ردمی بادز 5 معرفی ؛ مشخصات + قیمت ایرباد ارزان شیائومی

شیائومی از جدیدترین ایرباد بی‌سیم ردمی با نام ردمی بادز 5 رونمایی . ردمی بادز ۵ با قیمت کمتر از 30 دلار فروش می‌رسد، از ویژگی‌های قابل‌توجهی مانند فناوری حذف نویز ره می‌برد.

ردمی بادز 5 می‌تواند همراه مناسبی برای گوشی‌های جدید سری ردمی نوت 13 باشند. ‌تازگی گوشی‌های ردمی نوت 13 و نوت 13 پرو همراه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس معرفی ه‌اند.

مشخصات ایرباد ردمی بادز 5

طراحی ایرباد جدید ردمی با نسل قبلی متفاوت . درحالی‌ نسل قبلی فاقد ساقه ، در ردمی بادز ۵ از ساقه فاده ه . ایرباد جدید از فناوری حذف نویز تا 46 دسی‌بل ره می‌برد البته امکان تنظیم آن با توجه نیازهایتان وجود . درحقیقت نرم‌افزار ایرباد امکان انتخاب سه حالت برای فناوری حذف نویز را برای شما فراهم می‌کند شامل حالت شفافیت برای شنیدن صدای محیط هم می‌شود.

ردمی بادز ۵

فناوری حذف نویز برای تماس‌ها و گوش‌دادن موسیقی کارایی و از یک الگوریتم هوش مصنوعی جدید فاده می‌کند. البته با دو میکروفن هم برای حذف نویز روی ایربادها رو‌رو هستیم.

کیفیت صدای ردمی بادز 5 ‌لطف یک سیم‌پیچ بلند و درایورهای 12.4 میلی‌متری با دیافراگم دارای پوشش تیتانیوم، یافته . یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه ایرباد شیائومی، شارژدهی بالای باتری .

ردمی بادز ۵ همراه با کیس قابل شارژ خود، تا 40 ساعت شارژدهی و از فناوری شارژ سریع از طریق پورت USB-C هم پشتیبانی می‌کند. با 5 دقیقه شارژ، می‌توانید تا دو ساعت از ایرباد جدید ردمی فاده . محصول همچنین از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند.

ایرباد در یک نسخه مخصوص با همکاری شرکت AAPE هم روانه بازار می‌شود. نسخه از بدنه ایرباد و کیس قابل شارژ منحصر‌‌فردی ره می‌برد. در حالت کلی، ‌خاطر فاده از ساقه در ایربادها، با طراحی کیس متفاوتی نسبت نسل قبلی رو‌رو هستیم.

اگرچه محصول در کشور چین معرفی ه ، اما انتظار داریم در بازار جهانی هم فروش برسد. قیمت ردمی بادز ۵ برابر 27 دلار و نسخه AAPE آن با قیمت 40 دلار روانه بازار می‌شود. احتمال وجود در بازار جهانی با قیمت بالاتری رو‌رو شویم.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *