رسیدگی به مشکلات ۸۳ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در دیدار مردمی دادستان مرکز استان هرمزگان

خبرگزاری میزان – علیرضا احمدی منش، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در دیدار با ۸۳ نفر از مراجعین دستگاه قضایی به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد و در خصوص هر مورد دستورات لازم را صادر کرد.

 همچنین در این دیدار، معاونان ستادی و قضایی دادستان مرکز استان هرمزگان با حضور در میز خدمت حقوقی و قضایی پای اظهارات مردم نشستند و در رابطه با مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی شهروندان، ارشادات و توصیه‌های لازم را ارائه کردند. 

تسریع در رسیدگی‌ها و اجرای احکام، پیگیری درخواست‌های زندانیان در زمینه اعطای مرخصی و استفاده از نهاد‌های ارفاقی و مسائل مرتبط با حقوق عامه از مهمترین خواسته‌های متقاضیان در جریان برگزاری این ملاقات مردمی در دادسرای بندرعباس بود.

دادستان مرکز استان هرمزگان و معاونین وی، هر هفته با حضور در برنامه ملاقات مردمی در دادسرای بندرعباس ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و مراجعان به مشکلات و درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنند. 

متقاضیان دیدار مردمی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت‌دهی اینترنتی به نشانی: my. adliran. ir با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و معاونین وی ملاقات کنند و از نزدیک مشکلات خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام /

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *