ربات انسان‌نمای تسلا حالا می‌تواند ‌صورت خودکار اشیا را مرتب کند [تماشا ]

ویدیو جدیدی از ربات انسان انسان‌نمای تسلا، یعنی اپتیموس منتشر ه آن را در حال مرتب ن اشیاء مختلف و انجام حرکات یوگا نشان می‌دهد.

همانطور در ویدیو توسط حساب رسمی اپتیموس در شب اجتماعی ایکس منتشر ه دیده می‌شود، ربات تسلا ابتدا خودش را کالیبره می‌کند برای سازگاری با محیط‌های جدید یک امر ضروری . سپس می‌تواند از حسگرهای بینایی و موقعیت مفاصل خود برای تعیین مکان دقیق اندامش فاده کند. امر اپتیموس اجازه می‌دهد تا با اشیاء تعامل ه با و بتواند وظایف مشخص ه خود را با دقت و مهارت انجام دهد.

مهارت جدید ربات انسان‌نمای اپتیموس

یکی از وظایفی Optimus در ویدیو انجام می‌دهد، مرتب ن بلوک‌های آبی و سبز . ربات تسلا می‌تواند هر بلوک را ‌راحتی در دستان خود بگیرد و با سرعتی شبیه یک انسان آن‌ها را مرتب کند. علاوه بر ، زمانی اپراتور انسانی در کار ربات دخالت می‌کند، می‌تواند آن‌ها را مجدداً جابجا ه اطراف حرکت دهد. تسلابات همچنین می‌تواند خطاها خود را تصحیح کند و ‌سرعت با وضعیت جدیدی سازگار شود.

در ادامه ویدیو همچنین شاهد انجام برخی حرکات یوگا توسط اپتیموس هستیم تعادل و انعطاف‌پذیری آن را نشان می‌دهد. انجام حرکات نشان می‌دهد ربات تسلا می‌تواند خوبی بدن خود را کنترل کند و همچنان انعطاف‌پذیر با.

اپتیموس همچنان در حال توسعه و ‌همین دلیل تسلا با ویدیو از مهندسان دعوت ه تا کار توسعه پروژه ملحق شوند. هنوز مشخص نیست ربات چه زمانی ‌طور کامل آماده خواهد ، اما ویدیو نشان می‌دهد اپتیموس پیشرفت زیادی ه و از نرم‌افزار خودروهای تسلا فاده می‌کند.

نمونه اولیه ربات انسان‌نمای تسلا در پاییز سال گذشته معرفی ه و ایلان ماسک، مدیرعامل غول خودروسازی ادعا ه اپتیموس موفق‌تر از خودروهای شرکت خواهد . اوایل سال جاری نیز ویدیویی از ربات منتشر ه آن را در حال راه‌رفتن نشان می‌داد.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *