دونالد، رئیس حزب جمهوری‌خواه نوادا، مقامات انتخابات ایالتی را به دلیل عدم تبلیغ گروه‌های حزبی این حزب در رای‌های اولیه مقصر دانست. اما به نظر می رسد اطلاعات نادرست نیز در این بازی وجود داشته باشد.

هفته گذشته، کش پاتل، مشاور سابق ضد تروریسم آقای ترامپ، رای اولیه نوادا را برگزار کرد در یک مصاحبه ویدیویی با بنی جانسون، مفسر راست‌گرا، با شکایت از اینکه نام آقای ترامپ در برگه‌های رأی نیامده است، اظهار داشت: «آنها کار دیگری برای تقلب در انتخابات انجام می‌دهند». آنجاست

دیوید دامور، استاد علوم سیاسی در دانشگاه نوادا، لاس وگاس، گفت که او انتظار داشت «به هیچ وجه مشارکت زیادی نداشته باشد، که به طور کامل هدف (الف) تشکیل یک گروه برای حزب‌سازی و (ب) را شکست می‌دهد. حالت اولیه بودن.»

اگر سردرگمی یا عصبانیت نابجا مردم را از رای دادن منصرف کند، خطرات فقط از نامزدهای ریاست جمهوری فراتر خواهد رفت.

تحقیقات نشان داده است که رای دادن “عادت آفرین” است، به این معنی که وقتی مردم رای می دهند، احتمال بیشتری دارد که به آن ادامه دهند. عکس این قضیه نیز صادق است: افرادی که در انتخابات شرکت نمی کنند، عادت به رای دادن را از دست می دهند. یک انتخابات گیج کننده می تواند سال ها طنین انداز باشد.

دانشمندان علوم سیاسی مدتهاست در این مورد هشدار داده اند. محققان دانشگاه ییل و دانشگاه تل آویو دو دهه پیش پیشنهاد شد که داشتن تعداد زیادی از انتخابات که مهم تلقی نمی شوند – که آن را “معمولی در ایالات متحده” نامید – می تواند عادات رای دادن را از بین ببرد زیرا مردم به نادیده گرفتن آنها عادت می کنند. یک مطالعه در سال 2016 نشان داد که عادات رای دادن زمانی که انتخابات از همان قالب پیروی می کند، قوی ترین عادات خود را حفظ می کند.

اگر در نوامبر 2020 رای دادید، به احتمال زیاد در نوامبر 2024 رای خواهید داد. دکتر گرین که یکی از نویسندگان هر دو مطالعه بود، گفت: لزوماً احتمال بیشتری وجود ندارد که عادت هایی را ایجاد کنید که برای برخی از انتخابات عجیب و غریب شنبه در فصل ابتدایی اعمال شود.

این الگوها مطلق نیستند. برخی از تغییرات، مانند گسترش رای‌گیری زودهنگام و رای‌گیری پستی، افرادی را به خود جلب کرده است که رای‌گیری حضوری سنتی را انجام نداده یا نمی‌توانستند. و بسیاری از رای دهندگان، مخصوصاً رای دهندگانی که در وهله اول به احتمال زیاد در انتخابات مقدماتی شرکت می کنند، سازگاری پیدا می کنند.

انرجتا شینو، استادیار علوم سیاسی در دانشگاه آلاباما که رفتار رأی‌دهی را مطالعه می‌کند، گفت که عوارضی مانند آنچه در انتخابات مقدماتی امسال رخ داد، احتمالاً اگر در انتخابات عمومی رخ دهد، تأثیر بیشتری خواهد داشت. علاوه بر این، اخیراً مردم بیش از حد معمول به سیاست توجه کرده‌اند و رای‌دهندگان در سال 2020 حتی در زمان تحولات همه‌گیر کروناویروس به تعداد زیادی شرکت کردند.

آقای میدو گفت: «رای‌دهندگان در حال حاضر بسیار درگیر هستند و این می‌تواند از تأثیر این نوع تغییرات و جابه‌جایی‌ها جلوگیری کند که شاید در گذشته در محیطی با شدت کمتر و درگیری کمتر داشته باشند».

با این حال، مسابقات امسال علائم هشدار دهنده ای را به همراه داشته است.

در نیوهمپشایر، حتی زمانی که مشارکت در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان رکورد ایالت را شکست، مشارکت در انتخابات مقدماتی دموکرات‌های بدون مجوز و بدون بایدن کمتر از انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان چهار سال پیش بود، که اگرچه به‌طور مشابه غیررقابتی بود، اما نامزد اصلی را در انتخابات داشت. ورقه رای.

هم آقای میدو از Vote.org و هم خانم سولومون از اتحادیه زنان رای دهنده و Vote411.org گفتند که وب سایت هایشان امسال ترافیک سنگین تری داشته است. خانم سولومون گفت که سایت سازمان او در 10 روز اول سال 2024 بیش از چهار برابر بیشتر از 10 روز اول سال 2020 بازدیدکننده داشته است – به احتمال زیاد نشانه ای از یک رای دهنده در تعقیب غیرعادی داغ برای شفافیت است.

او گفت: «مردم فعالانه به دنبال اطلاعات می‌آیند، اما افزود: «نگرانی ما این است که این خستگی رای‌دهندگان را می‌بینید که می‌تواند آغاز شود.»

کلن براونینگ گزارش کمک کرد



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *